نظرات هتل آدینا
مشهد – خیابان امام رضا – بین امام رضا 16 و 18 – جنب بانک شهر
4.2
/5بسیار خوب
از 56 نظر
4.1
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.2
آرامش و راحتی
4.2
عملکرد کارکنان
3.9
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (56)
- کیفیت غذا (2)
- صبحانه (10)
- امکانات (4)
- پذیرش (2)
- رستوران (8)
- کافی شاپ (3)
- پارکینگ (1)
- خانه داری (2)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (10)
- خانوادگی (1)
- سرویس (7)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۱ |3 شب اقامت
اسرا ارانی
خوب
خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۶ |1 شب اقامت
محمد فلی زاده
به شدت کثیف
من قطعا انتظار هتل پنج ستاره نداشتم ولی حداقل فرشای داخل اتاق باید ی ذره تمیز میبود ...اینقدر خاکی و کثیف بود انگار کنار خیابون رفته بودیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۶ |3 شب اقامت
سیدعلیرضا سیادت
بسیار خوب
روشویی ها آب می ده از زیر کابین دوم غذا دیر بهمون می رسید رستوران و اتاق عایق صدا خوبی نداره
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۶ |4 شب اقامت
مریم کرامت
مریم کرامت
همه چیز عالی بود اتاق رو زودتر از موعد و به محض رسیدن به ما تحویل دادن نظافت و رسیدگی بسیار عالی بود و پرسنل بسیار خوش برخورد بودند پیشنهاد میکنم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۸ |1 شب اقامت
مجید سلیمانی
سر و صدای بیش از حد
دیوار های اتاق خیلی سر و صدا رو عبور میدن من تجربه خوبی از اقامت یک روزه ام در این هتل نداشتم، به دلیل اینکه سر و صدا اجازه نداد استراحت کنم و کلافه ام کرده بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۳ |3 شب اقامت
رضا چرمچی
متوسط
هتل سه ستاره براش زیاده لااقل در زمان پیک شلوغی مخصوصا عید ،رستوران بغل هتل باعث شلوغی بیش از حد رستوران هتل شده و مشکلات بسیار برای مهمانان هتل ولی چون هتل فقط به فکر پول دراوردن هست اصلا ب فکر میهمانان هتل نیست خلاصه من اصلا در پیک شلوغی اصلا پیشنهاد نمیکنم و هتلی ک در شلوغی سرویس نده به میهمان اصلا ب نظر من هتل خوبی نیست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۲۷ |2 شب اقامت
نجمه شیرین سخن
پیشنهاد میشه
محیط آرام و مناسب حتما پیشنهاد میکنم برای دیگران
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۸/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۷/۲۳ |4 شب اقامت
mohammad moadabshoar
هتل آدینا
هتل خوبیه ،و تر و تمیز و برخورد پرسنل خوب و نزدیک حرم ،پیاده کمتر از ۱۵ دقیقه ،غذا هم خوبه و با کیفیته قیمتش هم مناسبه و با توجه به کیفیت خدمات به نظر من انتخاب این هتل کاملاً منطقی به نظر میرسه👌👌
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۲۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۷/۱۹ |1 شب اقامت
فریبا فرخی
۱ شب اقامت
برخورد پرسنل عالی بود با شرایط ما که نوزاد همراهمون بود خیلی همکاری داشتن اتاق بوی سیگار میداد در ابتدا ،اطلاع دادیم گفتن پیگیری میکنن و بو از اتاق بغلی هست فکر نمیکردیم انقدر سریع پیگیر بشن و مشکل رو رفع کنن، در طول اقامتمون خداروشکر همه چیز خوب بود تشکر از مدیریت هتل و پرسنل خوبشون 🙏🏻
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۷/۱۰ |3 شب اقامت
سمیه فیضیان
هتل خوبی بود ،
باتوجه به اینکه من تا به حال هتل غیر ۵ ستاره را تجربه نکرده بودم ولی در کل هتل خوبی بود ،به نظر منو غذای سنتی بهتره تنوع بیشتری داشته باشه ، فست فود کیفیت خوبی نداشت
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- بعدی

