2.2
/5متوسط
از 5 نظر
4
ارزش هتل نسبت به قیمت
2.8
آرامش و راحتی
4
عملکرد کارکنان
2.6
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (5)
- کیفیت غذا (1)
- آسانسور (1)
- سرویس (2)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۸ |1 شب اقامت
علی کریمی
حمام و اسانسور ضعیف
حمام یپات باید تو سنگ دسشویی باشه ک حموم کنی غذا نه منو انتخابی بود نه سلف سرویس هرچی خودشون دوس داشتن سرد تحویل میدادن با کمترین کیفیت اسانسور سرعتش افتضاح ۱ ساعت باید میموندی ، سرمایش هم ضعیف
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |2 شب اقامت
بهاره کرمانی
عکسها ظاهراً در زمان تاسیس بوده خیلی کثیف و قدیمی و درکل صفررررر
کیفیت اتاق غذا صفرررر
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۷ |3 شب اقامت
وحيد اسكندري (IKD)
هتل آراد
سلام هتلی قیمت مناسب بود اما سرویس بهداشتی نامناسب بود کیفیت غذا متوسط رو به پایین اصلا گول تبلیغات غذاشون رو نخورید آسانسور خیلی بد برای هتل به این بزرگی کلا دو تا آسانسور کوچک داشت در کل پیشنهاد نمیکنم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۱ |2 شب اقامت
حسین کشوری ضمیر
خوب بود
هتل نسبتا خوبی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۳۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۹ |1 شب اقامت
ذبیح الله رضایی (444)
بد
بد بود
- قبلی
- 1
- بعدی

