لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> اتاق های هتل داد یزد را بهتر بشناسید!
اتاق های هتل داد یزد را بهتر بشناسید!

اتاق های هتل داد یزد را بهتر بشناسید!

هتل داد تنها هتل ۴ ستاره استان یزد است که در ساختمانی به قدمت صد سال قرار دارد. در گذشته بنای تاریخی حاج عبدالخالق داد، بنگاهی جهت حمل‌ونقل کالا و باربری در یزد محسوب می‌شد. امروزه این مجموعه با نام هتل داد یزد به میزبانی از گردشگران مشغول است. این هتل در رأس شکیل‌ترین هتل ‌های یزد قرار دارد. با طراحی منحصربه‌فردش، معماری بی‌نظیری که تلفیقی از شاهکارهای کلاسیک و ایرانی می‌باشد، تمامی گردشگران و مسافران را به خود جذب می‌کند.
فقط کافیست در این هتل اقامت کنید تا مدهوش زیبایی‌های آن و هنر غنی ایرانیان در مهندسی سازه‌هایی باشکوه و دل‌فریب شوید. این هتل از امکانات متعددی برخوردار است. هتل داد با موقعیت مکانی عالی که دارد و واقع شدن در نزدیکی پرطرفدارترین جاذبه‌های دیدنی یزد از برترین هتل‌ های یزد، این شهر تاریخی به‌شمار می‌آید.

معرفی اتاق های هتل داد یزد

هتل داد متشکل از ۸۸ باب اتاق می‌باشد که عبارت‌اند از اتاق‌های یک، دو، سه و چهارتخته، رویال سوئیت و سوئیت ماه عسل. این اتاق‌ها و سوئیت‌ها از معماری تاریخی و چشم نوازی برخوردار هستند. تمامی اتاق‌های هتل مطابق با اصول و استانداردهای روز بین المللی ساخته شده‌اند و از امکانات مجهز و مدرن دنیا برخوردار هستند. نمای خاص اتاق‌ها از دیگر ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شود. مجموعه داد تمام تلاش خود را جهت فراهم نمودن آرامش، امنیت و تامین امکانات موردنیاز میهمانان در طول اقامت تامین می‌کند.

اتاق یک تخته

اتاق یک تخته هتل داد یزد با تم فیروزه‌اییکی از اتاق های هتل داد یزد، اتاق یک تخته است. این اتاق یک نفر ظرفیت دارد و از یک تخت سینگل برخوردار می‌باشد. اتاق یک تخته ظرفیت سرویس خواب اضافه ندارد. تمام امکانات اولیه و موردنیاز در این اتاق فراهم است. خدمات روم سرویس، صندوق امانات و مینی بار با هزینه، گوشه کوچیکی از امکانات اتاق است. در این اتاق امکان شارژ وسایل الکترونیکی هم وجود دارد.

اتاق یک تخته استاندارد

یکی دیگر از اتاق های هتل داد یزد اتاق یک تخته استاندارد است. این اتاق یک نفر ظرفیت دارد و از تخت سینگل و تخت کوئین برخوردار می‌باشد. اتاق یک تخته استاندارد، ظرفیت سرویس خواب اضافه ندارد. اتاق یک تخته استاندارد همچون سایر اتاق‌ها از سیستم تهویه مطبوع و سیستم اعلام حریق برخوردار می‌باشد. سیستم اعلام حریق را می‌توان یکی از امکانات رفاهی در نظر گرفت که خیال میهمانان را از بابت داشتن امنیت راحت می‌کند.

اتاق دو تخته توئین

اتاق دو تخته توئین هتل داد یزداین اتاق دو نفر ظرفیت دارد و از دو تخت سینگل برخوردار می‌باشد. اتاق دو تخته توئین یک سرویس خواب اضافه دارد. یخچال، دراور، کمدلباس، مبلمان که از جمله پایه‌ترین امکانات هر اتاقی می‌باشد، در اتاق دو تخته توئین به خوبی فراهم گشته است. شما در این اتاق احساس خانه خودتان را خواهید داشت. سایر امکانات موردنیاز نیز در اتاق دو تخته توئین وجود دارد.

اتاق دوتخته دبل

اتاق دو تخته دبل هتل داد یزد با تم سفید و کرم از اتاق های هتل داد یزد اتاق دو تخته دبل می‌باشد. این اتاق دو نفر ظرفیت دارد و از تخت کوئین برخوردار است. اتاق دوتخته دبل یک سرویس خواب اضافه دارد. در اتاق‌های هتل داد یزد سرویس بهداشتی فرهنگی وجود دارد. در اتاق دو تخته دبل به تلویزیون، صندوق امانات و تلفن دسترسی دارید.

اتاق دو تخته دبل اندرونی

از متفاوت‌ترین اتاق های هتل داد یزد، اتاق دو تخته دبل اندرونی است. این اتاق دو نفر ظرفیت دارد و از تخت کوئین برخوردار می‌باشد. اتاق یک سرویس خواب اضافه نیز دارد. اینترنت در اتاق‌های هتل داد یزد رایگان بوده اما به صورت محدود در اختیار مسافرین عزیز قرار می‌گیرد. این اتاق تمام امکانات رفاهی موردنیاز از جمله یخچال، مبلمان و دراور را در اختیار مسافرین عزیز قرار می‌دهد.

اتاق دو تخته دبل رو به حیاط

اتاق های دو تخته دبل هتل داد یزد رو به حیاط این اتاق دو نفر ظرفیت دارد و از تخت کوئین برخوردار است. اتاق دو تخته دبل رو به حیاط ظرفیت سرویس خواب اضافه ندارد. این اتاق مثل سایر اتاق‌های هتل از امکاناتی نظیر تلویزیون جهت نمایش شبکه‌های خانگی، آباژور، صندوق امانات و سایر موارد برخوردار است. ویو رو به حیاط از دیگر ویژگی‌های خاص این هتل محسوب می‌شود.

اتاق دو تخته توئین رو به حیاط

از اتاق های هتل داد یزد، اتاق دو تخته توئین رو به حیاط است. این اتاق دو نفر ظرفیت دارد و از دو تخت سینگل برخوردار می‌باشد. اتاق دو تخته توئین رو به حیاط، سرویس خواب اضافه ندارد. اتاق دو تخته توئین رو به حیاط از چشم‌انداز حیاط برخوردار است. تمامی امکانات رفاهی که در دیگر اتاق‌ها وجود دارد، در این اتاق نیز فراهم است. البته توجه داشته باشید سیستم اعلام حریق در اتاق‌ها قرار دارد اما اتاق‌ها مجز به سیستم اطفا حریق نیستند.

اتاق سه تخته

اتاق سه تخته هتل داد یزد با تم سفید و کرم  از پرطرفدارترین اتاق های هتل داد یزد، اتاق سه تخته می‌باشد. این اتاق سه نفر ظرفیت دارد و از سه تخت سینگل برخوردار است. اتاق یک سرویس خواب اضافه دارد. اتاق دارای چای‌ساز، حمام، تلفن، یخچال، کمد لباس و سایر امکانات رفاهی است. در این اتاق‌ها سیستم سرمایش و گرمایش نیز وجود دارد.

اتاق سه تخته خانواده

این اتاق سه نفر ظرفیت دارد و از تخت سینگل با تخت توئین برخوردار می‌باشد. اتاق سه تخته خانواده، ظرفیت یک سرویس خواب اضافه را دارد. اتاق سه تخته خدمات روم سرویس، مینی بار با هزینه، سیستم اعلام حریق و … را دارد. شما می‌توانید از چای‌ساز موجود در اتاق‌ها جهت درست کردن نوشیدنی دلخواهتان استفاده کنید.

اتاق چهار تخته خانواده

از دیگر اتاق های هتل داد یزد اتاق چهار تخته خانواده است. اتاق چهار تخته خانواده چهار نفر ظرفیت دارد و از تخت کوئین با دو تخت سینگل برخوردار می‌باشد. اتاق یک تخته ظرفیت یک سرویس خواب اضافه را دارد.

رویال سوئیت

سرو صبحانه در اتاق های هتل داد یزد این سوئیت دو نفر ظرفیت دارد و از تخت کوئین برخوردار می‌باشد. رویال سوئیت ظرفیت دو سرویس خواب اضافه را دارد. این سوئیت نیز تمام امکانات رفاهی از یخچال گرفته تا صندوق امانات را دارد. در این سوئیت تمام امکانات موردنیاز جهت داشتن اقامتی خوش و راحت فراهم است.
جمع‌بندی
هتل داد تنها هتل ۴ستاره استان یزد است که در دل بافت تاریخی این شهر قرار دارد. هتل نمونه‌ای منحصربه‌فرد از یک هتل کلاسیک با سبکی ایرانی – یزدی به شمار می‌آید. این مجموعه را می‌توانید در مجاورت شناخته شده ترین یادگارهای تاریخی یزد؛ مثل آتشکده زرتشیان، موزه آب، زندان اسکندر، مسجد جامع، مجموعه امیرچخماق و محله تاریخی فهادان پیدا کنید. ما در مقاله به معرفی اتاق های هتل داد یزد برای آشنایی بیشتر شما پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل کوثر رامسر
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر