اقامتگاه بوم گردی رئیس سی سخت

ستاره
سی سخت-فلکه الله - -خیابان مطهری - -مطهری 10
3.3
خوب

امکانات اقامتگاه بوم گردی رئیس سی سخت

پارکینگ با هزینه
پارکینگ رایگان
اینترنت رایگان
تاکسی سرویس
سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه
سرویس بهداشتی فرنگی در محوطه
انتخاب اتاق

قوانین و مقررات اقامتگاه بوم گردی رئیس سی سخت

ساعت ورود
14

ساعت خروج

12
قانون خردسال

در صورتی که سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

آدرس اقامتگاه بوم گردی رئیس سی سخت روی نقشه

سی سخت-فلکه الله - -خیابان مطهری - -مطهری 10

فاصله ها و دسترسی ها

با خودرو

درباره اقامتگاه بوم گردی رئیس سی سخت

درباره واحد اقامتی

اقامتگاه بوم‌گردی رئیس سی سخت خانه‌ای متعلق به دوران پهلوی است که پیشینه آن به 70 سال پیش باز می‌گردد. در سال 1395 پس از انجام عملیات بازسازی، این مجموعه به‌عنوان اقامتگاه بوم‌گردی به بهره‌برداری رسید. این اقامتگاه دارای 7 باب اتاق است که اتاق‌ها در طبقه همکف واقع شده‌اند. قابل توجه مهمانان گرامی، به‌دلیل القاء حس نوستالژیک، برخی از اتاق‌های این اقامتگاه فاقد حمام و سرویس بهداشتی می‌باشند. برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده‌است. شایان ذکر است واحدهای اقامتی این مجموعه نیز فاقد تخت می‌باشند. افراد سالمند و خانواده‌هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه بوم‌گردی رئیس سی سخت در قسمت‌های مختلف دارای پله می‌باشد.

نظرات کاربران اقامتگاه بوم گردی رئیس سی سخت

3.3/5

خوب

3 نظر

4بسیار خوب

سعید جهانفر

مکانی آرام و مقرون به صرفه

مکانی دنج و آروم و البته مقرون به صرفه چند مورد اینکه: ۱. سرویس بهداشتی و آشپزخانه در حیاط قرار داره. ۲. با توجه به بیماری کرونا پیشنهاد میشه از سرویس خواب شخصی استفاده بشه. ۳. در کل یک پریز برق آزاد در اتاق وجود داره که بهتره اضافه بشه. و در آخر مسئولان اقامت گاه برخورد خیلی خوب و محترمانه ای دارن.

۱۳۹۹/۶/۱۸

2متوسط

نرجس اعرابی

ضعیف

راستش اصلا راضی نبودم.... ضعیف ترین بومگردی بود که تا بحال رفته بودم. وارد جزییات نمیشم که خیلی زیاده. کاش قیمتشو بالاتر میبردن اما به این فضای با پتانسیل خوب میرسیدن... البته مسوول اقامتگاه براشون گرفتاری پیش اومده بود و نتونسته بودن حضور داشته باشن که از این بابت عذرخواهی کردن.... شاید اگه حضور داشتن وضعیت بهتر بود.

۱۳۹۸/۶/۳

4بسیار خوب

انوش صالح

اقامتگاهی دنج با آرامش کامل

بسیار خوب بود برخورد وصبوری کارکنان خوب بود کمی سعی و تلاش میتونه این اقامتگاه رو به درجه عالی برسونه والبته بابرطرف کردن کمبودهای جزیی

۱۳۹۸/۱/۶

سوالات متداول