هتلی با محیط آرامخانوادگی اتاق ۳تخته و یک کاناپه ی تخت خواب شو رزرو کردیم.
محیط اتاق ما بزررگ و دلباز بود.ولی اتاق دلگیر و خفه هم داشت.از کارکنان هتل دو نفر بودند که هر دو خوشرو،مودب بودند.سرویس بهداشتی و حمام تمیز بود.فرنگی داخل اتاق و ایرانی در همان طبقه به صورت مشترک برای همه ی اتاق ها.تهویه اتاق خوب و مناسب بود.اگه وسواس دارید،ملحفه و حوله با خودتون ببرید.داخل یخچالشون فقط ۴بطری آب معدنی کوچک بود.صبحانه سلف سرویس بود شامل تخم مرغ پخته،پنیر،کره،عسل،مربای آلبالو،چای،شربت پرتقال،نون لواش.محیط کافی شاپ تمیز و زیبا بود.آسانسور نداشت ولی چون دو طبقه بود ما مشکلی نداشتیم.اتاق ها وای فای رایگان داشت.پارکینگ جای زیادی نداره ولی کوچه ی بغل هتل بن بسته که اونجا میشد پارک کرد.
به این هتل نریدامکانات هتل اصلا در حد مهمانسرا بود 3 ستاره بودنش نمیدونم از کجا بهش دادن صبحانه فقط بهتون تخم مرغ آب پر میدن با نان لواش مونده اتاق ما کوچیک بود و پریز برق هم فقط یه دونه بود اونم پشت کمد گذاشته بودن انگار حتی نخوای از برق اینجا واسه شارژ استفاده کنید ماشین رو باید کنار یه خیابان پر رفت و آمد پارک کنید
پاسخگویی ضعیفساعت 12 شب به درب هتل رسیدم درب بسته بود و چند دقیقه پشت در ماندم تا درب باز شود. در اتاق پریزهای برق در جای مناسب قرار نداشت و پریز از توی گچکاری دیوار بیرون آمده بود و قابل استفاده نبود.
محیطی آرام دسترسی راحت به مسیرهای مختلف شهر.کارکنان مودب.وهمیشه در دسترس..🙇♀️من ازسال ۹۲ تاکنون درسفرهایی که تنها هستم همیشه انتخاب اولم این هتل هست.تمامی کارکنان هتل مودب وهمیشه در دسترس میباشند.موقعیت مکانی هتل بسیارخوب میباشد.وبه همه جا به راحتی امکان دسترسی دارید.البته به بنظرمن اگه کمی بیشتر وسایل اتاقها ترمیم و بهینه میشد عالیترین هتل بود.واینکه وسایل حمام هم وکیوم بود خیلی بهتره.من در این اعلام نظر از تمامی کارکنان مودب و مدیریت هتل عطرابرازتشکر را دارم.پیشنهادمیدم یکبار در این هتل اقامت داشته باشید.🙋♀️🙋♀️🙋♀️
شبکه ایران هتل با نام اختصاری آی هو (IHO) , بزرگترین پرتال رزرواسیون آنلاین هتل های ایران می باشد.
شبکه ایران هتل فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نموده است و تا کنون ادامه دارد.
این شبکه متعلق به شرکت سفرپردازان رایان کیش(LLC) میباشد.
شهری خرم آباد