نظرات هتل ثمین

استان آذربایجان غربی - خوی - بلوار ولیعصر

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

2.1

/5

متوسط

از 8 نظر

1.9

ارزش هتل نسبت به قیمت

2.2

آرامش و راحتی

2.2

عملکرد کارکنان

2

کیفیت غذا

امکانات هتل

1.9

موقعیت مکانی

3.1

پاکیزگی هتل و اتاق ها

1.9

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

0

برای خانواده ها

2.5

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (8)
  • صبحانه (2)
  • رستوران (1)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۷/۲۶ |1 شب اقامت

مهران کبیری

هتل

هتل قدیمی

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۱۳ |1 شب اقامت

سعید علی نژاد

خوب نبود

هتل در حد دو ستاره نه بیشتر صبحانه بسیار ساده تقریباً خیلی از مسافرهای این هتل مسافر وان ترکیه هستند که می خواهند صبح اول به سمت وان حرکت کنند . با اینکه اکثر هتل ها ساعت صبحانه ۷صبح است این هتل صبحانه را ۸ صبح سرو میکند که باعث زحمت و مشکل برای مسافرین می شود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۱۱ |1 شب اقامت

سید مرتضی حسینی

هتل ثمین

هتل نبود. مسافرخانه قدیمی بود. اتاق اولی که به ما دادند بوی سیگار میداد. اعتراض کردیم عوض کردند.

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۳ |1 شب اقامت

محمد بهرامی

اصلاً راضي نيستم…

سلام. من بهمراه همسر و دو فرزندم دو شب در اين هتل اقامت داشتيم. يك شب زمانى كه از تهران اومديم به وان سفر كنيم و يك شب هم در برگشت از وان. هتل بدون نظافت تحويل شد. بي ادبي هست، حتى سیفون توالت فرنگى كشيده نشده بود. روتختى كثيف، كف اتاق كثيف. ليوان مسافر قبلي كه هنوز داخلش آب بود در توالت رها شده بود. پرده هاى پنجره لكه هاى قرمز و كثيفي داشت. ته سيگار جلو پنجره بود. و…. خلاصه خيلي كثيف بود…. خيلى…

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ |1 شب اقامت

رضا رفيعى

تجربه اقامت در هتل ثمين

با توجه به ظرفيت و امكانات شهر خوى و محدوديت انتخاب هتل ، همچنين ضرورت استفاده از هتل براى اقامت شبانه، انتظارى بيش از اين نبود! قابل قبول، معمولى و متوسط بود.

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۶/۱۱ |1 شب اقامت

محمد لاله چینی

ضعیف

ضعیف

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۵/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۵/۱۳ |1 شب اقامت

عبدالله توسلی

بسیار ضعیف

هتل داری بلد نبودن. کثیف. اتاق ها بدبو. صبحانه فقط از ۸ صبح به بعد بود که از خیرش گذشتیم! رستوران هم که نداشت. کارکنان ناآشنا به اصول هتل داری. توصیه نمیکنم.

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۵/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۵/۲۰ |3 شب اقامت

رامین فلاحی

کم ستاره

ضعیف

  • 1