نظرات هتل سنتی آمیرزا
کاشان - میدان کمال الملک - خیابان فاضل نراقی - کوچه فرهنگ 24
4.4
/5بسیار خوب
از 13 نظر
4.5
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.5
آرامش و راحتی
4.6
عملکرد کارکنان
3.8
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (13)
- صبحانه (3)
- امکانات (5)
- پارکینگ (1)
- پرسنل (3)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۵ |1 شب اقامت
امیر معتمدی
بسیار عالی
بسیار عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۰ |3 شب اقامت
محمدرضا علی نژاد
درمورد هتل سنتی آمیرزا
ما سه شب اقامت داشتیم ،فضای آرام و راحتی دارد ،امکانات و موقعیت خوبی داره و پیشنهاد میکنم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۳ |1 شب اقامت
میترا حبیبی
یک شب اقامت
یک شب اقامت داشتیم حدود ۳۰ تا پله میخوره تا به اتاق های داخل حیاط برسی. برای سالمندان این اتاق ها مناسب نیست. بهتر بود توی اتاق امکانات اولیه مثل لیوان و پیشدستی و میز عسلی و ... فراهم بشه. اما توی آشپزخونه ظرف هست میشه استفاده کرد. حیاطش خوبه میتونه فضای حیاط بیشتر بشه و گلکاری و درختکاری بشه که یه مقدار جذابیتش بیشتر بشه. صبحانه هم در حد چیزای اولیه وجود داره و متناسب با حد اقامتگاه هست. در کل در حد متوسط هست.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱/۲۳ |2 شب اقامت
علیرضا طالبی
بینظیر و به یادماندنی
بینظیر و به یاد ماندنی، آرامش از در ودیوار این خونه قدیمی و زیبا میباره. پرسنل خوشفکر و باصفا که با لهجه کاشونی زیباشون ، تونسته بودن به مهمونای این خونه حس خودمونی تری بدن، امیدوارم مدیران میراث فرهنگی کاشان این استعداد های ذاتی رو شناسایی و ازشون حمایت کنه تا شاهد تقویت بیشتر صنعت ایرانگردی و جهانگردی در کاشان باشیم این خونه در بافت سنتی کاشان واقع شده پیاده میتونین به بازار و خونه های تاریخی دسترسی داشته باشین خونه آروم با صفا وخودمونی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱۱/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۹/۱۱ |1 شب اقامت
سمیرا صادقی
هتلی عالی با مهمانوازی قابل تقدیر
هتل بک خانه قدیمی بسیار زیباست و اتاقهای سنتی و تمیز حیاط خیلی زیبا با حوض، انگار سفر به زمان گذشته میکنید شب ها میمهان ها در حیاط می نشستند و موسیقی سنتی و آرامبخش حس عالی بهتون میده صاحبان هتل زن و شوهری بسبار مودب و مهربان هستند گوشه حیاط آشپز خانه ایست که هم میتوانید آشپزی کنید هم همیشه چای تازه دم دارند .... صبحانه عالی در مقدار بسیار زیاد . نان تازه گرم انگار سفر کرده ای به خانه مادربزرگت در ایام دور ..... به بازار و تمام مراکز دیدنی نزدیک است و پیاده میشود رفت این جا هتل نبود بک قصر پر از آرامش بود هر بار که به کاشان بروم فقط اینجا خواهم رفت صاحبان هتل افرادی بسیار شریف و بزرگوار هستند
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۸/۳۰
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۸/۷ |2 شب اقامت
عباس یاوری
تمیز و عالی
بسیار محیط دنج و ارام بود نزدیکی به بافت تاریخی و برخور پرسنل بسیار صمیمی امکانات به حد کافی بود اما کاش بیشتر بشه و نوع سرویس دهی بهبود پیدا کنه در کل خوب و قابل قبول بود
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۳/۲۷
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۳/۱۸ |2 شب اقامت
sina Yazdani
مثل خانه خودمان بود
مهربان، دوست، جاي پارك مناسب بود، سرويس ها تميز بود، مانند خانه خودمان بود و از امكانات مي توانستيم استفاده كنيم؛ سكوت و آرامش خوبي در داخل فضاي اقامتگاه برقرار بود؛ با اين كه اتاق ما كنار محل صرف وعده هاي روزانه بود؛ اما كاركنان و مديريت هتل تمام تلاش خود را به خرج دادند كه صداي ظروف ما را اذيت نكند. در كل دو شب اقامت داشتيم كه مورد رضايتمان بود.
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۲/۲۹
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۲/۲۲ |3 شب اقامت
ایمان دهسرا
اقامت ما در سرای آمیرزای کاشان
این اقامتگاه فاصله کمی با خانه های تاریخی و بازار کاشان داره و موقعیت مکانیش تو خیابون فاضل نراقی بسیار خوبه، پارکینگ نداره ولی ما برای پارک ماشین توی کوچه به مشکل نخوردیم، این اقامتگاه تازه بازسازی شده و در ابتدا تمیزی و نو بودن همه چیز نظر آدمو جلب میکنه، فضای سنتی و بسیار زیبایی داره، طوری که دلت میخواد تمام شب رو توی حیاطش بشینی و لذت ببری، صبحانه منوی مفصلی نداره، ولی خوب و مفیده، مدیریت هتل رفتار بسیار خوبی با مهمون ها داشتن و تمام امکاناتشون رو در اختیار ما قرار دادن...
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۷
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۱ |1 شب اقامت
پیمان حاجی پور
خوب ومناسب
محیطی دلچسب مخصوصا برای چند خانواده که بخوان دور هم باشند .
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۴
تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ |1 شب اقامت
علی شایق
خوب بود
خوب بود
- قبلی
- 1
- بعدی

