اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند شهر بابک

شهر بابک-میمند-38 کیلومتری شهربابک -روستای صخره ای میمند
4.6
عالی

امکانات اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند شهر بابک

پارکینگ ندارد
اینترنت ندارد
پارکینگ ندارد

بدون پارکینگ

اینترنت ندارد

بدون اینترنت

امکانات برتر

انتخاب اتاق

قوانین و مقررات اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند شهر بابک

ساعت ورود
14

ساعت خروج

12
قانون خردسال

در صورتی که سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

آدرس اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند شهر بابک روی نقشه

شهر بابک-میمند-38 کیلومتری شهربابک -روستای صخره ای میمند

فاصله ها و دسترسی ها

با خودرو

فاصله تا پایانه ها

درباره اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند شهر بابک

درباره واحد اقامتی

اقامتگاه بوم‌گردی خونه سنگی میمند با قدمتی در حدود 3 هزار سال، دارای ساختاری متفاوت و منحصر به‌فرد می‌باشد که در بهمن ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این اقامتگاه بوم‌گردی به صورت چند اتاق دستکند در دل کوه است که به‌دلیل حفظ ساختار سنتی و قدیمی، تنها امکانات اولیه برای اقامت را داراست. به همین دلیل اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی، حمام، تخت، تلویزیون و یخچال هستند و سرویس خواب مهمانان گرامی به صورت کف‌خواب می‌باشد. سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت عمومی اطراف اقامتگاه تعبیه شده‌است. همچنین به‌دلیل ساختار سنگی که اتاق‌ها در این اقامتگاه بوم‌گردی دارند، فاقد پنجره نیز هستند. افراد سالمند و خانواده‌هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند ساختار روستا به گونه‌ای است که بر روی کوه قرار گرفته و دارای مسیری شیبدار و پلکانی می‌باشد.

نظرات کاربران اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند شهر بابک

4.6/5

عالی

11 نظر

4بسیار خوب

فاطمه آقاجانی

تجربه ناب

تجربه خوبی بود.حس خیلی خوبی داره روستا.اقامتگاه ما هم خوب بود و خانم قشمی خیلی مهمان نواز و باحوصله بودن.در بدو ورود با چای آلاله بی نظیر از ما پذیرایی کردن و داستان کوتاهی راجع به روستا برامون گفتن و هرموقع که نیاز داشتیم بهمون کمک کردن.

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

5عالی

حمیدرضا نصیر

خاطره ای ماندگار در دل تاریخ

بسیار فضای خوب و آرامی بود ممنون از مهمان نوازی و اطلاعات خوب سرکار خانم قشمی و جناب آقای دکتر ابراهیمی

۱۳۹۸/۸/۱۴

5عالی

بهرام محمدی

تجربه ای رویایی و آرامبخش

اول تشکر میکنم از سایت خوب ایران هتل که خیلی سریع پروسه رزرو و تایید انجام شد. در خصوص میزبان باید عرض کنم جناب آقای دکتر ابراهیمی عزیز و سرکار خانم قشامی ( امیدوارم درست نوشته باشم ) میزبان ما بودند که از همون اول پیگیر سفرمون تا میمند شدند. برخورد بسیار عالی به همراه اطلاعات زیادی در خصوص روستای میمند و اهالی مهمان نوازشون و فرهنگ و آداب و رسوم و غذاهای بسیار خوشمزه که در اختیارمون گذاشتند. در خصوص اقامتگاه نکته ای که باید مد نظر قرار داد اینه که خانه های دستکند میمند خانه های خاص که در دل کوه تراشیده و ساخته شده اند که فاقد پنجره و امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی بدلیل معماری خاص این خانه ها هستند. داخل خانه ها بسیار خنک هست. وقتی وارد خانه دستکند میشیم اولی حسی که به انسان دست میده آرامش و سکوت فوق العاده ایه که داره. سرویس بهداشتی اختصاص در بیرون این خانه ها هست که بسیار تمیز است. نکته ای که خیلی بنظرم مورد اهمیت قرار داره اینه که این اقامتگاه در آخر روستای میمند واقع شده که رفت و آمد زیاد انجام نمیشه به همین دلیل سکوت بسیار خوبی داره و برای آرامش و تمدد اعصاب بسیار جای خوبیه در آخر باید ذکر کنم که حتما باید یک بار هم که شده این مکان فوق العاده رو تجربه کرد و از غداهای محلی لذیذش لذت برد.

۱۳۹۸/۶/۲۰

4بسیار خوب

شیرین رکوعی

اقامتی دلپذیر و دوست داشتنی

من فقط یک شب در خونه سنگی اقامت داشتم و واقعا از فضای دوست داشتنی و زیبایی خانه های دسکند لذت بردم.قبل از سفر به خونه سنگی باید در جریان امکانات باشید وبدونید که مثلا حموم نداره و سرویس بهداشتی عمومیه.ولی هیچ کدوم از اینا مهم نیست.چون وقتی فضای دوست داشتنی خونه های داخل کوه رو تجربه کنید اون مسائل براتون بی اهمیت میشن.از نظر وعده غذایی هم که من فقط از صبحانه استفاده کردم که خیلی راضی بودم.ممنونم ازهمه عوامل وکارکنان خونه سنگی

۱۳۹۸/۱/۲۵

5عالی

کتایون کیوانی

تجربه ی تاریخ

اقامتگاه بومگردی خالص و بکر بود و حس بومگردی رو به آدم القا می کرد. نحوه ی سنتی تجهیز اقامتگاه ها و تلاش اداره کنندگانش برای حفظ اصالت میراث اجدادی شون مثال زدنی و بی نظیر بود. ما خدمت آقای دکتر سجاد ابراهیمی بودیم و همینطور سرکار خانم هاشمی که هر دو اطلاعات بسیارخوب و دقیقی نه تنها از تاریخ کهن میمند بلکه از صنعت گردشگری و خواص موقعیت های مختلف گردشگری ایران داشتند. ما یک گشت با راهنمایی خانم هاشمی بسیار صبور در میمند داشتیم که باعث آشنایی نزدیک ما با صنایع دستی روستا و جو بومی حاکم بر اون بود. در کل هوای مطبوع و اقامت در محلی که هزاران سال قدمت داشت هیجان خاص خودش را داشت. خوراک های بومی مثل قاتق بنه، کال جوش و اشکنه بسیار خوشمزه و دلخواه بودند. سرویس بهداشتی ها، مشترک و خارج از اتاق های اقامتی بودند که این برای پسر کوچک ما جذاب و رمزآلود بود.

۱۳۹۸/۲/۸

سوالات متداول