متوسطاطاقها فاقد پنجره جهت تهویه هواست و با وجود خنک بودن هوا داخل اطاقها هوا گرم و غیرقابل تحمل بود . بوی فاضلاب و رطوبت ناشی از استحمام و توالت هم در فضا می پیچید .
تهویه هوای هتل در حالت گرمایش بود و امکان تغییر به حالت دیگه رو نداشت و نهایت با پیگیری مکرر فقط دمنده اسپیلتها بدون گرمادهی فعال شد که جوابگو نبود .
فاقد آویز جهت آویزان کردن البسه زیر شسته شده بود .
رویه متکاها زرد بود .
نظافت روزانه و تعویض حوله ها و ملحفه ها صورت نمی گرفت .
فاقد بار بود(در حد آب معدنی)
فاقد حداقل ظروف لازم طبق استانداردها بود.
در سوئیت ۴ نفره مبلمان ۳ نفره گذاشتن؟
غذای رستوران بی کیفیت و گران بود.
صبحانه قابل قبول.
پرسنل مودب هستن .
با این اوصاف فکر نکنم هتلی بهتر از این در اهواز باشه.
هتل در حد چهار ستاره نبودروبالشتی ملحفه ها کثیف بود
اتاق پر از مورچه بود
سرویس بهداشتی به جا حوله ای و کاشی ها مو چسبیده بود
صندلی ها صبحانه خوری و فضا بسیار افتضاح بود
تخم مرغ های صبحانه مانده بود و اینقدر پخته شده بود تغییر مزه داده بود
انتقاد به وضعیت تاسف بار هتل افتضاح به معنی واقعی
اولا" این به اصطلاح هتل ، تالار و هتل است، به این معنی که در طبقه اول تالاری وجود دارد که مراسم در آن برگزار میشود و مادامی که مراسم تمام نشده باشد صدای بسیار زیاد موزیک امکان استراحت و آرامش را از شما می گیرد.اگر همزمان با برگزاری مراسم در تالار ، اقامت هتل را داشته باشید ، به علت پر بودن پارکینگ امکان پارک در حیاط را نداشته و باید در خیابان پارک کنید.
در زمان ورود ما به هتل برق قطع شده بود و آسانسور کار نمی کرد و این هتل فاقد موتور برق یا برق اضطراری است ، در این وضعیت نه آب دارید ، نه برق ، وقتی هم از خدمه درخواست کمک بابت انتقال چمدانها از طریق راه پله را کردیم گفتند چنین سرویسی نداریم.
پس از انتقال وسایل و چمدانها از طریق راه پله به طبقه دوم به علت خرابی قفل درب ورودی اتاق مجبور شدیم بدون کمک خدمه چمدانها را به اتاق دیگری منتقل کنیم ، در اتاق بعدی سیفون دستشویی کار نمی کرد و مجبور شدیم به اتاق سوم مراجعه کنیم.
به علت سرمای دی ماه و عدم وجود سیستم گرمایشی در اتاق ، درخواست بخاری کردیم و یک بخاری که فن آن صدای بسیار بدی تولید می کرد و روی بخاری هم قبلا چیزی گرم کرده بودند که بوی بدی می داد به مادادند و وقتی گفتیم این چه جور هتلی است و این چه سرویسی است که به مسافران می دهید ، مالک هتل عنوان کرد طبق تعرفه ما باید مبلغ 8 میلیون بابت اتاق 3 تخته بگیریم ، ولی 6 میلیون می گیریم و سعی کرده ایم گلایه های شما را با این 2 میلیون کسری جبران کنیم!!!!!!!
در این به اصطلاح هتل که لابی و نمای خوبی برای جذب مشتری تدارک دیده ، متاسفانه شما تقریبا" بابت اکثر امکانات اولیه که وجه آن را با رزرو اتاق پرداخت کرده اید دچار مشکل خواهید شد .
شبکه ایران هتل با نام اختصاری آی هو (IHO) , بزرگترین پرتال رزرواسیون آنلاین هتل های ایران می باشد.
شبکه ایران هتل فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نموده است و تا کنون ادامه دارد.
این شبکه متعلق به شرکت سفرپردازان رایان کیش(LLC) میباشد.
هتل های 4 ستاره خوزستان