نظرات هتل باغ چمن
كلاردشت- رودبارك- جنب پارك شهرداري
2.3
/5متوسط
از 3 نظر
3
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.3
آرامش و راحتی
3.3
عملکرد کارکنان
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (3)
- امکانات (1)
- خانوادگی (1)
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۴/۳/۱۵
تاریخ ورود: ۱۳۹۴/۲/۲۴ |2 شب اقامت
شمس اله مردي
اين هتل در حد قرار دادن در سايت شما نمي باشد
بنده هيچ يك از كاركنان رو در هتل نديدم و فقط چند نفر با اطلاعات و شخصيت پايين پذيراي ما بودن
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۴/۲/۲۸
تاریخ ورود: ۱۳۹۴/۲/۱۰ |1 شب اقامت
فرزام پورآقاجان
بد نبود
آب گرم در شب اول اقامت وجود نداشت و نتوانستيم حمام کنيم. در ابتدای ورود نيز امکاناتی کم بود که بعد از اعلام تامين شد . از جمله يخچال ...اطلاعات زيادی در مورد جازبه های شهر نداشتند.طبیعت محوطه هتل عالی بود .
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۴/۲/۱۷
تاریخ ورود: ۱۳۹۴/۲/۲ |2 شب اقامت
علی یوسف تبار
کسی جوابگوی شما نیست
با وجود سرمای شدید و موجود بودن سیستم گرمایشی رادیاتور با موتورخانه به طور واضح اعلام کردند که روشن نمیکنیم. در مرحله اول گفتند حاجی زمانی گفته روشن نکنید. در مرحله دوم گفتند چون مسافر نیست روشن نمیکنیم. توجه داشته باشید که خانوادگی با سه کودک در آنجا اقامت داشتیم. طبیعتا وقتی پول رو اول بگیرند بهتر از این جواب نمیدن. برای هواپیمایی کاسپین متاسفم.
- قبلی
- 1
- بعدی

