نظرات هتل گلدیس
کیش - بلوار ایران - جنب پمپ بنزین
3
/5خوب
از 20 نظر
3
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.3
آرامش و راحتی
3.2
عملکرد کارکنان
2.4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (20)
- صبحانه (5)
- امکانات (3)
- پذیرش (2)
- رستوران (4)
- آسانسور (2)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (5)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۹ |2 شب اقامت
محمد چوری
خوب
خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۵ |1 شب اقامت
حسین حبیبی
نسبتا بد نبود
ما دو روز بیشتر نبودیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۴ |1 شب اقامت
پریسا صالح
هتل گلدیس کیش
در کل نسبت به قیمت خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۱۸ |3 شب اقامت
روح الله قرایی
نظرم مثبت هستش
با اینکه هتل قدیمی هستش، خوب بود، برخورد پرسنل عالی بود، فقط قسمت گردشگریش، خلاف واقع عمل می کرد، به عنوان مثال بلیط کشتی تفریحی که ۶۵۰ میفروخت رو ما از بیرون ۳۵۰ تهیه کردیم. از نکات خیلی منفی و ضعفش این بود که آب به تعداد نفرات نمیداد. در کل نسبت به قیمتش خوب بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۰/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۲۲ |1 شب اقامت
محمد نورزاده
تجربه تلخ
بدون آسانسور، بیشتر شبیه یه مسافرخانه بزرگ بود ، کیفیت تخت ها بسیار پایین، برخورد پرسنل خوب و محترمانه بود،
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۰/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۱۲ |2 شب اقامت
بهزاد ابدزنده 360
هتل گلدیس در حد اقامتگاه معمولی میباشد
هتل آرامش نداشت از راهروها صداهای زیادی تا صبح میامد خواب و استراحت نداشتیم کارکنان خودشان سکوت را رعایت نمیکردند درب اتاق معمولی بود و امنیت نداشت داخل اتاق ها دیزاین مرتب نبود و کمبود امکانات مشهود می باشد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ |3 شب اقامت
محمد امیر رخشانی مقدم
هتل تمیز ، آروم، با پرسنل مودب
با توجه به اینکه در ایام پیک رفتیم قیمتا تغییر نکرده بود. رفتار پرسنل عالی بود، صبحانه نسبتا مناسب، در کل برای سفر یکی دو روزه توصیه میشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱۰/۹ |1 شب اقامت
مجید عزیزی نژاد
شبیه شکنجه گاه بود
من چیزی به نام هتل ندیدم و بیشتر شبیه به سلول انفرادی بود، حمام و دستشویی داغون بود، خود اتاق هم افتضاح بود، تا بحال همچین هتل داغونی نرفته بودم. خداییش با این قیمت تو بقیه شهرها هتل ۵ ستاره میتونی بگیری.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۹/۱۸ |1 شب اقامت
Yaser Movahedian
مسافرخانه گلديس
هتل خيلي معمولي بود وصبحانه خيلي معمولي داشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۷/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۷/۱۰ |1 شب اقامت
رضا بیات
هتلی فقط با قیمت مناسب
نظافت بد نبود کولر خراب بود چند بار هم گفتم ولی گوش شنوا نبود صبحانه ساده امکانات ضعیف - یه آب رایگان رو ده دفعه زنگ میزدم تا بیارن برخورد کارکنان سرد و بیروح موقعیت نسبت به بازار دور ولی نسبت به اسکله مسافری خوب بود
- قبلی
- 1
- بعدی

