نظرات هتل آپارتمان حیات شرق

مشهد - خیابان نواب صفوی - نبش نواب صفوی 10

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.8

/5

خوب

از 40 نظر

4.1

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.2

آرامش و راحتی

3.8

عملکرد کارکنان

2.9

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.7

موقعیت مکانی

4.4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.4

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

5

برای خانواده ها

3.7

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (40)
  • کیفیت غذا (4)
  • صبحانه (11)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (4)
  • پذیرش (7)
  • رستوران (13)
  • آسانسور (1)
  • پارکینگ (1)
  • آرامش و راحتی (1)
  • پرسنل (9)
  • سرویس (5)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۲۱ |1 شب اقامت

محراب کاشفی

هتل تمیز

هتل تمیز رفتار پرسنل محترمانه کیفیت غذاها خوب و متنوع بود پارکینگ خوب

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |2 شب اقامت

محسن کریمی

بسیار خوب

1_ ممنون از مدیریت هتل و مدیریت رستوران احسنت به این نظارت 2_ پرسنل دلسوز و کاری 3_ اتاقهای تمیز و خوشبو تهویه عالی ۴_ دسترسی به حرم عالی،کم تر از ۳و۴ دقیقه تو حرم هستی

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |1 شب اقامت

خاطره جعفری

ضعیف

سلام این هتل اصلا دیگه مثل قبلا نیست اصلا نظم انضباط نداره غذای تکراری و فقط مرغ

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۳۱ |7 شب اقامت

کامبیز انصاری

کاهش خدمات

بنده چهار بار در این هتل اقامت داشتم. تمامی سه نوبت گذشته بسیار عالی بود ولی در این نوبت دو مشکل وجود داشت که تا پایان سفر هم برطرف نشد. یکی تهویه اتاق که متأسفانه قابل کنترل نبود و گرم بود و یکی هم آبگرم که فقط یکبار به معنای واقعی گرم بود و در تمام طول سفر ولرم متمایل به سرد بود.اما همچون دفعات گذشته برخورد پرسنل و پاسخگویی خوب بود. بجز در دو مورد ذکر شده.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۴ |3 شب اقامت

حجت شاهخسروی

خوب بود

معمولیه

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۲۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۱۱ |2 شب اقامت

محبوبه کرباسی

سویت بزرگ،رستوران بزرگ با غذایی بیخود

من رزرو سویت در هتل حیات شرق رو توصیه میکنم ولی رزرو غذا اصلا توصیه نمیکنم هم خیلی گرون هم اصلا خوشمزه نیست ،رفتار و برخورد پرسنل بی نهایت سرد و ساکت هست

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۶ |1 شب اقامت

محسن سهیلی پور

صبحانه سلف

تنوع صبحانه خیلی کم بود.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۹ |3 شب اقامت

علی عالم برکادهی

تمیز. مرتب. نزدیک حرم. مجهز

همچی همچی همچی اوکی من. دومین بار بود این هتل میرم فقط تنوع غذایی و سلف شلوغ و غذاهای تکراری یکم اذیتمون کرد در کل ب غیر تنوع کم غذا همچی اوکی

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۳ |2 شب اقامت

مهدی واعظی

مشکل مدیریت

بی نظمی در پرسنل کمبود امکانات در لابی و کوچک بودن آن کسی حاضر به راهنمایی و همکاری مثل هتل های دیگر نبود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۳۱ |3 شب اقامت

ليلا حسيني

هتل حیات شرق

من دو سال است که در سفر مشهد این هتل را انتخاب می‌کنم به دلیل فاصله مناسب تا حرم، راحتی و تمیزی اتاق ها، سرویس ایرانی و فرنگی در داخل اتاق ها و... اما هر دو سال مشکلات ثابتی دارد. قفل در ورودی اتاق خراب است و با کارت قفل نمیشه و حتما باید با کلید قفل شود، به نظرم برای تعمیر قفل در هتل به این بزرگی نباید دو سال زمان لازم باشه. و دوم اینکه چون هتل چند بلوک است مسئول پذیرش هر بار ما را به بلوک دیگر ارجاع میدهد یعنی هر بار هر بلوکی رفتیم گفتند باید بروید بلوک دیگر (فرقی هم نمیکنه اول کدوم بلوک بروید کلا ارجاع میده به بلوک دیگر) و این باعث شد در بدو ورود دو بار بین بلوک ها جابجا بشیم تا اتاق را تحویل بدهند

  • 1
  • 2