نظرات هتل لیلیوم
کیش - میدان پردیس - بلوار رودکی
4
/5بسیار خوب
از 196 نظر
4
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.1
آرامش و راحتی
4
عملکرد کارکنان
3.7
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (196)
- کیفیت غذا (7)
- صبحانه (81)
- موقعیت هتل (2)
- تمیزی اتاق (4)
- امکانات (10)
- پذیرش (15)
- رستوران (24)
- کافی شاپ (11)
- آسانسور (1)
- پارکینگ (1)
- لاندری (3)
- استخر (1)
- ترانسفر (5)
- ویو (1)
- خانه داری (13)
- رفتار کارکنان (5)
- پرسنل (33)
- سرویس (22)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۷ |3 شب اقامت
امین مردان 564
خیلی خوب و راضی کننده
صبحانه و نظافت خیلی خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۳ |2 شب اقامت
هاشم جانی
خوب
خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ |4 شب اقامت
مجید برزو 043
متوسط
از رزرو این هتل کلا پشیمان شدم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۵ |1 شب اقامت
شهاب شهابیان
افتضاح
بوی بد اتاقش تا عمر دارم همرامه متاسفانه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۴ |2 شب اقامت
حمید ستاک
معمولی
صبحانه هتل متوسط بود یک وعده ناهار رفتیم رستوران هتل بسیار ضعیف و گران بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲ |2 شب اقامت
حمید ستاک
خوب
خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۹ |4 شب اقامت
حامدرضا صبحی
سینا
هتل خوبیه... میتونه با توجه به نیروهاش بهترم بشه... مثلا ولکام ابتدایی و صبحانه قویتر خیلی بیشتر مشتری جلب می کنه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۵ |4 شب اقامت
عرفان خوش بیان
عالی بود
در کل خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۷/۲۴ |1 شب اقامت
اردشیر شیخ هرندی 435
نظر اقامتی
سرویس حمام و دستشویی بسیار کثیف بود و قیمت هم به نسبت هتل ۳ ستاره بالاست کافی شاپ لابی هم خیلی گران است
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲ |1 شب اقامت
علی زارعی
اقامت خوب
اگر از بوی بیش از حد رطوبت در فضای اتاق وراهروها و همچنین خرابی سرویس فرنگی چشم پوشی کنیم در کل اقامت خوبی بود.
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 9
- بعدی

