نظرات هتل امیران 2
همدان - ابتدای شهرک فرهنگیان
4
/5بسیار خوب
از 133 نظر
3.9
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.9
آرامش و راحتی
4
عملکرد کارکنان
3.7
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (133)
- کیفیت غذا (5)
- صبحانه (54)
- موقعیت هتل (1)
- تمیزی اتاق (4)
- امکانات (13)
- پذیرش (9)
- رستوران (16)
- کافی شاپ (2)
- آسانسور (4)
- پارکینگ (19)
- لاندری (1)
- ویو (5)
- خانه داری (1)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (34)
- خانوادگی (1)
- سرویس (11)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۲۷ |1 شب اقامت
وحید رحمانی
نظر
فضای اتاق خیلی خوب سرو صدای و عدم عایق برای لوله های آب و ایجاد صدای زیاد داخل اتاق خیلی بد بود. صبحانه ضعیف و کم تنوع رفتار و برخورد پرسنل محترم هتل معمولی پارکینگ هتل خیلی خوب بود. مبلمان و تمییزی اتاق خیلی خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۲۱ |1 شب اقامت
سالار لکی
نامناسب
بوی نامطبوع داخل پارکینگ پارکینگ زیر هتل به درستی مدیریت نشده بود شاید. جا پارک باقی نمونده بود. صبحانه انتظار بیشتری داشتم موقعیتشم اصلا جالب نبود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۹ |1 شب اقامت
امید طوسی
هتل در حال پیشرفت
لوکیشن خوبی داره نما قشنگی داره پرسنل هم خوبن صبحانه به نسبت گذشته خیلی بهتر شده بخاطر پخت نان تازه، البته نونش یکم شور بود کیفیت اتاقها هم بنظرم به نسبت گذشته بهتر بود کارت اتاق هم همچنان مثل کارت کتابخونس پارکینگ هم کوچیکه و اکثرمواقع مثل گذشته بوی بدی داره، آسانسور صدای ناهنجار داره
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۷ |2 شب اقامت
محمود محمودی آذر
بسیار خوب
با درود از نظر تمیزی وبهداشت عالی بود صبحانه کامل ولی غذا ظهر خوب نبودودرکل راضی بودیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |1 شب اقامت
بیژن خزائی
خیلی خوب
خیلی عالی بود فقط ای کاش در هر اتاق که پنجره داشت توری هم داشت ولی بازم خیلی خوب بود Ps5 هم خیلی خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۴ |1 شب اقامت
بهاره حاجی خانی
بسیارخوب
نظافت عالی صبحانه خوب. تنوع میتونست بیشتر باشه آسانسورها یکی خراب بود و یکی خیلی کند در کل خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳۱ |4 شب اقامت
مهران عسکری
عالی
با سلام در مجموع رضایت داشتیم. صبحانه خوب بود اتاق ها تمیز. تشکر
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳۱ |1 شب اقامت
آتنا پورطاهری
هتل امیران نهایتا در حد۲ستاره
با سلام و احترام هتل امیران با توجه به خرابی سیستم سرمایشی و عدم پاسخگویی در این مورد نداشتن سیستم تهویه در حمام و سرویس بهداشتی نداشتن پنجره در اتاق خواب نداشتن پنجره در حال داشتن یک بالکن تکان های بسیار اسانسور نان داغ و تازه یک تجربه خوب با صبحانه تشک های طبی خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳۱ |1 شب اقامت
احمدرضا فرهادی راد
بسیارخوب
کادر هتل وبهداشت و نظافت و صبحانه عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۳۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۳ |2 شب اقامت
آریا زرگری اصل
بسیارخوب
اتاق خوب و مرتبی بود ولی هوای اتاق نسبت به بقیه هتل گرمتر بود
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 6
- بعدی

