لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> 10 رستوران برتر دبی
10 رستوران برتر دبی

10 رستوران برتر دبی

شهر دبی جواهری درون کشور سلطنتی امارات است، کلان شهری بسیار مدرن که در سراسر سرزمین اشرافیت و زندگی مجلل به وفور نمایان است. شاید بخشی از شهرت این شهر در فراوانی و زیبایی به دلیل وجود رستوران هایی با چشم انداز باشکوه باشد. انواع رستوران با هر سلیقه ‌ای از غذاهای مکزیکی، ایتالیایی، مدیترانه ای، خاورمیانه و ژاپنی در رستوران‌ های دبی وجود دارد. غذا در این رستوران ها می بایستی در حد اعلا بوده و از کیفیت خوبی برخوردار باشد و بسیاری از آشپز های ماهر از سراسر جهان برای نمایش حرفه و اعتبار غذا های معروف با گواهی نامه های معتبر در این شهر حضور دارند. در ادامه 10 رستوران از بهترین رستوران های دبی را معرفی می کنیم. گردشگران با رزرو آنلاین هتل و تورهای مسافرتی می توانند از زیبایی های دبی لذت ببرند.

1 – رستوران ژاپنی زوما – Zuma

رستوران زوما معرفی کننده طعم دلپذیری از غذا های ژاپنی است این رستوران لوکس در قلب و مرکز دبی قرار دارد. زوما یکی از برترین رستوران های جهان بشمار می رود و توسط شرکت San Pellegrino مورد ستایش قرار گرفته است. این رستوران متخصص در طبخ سبکی از غذای ژاپنی به نام ایزاکایا می باشد. سبک سنتی ایزاکایا فضایی غیر رسمی دارد که در آن می توان به انواع غذا های با کیفیت ژاپنی دسترسی پیدا کرد. زوما کیفیت ارائه غذا ها را به سطح لوکس و تجملی رسانده است. این رستوران به سبک رستوران های شهر توکیو می باشد و شرکت Super Potato یکی از بهترین طراحان داخلی در ژاپن ، مسئولیت طراحی فضای غذا خوری را بر عهده دارد. برجسته ترین طراحی داخلی ژاپنی به سبک معاصر را می توان در این مکان دید. غذا هایی با طعم مخصوص و لذیذ در رستوران بین المللی زوما را در سفر به دبی از دست ندهید. خدماتی که این رستوران ارائه می دهد بسیار عالی است، ماهی کاد سیاه رستوران بیش از سایر غذا های ارائه شده در دبی شهرت دارد. گوشت سرخ شده همراه با قارچ دنبلان ، لیستی از انواع ساشیمی ، سوشی و سیخ های کباب از رباتی ، انواع دیگر از غذا های مخصوص می باشند که همگی به بهترین نحو ارائه می شوند.
La Petite Maison

2 – رستوران فرانسوی ل پتیت میسون – La Petite Maison

رستوران فرانسوی ل پتیت میسون توسط شرکت San Pellegrino یکی از صد رستوران برتر در جهان معرفی شده است. این رستوران یکی از مقصد های گردشگران تورهای دبی می باشد که به سرعت به یکی از مهم ترین رستوران های دبی تبدیل شده است. تمرکز این رستوران بسیار شیک بر غذا های سنتی متعلق به سواحل دریای مدیترانه است که در دبی نظیر ندارد. یکی از محبوبیت ها و ویژگی های خوب و بارز این رستوران حفظ عطر و طعم غذا های سنتی اصیل، باقی مانده از سنت و فرهنگ روستایی می باشد. منوی رستوران برای تنوع مشتریان رستوران همواره در حال تغییر می باشد. غذاهایی مانند loup de mer en croûte de sel ، انواع ماهی ها و غذا های دریایی که با کنگر فرنگی و گوجه فرنگی سرو می شوند و انواع گوشت های کبابی و گریل در این رستوران ارائه می شوند.
Ossiano
Ossiano
3 – رستوران اوسیانو – Ossiano
ورود به رستوران اوسیانو تجربه ای متفاوت است که نمی توانید مشابه آن را در هیچ رستوران دیگری در دبی یا در سراسر جهان بیابید. این رستوران زیرزمینی آکواریوم بزرگی دارد که حس خواهید کرد در اعماق اقیانوس غذا صرف می کنید. غذای اصلی رستوران اوسیانو شامل غذا های دریایی است. تالابی که اطرافش را آکواریوم فرا گرفته است دارای 65 هزار نوع پستاندار دریایی می باشد. تماشای شنا کردن این موجودات آبی در حال صرف غذا بسیار لذت بخش است. غذاهای دریایی این رستوران بی نظیر می باشند و با اشکال هنری و زیبا تزئین می شوند و طعم و تجربه ای فوق العاده منحصر به فردی برای مسافران به ارمغان می آورد.
Reflets par Pierre Gagnaire

4 – رستوران فرانسوی پییر گاگنیر – Reflets par Pierre Gagnaire

آشپز ماهر فرانسوی پییر گاگنیر که در نوآوری و خلاقیت شهرت بین المللی دارد ، ششمین رستوران خود را در دبی افتتاح نموده است. این رستوران با ترکیب مواد غذایی و تکنیک آشپزی فرانسوی در کنار هم غذای جدیدی را ارائه می دهد که مورد تحسین می باشد. چینش و فرم غذا ها با فضای دکوراسیون رستوران هماهنگی دارد. با وجود اینکه منوی متغیر و متنوعی دارد ولی منو شام اغلب غذا هایی مانند سوفله شکلاتی طعم دار، خوراک اسفناج همراه با ولوته و گوشت برشته با پونه و تمبر هندی را شامل می شود.
Pierchic

5 رستوران پیرشیک – Pierchic

پیرشیک رستورانی مجلل و لوکس روی اسکله است و وجود چنین رستوران شیک با محیط آرام کنار خلیج فارس، دبی را به یک مقصد ماه عسل برای بسیاری از زوج های جوان تبدیل نموده است. این رستوران در خلیج فارس باشکوه قرار دارد و مکانی ساکت درون امواج خروشان می باشد. پیرشیک منظره ای به یاد ماندنی و رمانتیک از روشنایی چراغ های شهر ارائه می دهد. در کنار غذاهای اروپایی تمرکز اصلی رستوران بر ارائه غذاهای دریایی می باشد. سس ترش ماهی همراه با بال ماهی تون، انواع ماهی سرخ شده همراه زعفران و بسیاری از غذا های لذیذ دریایی در این رستوران سرو می شوند.
Al Iwan
Al Iwan

6 – رستوران الایوان – Al Iwan

رستوران الایوان در برج العرب قرار گرفته است و در تلاش است تا ریشه های آشپزی سنتی منطقه خلیج فارس و کشور امارات را حفظ کند. فضای رستوران الایوان بسیار باشکوه و مجلل می باشد. در دکوراسیون این رستوران ترکیب رنگ های طلایی، قرمز و مشکی نمایش بی نظیری از تجملات را خلق کرده است. غذاهای مخصوص نیز بر عظمت الایوان افزوده است و بهترین غذا های عربی را می توان اینجا یافت. خوراک هوموس ( Hummus) ،بابا قانوش، بلغور آبپز با کاهو و آب لیمو و گوشت بره نمونه ای از این غذا ها می باشند. منوی رستوران تنوع زیادی دارد و با میل نمودن غذا در الایوان می توانید از طعم غذا های عربی و همچنین چشم انداز رویایی و دل نواز این رستوران که دور تا دور آن را شگفتی فرا گرفته است لذت ببرند.
Armani/Amal
Armani/Amal
7 – رستوران هندی آرمانی – Armani/Amal
بهترین و لذیذ ترین غذا های هندی در رستوران آرمانی برج خلیفه سرو می شوند. رستوران آرمانی بخشی از هتل آرمانی می باشد که درون برج خلیفه قرار دارد و غذاهای بی نظیر همراه با فضایی مدرن را می توانید تجربه کنید. این رستوران تمام امکانات رفاهی و لاکچری را همراه با کیفیت عالی آشپزی درون مجموعه مدرن خلیفه به همراه دارد. دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک مینیمالیستی بوده و با طراحی دکوراسیون مدرن هتل هماهنگ می باشد و غذاهای تند هندی در این محیط لذت خاصی دارند. رستوران آرمانی بیشتر بر غذاهای محلی از سراسر هند تمرکز دارد و منوی رستوران بسیار متنوع می باشد. همه غذاهای سنتی همراه با کیفیتی مدرن و متفاوت همراه می باشند.
Al Hadheerah

8 – رستوران الحظیره دبی – Al Hadheerah

رستوران پر آوازه الحظیره یک رویداد بزرگ فرهنگی بشمار می رود و در دنیای فرا مدرن دبی همتایی ندارد. این رستوران در محیطی آرام توسط تپه های شنی احاطه شده است. در صحرای باب الشمس قرار دارد. این رستوران نمونه ای کامل از فرهنگ اماراتی را به نمایش گذاشته است. رقص و موسیقی های سنتی ، کاروان های شتر، مسابقه های اسب سواری و نمایش شکار با شاهین همراه با برنامه های موسیقی از بهترین خواننده های عرب را می توان در این مجموعه بزرگ فرهنگی تماشا کرد. سراسر رستوران با ظاهری مانند یک قلعه عربی طراحی و ساخته شده است، الحظیره درون بساط بزرگ و سنتی امارات نقش مهمی ایفا می کند. غذاهای این مکان ریشه در سنت اصیل آشپزی عربی دارد، خوراکی هایی مانند گوشت بره پخته شده بر روی زغال از غذاهای مخصوص بشمار می رود و می توان از ظرافت ها و طعم های خاص هنگام صرف غذا لذت برد.
Zheng He

9 – رستوران چینی ژنگ هی – Zheng He

بهترین غذا های چینی را می توان در رستوران چینی ژنگ هی تجربه کرد. رستوران ژنگ هی غذا هایی ارائه می ‌دهد که آمیخته ‌ای از غذا های مدرن غربی با طعم و مزه غذا های سنتی چینی است. این رستوران فرهنگ غرب و شرق را تلفیق نموده است و بر ارائه غذا های غربی همراه با تکنیک های چینی تمرکز دارد. ترکیبات جدید رستوران برای مردم شگفت انگیز است و طعم خوشمزه ای در غذا ایجاد می کند. دکور رستوران ژنگ هی ساده می باشد ولی نشانه هایی از فرهنگ چینی در آن به چشم می خورد. این رستوران فضای ساده‌ ی سنتی خود را حفظ کرده است و منظره‌ ای زیبا از برج العرب و خلیج فارس را ارائه می ‌کند. غذا های نابی همچون رشته گوشت سرخ شده، دامپلینگ سنتی چینی ، زرده ی تخم مرغ ترد شده از غذا های چینی بسیار خوش طعم می باشند که توسط این رستوران سرو می شوند.
TOMO by Takahashi

10 – رستوران ژاپنی تومو از تاکاهاشی – TOMO by Takahashi
رستوران تومو جایزه سال رستوران‌ را از طرف تایم اوت دبی را دریافت کرده است و به دلیل سبک آشپزی بی نظیر ژاپنی معروف شده است. کیفیت بسیار بالا و طعم خوش غذا ها این رستوران را از سایر غذا خوری های ژاپنی در شهر دبی برجسته و متمایز می کند. منوی متنوع رستوران تومو ترکیبی از غذا های ژاپنی سنتی و غذا های مدرن را نشان می دهد. از غذا های این رستوران می توان به shimesaba kikka ، ماهی ماکرل همراه با طعم دهنده های خاصی مانند گل داوودی و توفو اشاره کرد که از بهترین غذا های این رستوران به شمار می روند. رستوران تومو در پشت بام هتل رافلز قرار گرفته است. در این رستوران می توان چشم اندازی زیبا از شهر و آسمانخراش هایش را دید و در محیط آرام و ساکت نوشیدنی میل کرد.

رشد گردشگری حلال در ترکیه
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر