هتل ستاره کویر گرمسار
استان سمنان – گرمسار – منطقه حاجی آباد ( کیلومتر 15 جاده گرمسار - سمنان) – خیابان ولیعصر – کوچه دهم شرقی - مقابل دانشگاه علاء الدوله
انتقاد درود ...
بنده به اتفاق خانواده در تاریخ ۴ تیر تا ۵ تیر ۱۴۰۵ به مدت یک شب در سویت یک خوابه رویال مهمان این هتل بودم.این نقد شاید کمکی بکنه به مدیریت هتل برای رفع مشکلات و البته مسافرانی که دنبال هتلی با حداقل مشکلات هستند. لیست من شامل موارد زیر هست:
هتل در اصل سه ستاره ممتاز است که در موقعیت مناسبی هم قرار دارد
و معماری آن هم زیبا و چشمنواز هست.
قیمت و کیفیت رستوران و کافی شاپ مناسب بود.اما خدمات روم سرویس ندارند!
مسئول کافی شاپ در محل حضور نداشت و مقداری معطل شدیم.
اتاق ما زیبا ،پاکیزه و اثاثیه تقریباً کهنه بود. و البته سیمان بندکشی کف حمام خوب تمیز نشده بود.صدای کولر حتی در دور کند زیاد بود. وسایلی مثل دمپایی هتلی بی کیفیت بود . سشوار قوی و گرم بود . داخل یخچال غیر از آب هیچ چیز دیگری نبود. قند داخل قندان فله ای بود که برای هتل بهداشتی و مناسب نیست.
صبحانه با تنوع زیاد شامل شیر و چای و دو مدل آبمیوه صنعتی ، املت و تخم مرغ و نیمرو ، عدسی ، فرنی ، بندری ، اقلام صبحانه ایرانی ، پنکیک ،نان ، کیک ، بیسکوییت ،میوه تازه و دو مدل دسر و .... بود.
متأسفانه در صبحانه ما نان فقط یک مدل بود ( سنگک ) و کاملا بیات بود.تخم مرغِ نیمرو ، کهنه و دور زرده آن کاملا سبز شده بود! املت گوجه هم کاملا کهنه بود و تغییر رنگ آن واضح بود.
در گفتگو با مسئول سالن هر دو مورد نیمرو و املت تعویض شدند که نکته مثبتی بود . هرچند که به طرز عجیبی داخل نیمرو تازه یک تار مو هم بود.انگار قرار بود که روز ما با یک صبحانه معیوب و با اعصاب خورد شروع شود. سرو غذای کهنه در شأن حتی مسافرخانه هم نیست چه برسد یک هتل سه ستاره ممتاز...
در صورت رفع ایراد صبحانه ، به مسافران دیگر پیشنهاد می کنم.
تجربه یک شبما ساعت ۹ شب وارد شدیم، از پذیرش ممنونم که برخورد محترمانه بود و اصلا معطلی در تحویل اتاق ها نداشتن
اتاق ها تمیز بود هرچند مقداری وسایل کهنه شده بود ولی ایرادی از لحاظ بهداشتی نداشت. اتاق ما ۱۱۱ و ۱۱۲ بود و امیدوارم سری بعد که به این هتل رفتم زباله های پشت پنجره نظافت شده باشن ! همین طور شیروانی که به پنجره این دو اتاق منتهی میشد زنگ زده و باید نظافت و رنگ بشه !!!(قابل توجه مسوولین وظیفه شناس)
نکته بسیار منفی اقامت ما صبحانه افتضاح بود، فقط یک خدمتکار در سالن بود که همه کار میکرد ! در بدو ورود ما تمام ظرف های تخم مرغ خالی شده بود ، درخواست کردیم که شارژ بشه و با کلی تاخیر فقط ۵ عدد نیمرو داخل ظرف گذاشتن و رفتن و مجددا مهمان های بعدی که مراجعه میکردن با صحنه ظرف خالی مواجه میشدن.. واقعا متاسفم که هیچ مسوولی از قبل تعداد مهمانها رو برآورد نمیکنه و با وجود اینکه ما صبح جمعه در اون مکان بودیم و طبیعتاً پارکینگ و تمام اتاق ها پر بود ولی قطره چکانی و با تاخیر و تعلل زیاد ظرف ها رو نیمهپُر میکردند و این در شأن مجموعه هتل های جهانگردی که همیشه در رده منظمترین ها بودن نیست ! همینطور املت به کلی در منو نبود که جای تعجب داشت..
بطور کلی اقامت در این هتل رو پیشنهاد میکنم اگر جزئیات براتون مهم نیست چون پرسنل مهربونی داره.. بقول مادربزرگ که میگفت سفره از صفای میزبان رنگین میشه نه از مرصّع پلو ):
شبکه ایران هتل با نام اختصاری آی هو (IHO) , بزرگترین پرتال رزرواسیون آنلاین هتل های ایران می باشد.
شبکه ایران هتل فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نموده است و تا کنون ادامه دارد.
این شبکه متعلق به شرکت سفرپردازان رایان کیش(LLC) میباشد.
هتل های سمنان