نظرات هتل آپارتمان امپراطور چلک
لاهیجان - میدان کاشف السلطنه - کیلومتر 4.5 جاده لاهیجان به کوبیجار - نرسیده به سطلسر
3.5
/5خوب
از 23 نظر
2.8
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.6
آرامش و راحتی
3.5
عملکرد کارکنان
2.6
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (23)
- صبحانه (8)
- تمیزی اتاق (1)
- امکانات (5)
- پذیرش (1)
- رستوران (2)
- پارکینگ (1)
- ویو (3)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (3)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۵ |1 شب اقامت
قاسم حسین پور سلیمانی
نظر در مورد هتل امپراطور لاهیجان
محل و چشم انداز هتل خوب بود.نظافت هتل خوب نبود.حوله و لوازم بهداشتی هم موجود نبود.کیفیت صبحانه هم بد بود.برخورد پرسنل خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۳/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۳/۱۴ |2 شب اقامت
سعید صدقی تربتی
تمیز نبود
اتاق ها خیلی تمیز نبود حتی در و دیوار تار عنکبوت میشد دید. در کنار این موضوع سر و صدای عبور ماشین ها از کنار هتل کامل شنیده میشد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۲/۲۱ |1 شب اقامت
مجتبی آزادی
متوسط
محیط ومنظره عالی،نظافت ضعیف،صبحانه بد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۶/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۲/۱۲ |1 شب اقامت
حمیدرضا شاهی
محیط زیبا و دنج همراه با مهمان نوازی خوب
برخورد پرسنل خوب و محترمانه بود. صبحانه سنتی و کافی همراه با پاسخگویی مناسب به درخواستهای میهمانان. پارکینگ اختصاصی همراه با امنیت بالا. محیط دنج و آرام برای استراحت و تعطیلات، در کل نظر اینجانب نسبت به اقامت در این هتل مثبت است بگونه ای که هم خودمان از اقامت مجدد در این هتل لذت خواهیم برد و هم به دیگران پیشنهاد میکنم.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۶/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۲/۱۲ |1 شب اقامت
Sanaz Motalaei
مجتمع اقامتگاهی در باغ چای
صبحانه ضعیف تمیزی خوب برخورد کارکنان خوب بیشتر شبیه خونه شخصی بود تا هتل نداشتن امکانات و رستوران در اطراف و خود هتل بهترین نقطه قوتش قرارگیری در ارتفاع و باغ چای اطرافش بود و برای یک شب ماندن خوبه نداشتن جانماز و ملحفه بسته بندی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۳/۲۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۳/۱۲ |2 شب اقامت
احسان هرمزی
آرامش خوبی دارد
هتل از لحاظ موقعیت مکانی و ویو بسیار جای مناسبی قرار دارد و آرامش خوبی هم دارد بنا زیباست رفتار کارکنان و مدیریت هتل مناسب است از لحاظ تمیزی به خصوص در مورد رختخوابها نیاز است که دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهند مهمترین بخش هتل تخت و محل خواب است که مناسب نبود و باید حتما ملحفه و پتو همراه باشد تمیزی اتاقها و سرویس ها مناسب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۵/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۵/۷ |1 شب اقامت
الهه تبری
هتلی در محیطی دنج
برخورد کارکنان عالی بود، محوطه و نمای هتل نیز عالی و دارای آرامش بود. من که از اون فضا لذت بردم. فقط مشکل ضعیف بودن دیتای گوشی بود که اونم در محوطه هتل وای فای رایگان بود و این مشکل رو حل میکرد اما اتاق من که کلبه باغی بود دیتا و وای فای هیچ کدام کار نمیکرد. البته این هم خود به نوعی لازمه سفره . اگر کلبه باغی رو انتخاب میکنید با خودتون ملحفه و بالش و یک رو انداز ببرید. ملحفه و بالش نداشت. پتو هست اما ...
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۵/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۴/۲۹ |1 شب اقامت
mahyar shahkamrani
نظرسنجی
خیلی جا داشت که داخل سوییت ها رو تغییر بدن، تمیز کنن و… ولی نمای بیرون و محوطه کلا خوبه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۴/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۴/۲ |1 شب اقامت
hossein separzan
هتلی با چشم اندازی عالی
من در مجموع از همه چی راضی بودم. از بودن بابیکیو در تراس و امکان پخت و پز و دید بسیار عالی و هوای مطبوع . فقط در بدو ورود مشکل کولر گازی بود که سرد نمیکرد، با پذیرش هماهنگ کردم که گفتند کولر ها هنوز شارژ گاز نشدن و قراره فردا بیان واسه شارژ. من حتما باز هم به این هتل خواهم اومد.
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۷/۲۹
تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۷/۲۴ |2 شب اقامت
مهران قاسمی وند
دو شب در میان عطر چای
ما دو شب در این هتل آپارتمان اقامت داشتیم .محیط بسیار زیبا ، آپارتمان تمامی امکانات رفاهی را داشت ، بهتره همراه خود ظروف پخت و پز همراه داشته باشید و همچنین برای حمام شامپو و صابون . ما از انتخابمون به شدت راضی هستیم .واقعن به کمی آرامش و بودن در یک محیط زیبا همراه با هوایی پاک نیاز داشتیم. صبحانه در بالکن هتل بسیار برای ما دلچسب بود . توصیه میکنم برای آرامشتون یک بار این هتل را امتحان کنید
- قبلی
- 1
- بعدی

