نظرات هتل لیلیوم

کیش - میدان پردیس - بلوار رودکی

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4

/5

بسیار خوب

از 196 نظر

4

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.1

آرامش و راحتی

4

عملکرد کارکنان

3.7

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.8

موقعیت مکانی

4.4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.2

برای کسب و کارها

3.7

برای دوستان

4.2

برای خانواده ها

3.9

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (196)
  • کیفیت غذا (7)
  • صبحانه (81)
  • موقعیت هتل (2)
  • تمیزی اتاق (4)
  • امکانات (10)
  • پذیرش (15)
  • رستوران (24)
  • کافی شاپ (11)
  • آسانسور (1)
  • پارکینگ (1)
  • لاندری (3)
  • استخر (1)
  • ترانسفر (5)
  • ویو (1)
  • خانه داری (13)
  • رفتار کارکنان (5)
  • پرسنل (33)
  • سرویس (22)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۷ |3 شب اقامت

امین مردان 564

خیلی خوب و راضی کننده

صبحانه و نظافت خیلی خوب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۳ |2 شب اقامت

هاشم جانی

خوب

خوب بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ |4 شب اقامت

مجید برزو 043

متوسط

از رزرو این هتل کلا پشیمان شدم

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۵ |1 شب اقامت

شهاب شهابیان

افتضاح

بوی بد اتاقش تا عمر دارم همرامه متاسفانه

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۴ |2 شب اقامت

حمید ستاک

معمولی

صبحانه هتل متوسط بود یک وعده ناهار رفتیم رستوران هتل بسیار ضعیف و گران بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲ |2 شب اقامت

حمید ستاک

خوب

خوب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۹ |4 شب اقامت

حامدرضا صبحی

سینا

هتل خوبیه... میتونه با توجه به نیروهاش بهترم بشه... مثلا ولکام ابتدایی و صبحانه قویتر خیلی بیشتر مشتری جلب می کنه

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۵ |4 شب اقامت

عرفان خوش بیان

عالی بود

در کل خوب بود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۷/۲۴ |1 شب اقامت

اردشیر شیخ هرندی 435

نظر اقامتی

سرویس حمام و دستشویی بسیار کثیف بود و قیمت هم به نسبت هتل ۳ ستاره بالاست کافی شاپ لابی هم خیلی گران است

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲ |1 شب اقامت

علی زارعی

اقامت خوب

اگر از بوی بیش از حد رطوبت در فضای اتاق وراهروها و همچنین خرابی سرویس فرنگی چشم پوشی کنیم در کل اقامت خوبی بود.

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 9