نظرات هتل آپارتمان امپراطور چلک

لاهیجان - میدان کاشف السلطنه - کیلومتر 4.5 جاده لاهیجان به کوبیجار - نرسیده به سطلسر

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.5

/5

خوب

از 23 نظر

2.8

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.6

آرامش و راحتی

3.5

عملکرد کارکنان

2.6

کیفیت غذا

امکانات هتل

2.9

موقعیت مکانی

3.2

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

0

برای خانواده ها

0

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (23)
  • صبحانه (8)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (5)
  • پذیرش (1)
  • رستوران (2)
  • پارکینگ (1)
  • ویو (3)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (3)
  • سرویس (1)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۵ |1 شب اقامت

قاسم حسین پور سلیمانی

نظر در مورد هتل امپراطور لاهیجان

محل و چشم انداز هتل خوب بود.نظافت هتل خوب نبود.حوله و لوازم بهداشتی هم موجود نبود.کیفیت صبحانه هم بد بود.برخورد پرسنل خوب بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۳/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۳/۱۴ |2 شب اقامت

سعید صدقی تربتی

تمیز نبود

اتاق ها خیلی تمیز نبود حتی در و دیوار تار عنکبوت میشد دید. در کنار این موضوع سر و صدای عبور ماشین ها از کنار هتل کامل شنیده میشد

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۲/۲۱ |1 شب اقامت

مجتبی آزادی

متوسط

محیط و‌منظره عالی،نظافت ضعیف،صبحانه بد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۶/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۲/۱۲ |1 شب اقامت

حمیدرضا شاهی

محیط زیبا و دنج همراه با مهمان نوازی خوب

برخورد پرسنل خوب و محترمانه بود. صبحانه سنتی و کافی همراه با پاسخگویی مناسب به درخواستهای میهمانان. پارکینگ اختصاصی همراه با امنیت بالا. محیط دنج و آرام برای استراحت و تعطیلات، در کل نظر اینجانب نسبت به اقامت در این هتل مثبت است بگونه ای که هم خودمان از اقامت مجدد در این هتل لذت خواهیم برد و هم به دیگران پیشنهاد میکنم.

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۶/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۲/۱۲ |1 شب اقامت

Sanaz Motalaei

مجتمع اقامتگاهی در باغ چای

صبحانه ضعیف تمیزی خوب برخورد کارکنان خوب بیشتر شبیه خونه شخصی بود تا هتل نداشتن امکانات و رستوران در اطراف و خود هتل بهترین نقطه قوتش قرارگیری در ارتفاع و باغ چای اطرافش بود و برای یک شب ماندن خوبه نداشتن جانماز و ملحفه بسته بندی

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۳/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۳/۱۲ |2 شب اقامت

احسان هرمزی

آرامش خوبی دارد

هتل از لحاظ موقعیت مکانی و ویو بسیار جای مناسبی قرار دارد و آرامش خوبی هم دارد بنا زیباست رفتار کارکنان و مدیریت هتل مناسب است از لحاظ تمیزی به خصوص در مورد رختخوابها نیاز است که دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهند مهمترین بخش هتل تخت و محل خواب است که مناسب نبود و باید حتما ملحفه و پتو همراه باشد تمیزی اتاقها و سرویس ها مناسب بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۵/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۵/۷ |1 شب اقامت

الهه تبری

هتلی در محیطی دنج

برخورد کارکنان عالی بود، محوطه و نمای هتل نیز عالی و دارای آرامش بود. من که از اون فضا لذت بردم.‌ فقط مشکل ضعیف بودن دیتای گوشی بود که اونم در محوطه هتل وای فای رایگان بود و این مشکل رو حل میکرد اما اتاق من که کلبه باغی بود دیتا و وای فای هیچ کدام کار نمیکرد. البته این هم خود به نوعی لازمه سفره . اگر کلبه باغی رو انتخاب میکنید با خودتون ملحفه و بالش و یک رو انداز ببرید. ملحفه و بالش نداشت. پتو هست اما ...

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۵/۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۴/۲۹ |1 شب اقامت

mahyar shahkamrani

نظرسنجی

خیلی جا داشت که داخل سوییت ها رو تغییر بدن، تمیز کنن و… ولی نمای بیرون و محوطه کلا خوبه

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۴/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۴/۲ |1 شب اقامت

hossein separzan

هتلی با چشم اندازی عالی

من در مجموع از همه چی راضی بودم. از بودن بابیکیو در تراس و امکان پخت و پز و دید بسیار عالی و هوای مطبوع . فقط در بدو ورود مشکل کولر گازی بود که سرد نمیکرد، با پذیرش هماهنگ کردم که گفتند کولر ها هنوز شارژ گاز نشدن و قراره فردا بیان واسه شارژ. من حتما باز هم به این هتل خواهم اومد.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۷/۲۹

تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۷/۲۴ |2 شب اقامت

مهران قاسمی وند

دو شب در میان عطر چای

ما دو شب در این هتل آپارتمان اقامت داشتیم .محیط بسیار زیبا ، آپارتمان تمامی امکانات رفاهی را داشت ، بهتره همراه خود ظروف پخت و پز همراه داشته باشید و همچنین برای حمام شامپو و صابون . ما از انتخابمون به شدت راضی هستیم .واقعن به کمی آرامش و بودن در یک محیط زیبا همراه با هوایی پاک نیاز داشتیم. صبحانه در بالکن هتل بسیار برای ما دلچسب بود . توصیه میکنم برای آرامشتون یک بار این هتل را امتحان کنید

  • 1