لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> 11 هتل معروف جهان در بین کاربران اینستاگرام
11 هتل معروف جهان در بین کاربران اینستاگرام

11 هتل معروف جهان در بین کاربران اینستاگرام

گفتنی است که امروزه رسانه های اجتماعی موجب تغییر نوع و روش های مسافرتی گردشگران شده اند. اکثر توریست ها و کاربران اینستاگرام به دنبال اقامت در هتل های خاص و زیبایی می باشند که بتوانند عکس های عالی و بی نظیری تهیه کنند. از استخر های شگفت انگیز و بزرگ گرفته تا مکان های عجیب و متفاوت، همگی دکوراسیون خود را به صورتی طراحی کرده اند که محیط برای عکس های یادگاری مسافران اینستاگرامی آماده باشد. هتل های محبوب و لوکس با رتبه ی برتر، تاثیر زیادی بر پست های اینستاگرام خواهند داشت. پس با رزرو آنلاین هتل و اقامت در یکی از این هتل های محبوب و معروف جهان در بین کاربران اینستاگرام، فالوور های خود را هیجان زده کنید.


1 – ویلا های آنانتارا کیهاواه، کشور مالدیو (Anantara Kihavah Villas, Maldives)
یکی از محبوب ترین و برترین هتل ها در رسانه های اجتماعی ویلا های آنانتارا کیهاواه می باشد که توانسته بیشترین پست ها و مطالب اینستاگرام را با تالاب های فیروزه ای و مناظر باشکوه جزیره، به خود اختصاص دهد. این ناحیه ی باشکوه و زیبا با درختان نارگیل، عنبه هندی و انبه احاطه شده است و فعالیت های جذابی در فضای باز به گردشگران ارائه می دهد، برای نمونه می توان به اسنورکلینگ و غواصی اشاره کرد. ساحل و ویلا های روی آب مکانی دنج و راحت برای مسافران می باشد. توریست ها می توانند روی نیمکت های بزرگ استراحت کرده یا در استخر ها شنا کنند یا برای خدمات ماساژ و آرامش از اسپا ها بازدید نمایند. برای تجربه ی یک ناهار عالی می توانید به سوی بهترین رستورانی که در زیر سطح اقیانوس واقع شده است، بروید.


2 – کوهستان جِید، سِنت لوسیا (Jade Mountain, St. Lucia)
Jade Mountain, St. Lucia
تفریحگاه کوهستان جِید، زیبایی های طبیعی دریای کارائیب را با طراحی معماری باشکوه ترکیب کرده است تا محیطی رومانتیک و عاشقانه خلق کند. این هتل معروف، بر فراز تپه ای واقع شده است و تنها هتل در این محدوده می باشد که می توانید مناظر زیبایی از کوهستان های پیتی و گروس پیتون را تماشا کنید. در سوئیت های دوست داشتنی با طراحی ها و فضای باز، که وان چرخان و استخر های بزرگ و پیشخدمت های مخصوص دارد، می توانید با خوشی استراحت کنید. در کلوب هتل کوهستان جِید از غذا های محلی میل نمایید یا از خدمات ماساژ در اسپا لذت ببرید. در زیر نور ستارگان طعم نوشیدنی های مخصوص هتل را بچشید و خاطرات به یاد ماندنی اینستاگرامی ثبت نمایید.


3 – هتل پلازا آتن، پاریس، فرانسه (Hotel Plaza Athenee, Paris, France)
Hotel Plaza Athenee, Paris, France
هتل پلازا آتن یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر پاریس است. صبحانه ای لذیذ در کنار مناظری از برج ایفل به همراه نان شیرینی کروسانت و نوشیدنی شامپاین را میل نمایید. این هتل نمونه ی با ارزشی برای تصاویر و خاطرات اینستاگرامی به شمار می رود. این هتل طراحی و صحنه های زیبا برای عکاسی از پاریس را فراهم کرده است، فرصت عکاسی از سایبان های قرمز رنگ و مناظر رمانتیک شهر را از دست ندهید. این هتل در خیابان مشهور سه لاین مونتاین واقع شده است که یکی از شیک ترین و گران ترین خیابان های پاریس می باشد. در اتاق ها و سوئیت های باشکوه این هتل که مبلمان شیک و با کلاسی دارد، با فرهنگ پاریسی پذیرایی خواهید شد. در اسپا هایی با خدمات کامل می توانید از سرویس زیبایی صورت بهره برده و با ماساژ استرس را پشت سر بگذارید. پس از تماشای جاذبه های گردشگری پاریس، می توانید در تراس مانتاین یک لیوان شامپاین میل کرده و خستگی خود را رفع نمایید و به تماشای عکس های زیبا و اینستاگرامی خود بپردازید. همچنین این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌ مندان به خرید و غذا می باشد.


4 – هتل مانور زرافه، شهر نايروبی، کنیا (Giraffe Manor, Nairobi, Kenya)
Giraffe Manor
آیا تا به حال رویای صرف صبحانه به همراه زرافه ها را در سر داشتید؟ هتل مانور زرافه، این فرصت جذاب را در اختیار گردشگران قرار داده است. پس بهتر است که در صورت داشتن چنین آرزویی، این فرصت را از دست ندهید. هتل مانور زرافه در شهر نايروبی کنیا واقع شده است و یک هتل بوتیک در 12 هکتار زمین خصوصی می باشد، این مکان خانه و محل نگهداری گله ی ظرافه روتچیلد بوده است که همیشه برای گرفتن غذا با گردن دراز به پنجره ها سر می زنند. در این هتل 12 اتاق و سوئیت برای انتخاب وجود دارد و یک تراس در پشت بام دارد که می توانید منظره ی اتاق کودکان را نیز ببینید. خاطرات اینستاگرامی خوشی را در کنیا می توانید رقم بزنید.


5 – سوئیت كاناویس اویا، جزیره سنتورینی، یونان (Canaves Oia Suites, Santorini, Greece)
Canaves Oia Suites, Santorini, Greece
مناظر زیبای هتل کاناویس برای عکس های اینستاگرامی خلق شده است. این هتل جذاب در شمال غربی جزیره، در ناحیه ی تماشایی اویا سنتورینی واقع شده است. ساختمان لوکس و دیدنی در دل صخره ها کنده کاری شده است و گردشگران می توانند از سوئیت های لوکس و باشکوه هتل مناظر زیبای آتشفشان و دریای اژه را تماشا کنند. مسافران می توانند درون استخر های بزرگ غوطه ور شده و یا در اتاق نشیمن جادار و بزرگ به تماشای طبیعت بپردازند. گردشگران برای داشتن لحظات رمانتیک می توانند در فضای عاشقانه و دوست داشتنی در محیطی خصوصی در تراس رستوران پترا، زیر نور شمع ها شام میل نمایند.


6 – هتل کیمالا، شهر پوکت، تایلند (Keemala, Phuket, Thailand)
Keemala, Phuket, Thailand
هتل کیمالا یکی از بی نظیر ترین هتل های جهان بوده و برای کاربران اینستاگرام نیز ارزش زیادی دارد. این هتل در شهر پوکت تایلند واقع شده است. ویلا های هتل کیمالا به صورت لانه ی پرندگان و مانند خانه های جنگلی ساخته شده است. این هتل در جنگل های بارانی و در کنار مسیر پیاده روی جنگلی قرار دارد. با اقامت در ویلا های لوکس این هتل 5 ستاره، از استخر های خصوصی بر فراز درختان لذت ببرید و با ماساژ سنگ های گرم به ماهیچه هایتان آرامش ببخشید و یا از خدمات زیبایی و ضد چین و چروک صورت بهره ببرید. هنگام غروب آفتاب در کافه ی مالا نوشیدنی میل کنید یا به سوی ساحل کامالا بروید که محل مناسبی برای استراحت و گذران ساعاتی خوش است، همچنین می توانید در آب های زلال خلیج شنا کرده و یا به اسنورکلینگ بپردازید.
7 – هتل ویلا هونگ، انتبورگن، سوئیس

(Hotel Villa Honegg, Ennetbürgen, Switzerland)
Hotel Villa Honegg, Ennetbürgen, Switzerland

هتل ویلا هونگ سوئیس و خدمات آن مانند استخر فضای باز در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد. یک استخر رو باز و گرمی که در هر طول سال می توانید از شنا کردن در آن لذت ببرید. این استخر دارای نیمکت های آبی و جکوزی می باشد که می توانید در محیطی آرام نشسته و به سوی دریاچه ی زیبا چشم بدوزید و عکس های عالی و کارت پستالی تهیه کنید. بهتر است سری به سونا و حمام بخار فنلاندی نیز بزنید. رستوران هتل دارای فضای باز در تراس است که صرف غذا در این مکان با چشم اندازی از دریاچه و کوهها لذت بخش تر می باشد و می توانید از غذا های محلی به همراه ترکیبات فصلی از خود پذیرایی نمایید. با اقامت در اتاق ها و سوئیت هایی که از بالکن های خصوصی منظره ای رو به دریاچه دارند، شبی به یاد ماندنی و خاطره انگیز را سپری کنید. برای داشتن عکس هایی از دل طبیعت، در مناظر تماشایی اطراف به قدم زدن بپردازید.
8 – هتل انداز ماویی ات وایلی ریزورت، وایلی هاوایی(Andaz Maui at Wailea Resort, Wailea, Hawaii)
Andaz Maui at Wailea Resort, Wailea, Hawaii
تاب درختان خرما، غروب های رنگارنگ، نوشیدنی های گرمسیری و کلی موارد دیگر که مناسب عکس های اینستاگرامی می باشند را می توانید در این هتل تجربه کنید. می توانید در فضای 15 هکتار ساحل شنی آرامش را تجربه کنید. یکی از ویژگی های خاص این هتل استفاده مستقیم از محصولات مزرعه می باشد و همچنین دسترسی راحت و سریع به ساحل موکاپو خواهید داشت. اگر تمایل دارید فرهنگ محلی را تجربه نمایید، بهتر است که سبک غذای اوهانا را امتحان کنید و در سوئیت های بسیار بزرگ و ویلا های لوکس همراه با ایوان های خصوصی اقامت کنید. در استخر های بزرگ یا وان های بزرگ و آب گرم شنا کنید و در آرامش از مناظر زیبای اقیانوس آرام لذت ببرید.


9 – هتل امرالد لیک لاج، یوهو، بریتیش کلمبیا (Emerald Lake Lodge, Yoho, British Columbia)
Emerald Lake Lodge
این هتل زیبا عکس های رویایی اینستاگرامی به همراه دارد، هتل امرالد لیک لاج در پارک ملی یوهو کانادا واقع شده است. می توانید در کنار ساحل درخشان دریاچه آبی بنشینید و به قله ی کوهستان هایی که اطراف را احاطه کرده است، چشم بدوزید. در این ناحیه درختان قدیمی بلوط قرار دارند که از دهه 1890 در سالن یوکان محافظت شده اند. از خدمات سونای خشک می توانید استفاده کنید و یا در وان های گرم در فضای باز به آرامش برسید. همچنین می توانید در اتاق های مطالعه و نشیمن آرام لحظات خوبی داشته باشید. در یکی از اتاق های دنج هتل اقامت کنید و در بالکن های خصوصی عکس های زیبایی تهیه کنید. لحاف و بالش هایی از جنس پر از دیگر امکانات دوست داشتنی این هتل می باشد. از تماشای جاذبه های طبیعی اطراف هتل لذت ببرید.
10 – هتل ل ریاد یاسمین، شهر مراکش ، کشور مراکش (Le Riad Yasmine, Marrakech, Morocco)
Le Riad Yasmine
حیاط معروف اینستاگرامی در این هتل در کشور مراکش قرار دارد. هتل ل ریاد یاسمین 8 اتاق خواب خصوصی دارد و در مرکز شهر مراکش واقع شده است. در کنار حیاط خلوت استخر شنای بزرگی وجود دارد، همچنین در تراس پشت بام می توانید از تماشای مناظر کوه های برفی اطلس لذت ببرید. سفر کوتاهی در یک کروز رزرو کنید و طعم شام و غذا های محلی را بچشید. در اتاق های نشیمن هتل استراحت کنید و در طول روزهای سرد کنار شومینه مطالعه نمایید. گرفتن عکس های زیبای اینستاگرامی را فراموش نکنید.
11 – هتل لِ سارنیوس، پوزیتانو، ایتالیا (Le Sirenuse, Positano, Italy)
Le Sirenuse

با اقامت در هتل لِ سارنیوس، در پوزیتانو و ساحل آمالفی به همراه ویلا هایی که در صخره های رو به دریا قرار دارند، عکس های اینستاگرامی خاصی می توانید داشته باشید. لِ سارنیوس، یکی از جذاب ترین هتل های ساحلی آمالفی می باشد و دارای تراس های بسیار بزرگ و جادار می باشد و در هر نقطه ی هتل، از اتاق های مخصوص پذیرایی از مهمان ها گرفته تا کافه رستوران میشلین، مناظر تماشایی و با شکوهی را می توانید نظاره کنید. در کنار استخری که با درختان لیمو احاطه شده است نوشیدنی میل کرده و استراحت کنید، سپس بهتر است که از کار های هنری، کلاسیک و طراحی های رنگارنگ در فضای اتاق دیدن کنید و عکس های یادگاری برای خود تهیه نمایید.

تجربه ای ناب در بالی-چگونه بیشترین استفاده را از این بهشت ببریم؟
ادامه مطلب

1/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر