نظرات هتل الماس 1

مشهد - خیابان امام رضا - امام رضا 6

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.1

/5

بسیار خوب

از 420 نظر

3.9

ارزش هتل نسبت به قیمت

4

آرامش و راحتی

4.3

عملکرد کارکنان

3.8

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.8

موقعیت مکانی

4.6

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.1

برای کسب و کارها

4.3

برای دوستان

4.2

برای خانواده ها

4.2

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (420)
  • کیفیت غذا (34)
  • صبحانه (65)
  • موقعیت هتل (2)
  • تمیزی اتاق (5)
  • امکانات (43)
  • پذیرش (17)
  • رستوران (59)
  • کافی شاپ (11)
  • آسانسور (3)
  • پارکینگ (11)
  • ترانسفر (13)
  • ویو (3)
  • خانه داری (8)
  • رفتار کارکنان (8)
  • پرسنل (77)
  • خانوادگی (5)
  • سرویس (32)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۲۷ |1 شب اقامت

فرحناز پارسا

سطح خدمات مناسب و سرعت انجام خدمات نسبتا خوب

من اولین تجربه اقامتم در الماس یک بود و به خاطر کامنت ها با تردید رزرو رو انجام دادم اما به طور کلی هتل سطح خدمات خوبی داره. یک وعده از بوفه ناهار استفاده کردم که تنوع و کیفیتش نسبت به قیمت معقول بود. رفتار پرسنل هم واقعا حرفه ای به نظر میرسید به خصوص پرسنل خانه داری و رستوران. در کل تجربه خوبی بود و چون زیاد به مشهد سفر میکنم بازم الماس رو انتخاب خواهم کرد.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۸ |3 شب اقامت

فاطمه فلاح

عالی

عالی

”پاسخ هتل“

سلام و وقت بخیر . ممنون از نظرات ارزشمند شما. به امید دیدار مجدد شما در الماس یک مشهد.

۱۴۰۵/۳/۲۶

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۲ |3 شب اقامت

اصغر اسکندری

هتل الماس ۱

من برای بار دوم بود که درین هتل اقامت داشتم متاسفانه تو قسمت خانه داری ضعیف شده بودن و در قسمت رستوران بی نظمی مشاهده میشد برای مثال بارها خودم دنبال قاشق و لیوان بودم و اگر درخواست میکردم انگار یادشون می‌رفت بیارن .روز اول به قسمت پذیرش گفتم تلفن اتاق خرابه سه روز بعد که داشتیم می‌رفتیم اومدن پیگیری کردن .کلا نسبت به دو سال گذشته به صورت مخصوصی ضعیف شده خدمات هتل .

”پاسخ هتل“

سلام و وقت بخیر. سپاس از نظرات ارزشمند شما. تک تک موارد اعلامی از جانب شما مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

۱۴۰۵/۳/۲۶

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت

سیدمحسن آبسالان

نقدی بر عملکرد

متاسفانه بر خلاف تبلیغات وسیع برای این هتل، باید بگم نظافت اتاقها مخصوصا موکت در حد مسافر خانه های میدان شوش و راه آهن هم نیست! وضعیت رستوران که قیمتهای نجومی با کیفیت عادی و معمولی. طوری که فقط یک وعده اونجا غذا خوردیم. صبحانه بسیار متنوع ولی بسیار بی نظم و برنامه ، طوری که ده دقیقه منتظر آوردن قاشق یا فنجان و یا نان بر روی میز بودیم متاسفانه. ساعت ۱۲ و ۴۹ دقیقه به هتل رسیدیم و بخاطر شرایط دخترم که تو راه مریض شده بود درخواست داشتیم که زودتر اتاق رو بدن ولی اینقدر قانونی رفتار کردن تا ساعت ۱۴ تو لابی منتظر بودیم! تنها نکته ی قابل قبول و خوب این هتل که وجود داشت، اخلاق عالی تعدادی از مهمانداران بود که بسیار خوش برخورد بودند مخصوصا جا داره از آقای (( تدریسی)) بخاطر لبخند آرامش‌بخش و روحیه ی شاد تشکر کنم. انشاالله ایشان همیشه شاد و سلامت باشند

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳۱ |2 شب اقامت

محسن رجبی

بسیارخوب

از لحاظ تمیزی عالی نزدیکی به حرم و رفتار پرسنل خوب

”پاسخ هتل“

سلام و وقت بخیر . از نظرات ارزشمند شما سپاسگزاریم. به امید دیدار مجدد شما در الماس یک مشهد.

۱۴۰۵/۳/۲۶

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳۱ |2 شب اقامت

مهدی نساجی

رفتار و اخلاق خوب پرسنل.امکانات خوب.غذاهم عالی و نزدیک حرم

رفتار خوب و محترمانه پرسنل.امکانات خوب.غذا هم عالی ..نزدیک حرم.

”پاسخ هتل“

سلام و روز بخیر. ممنون از به اشتراک گذاری تجربیات و نظرات ارزشمند شما. به امید دیدار مجدد شما در الماس یک مشهد.

۱۴۰۵/۳/۲۶

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۲ |3 شب اقامت

عباس اسلامی

بسیارخوب

از تمیزی هتل و اتاق، نزدیکی هتل به حرم ، برخورد پرسنل و کیفیت غذا راضی بودم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۳ |2 شب اقامت

حسن سعیدی نژاد

خوب

خوب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۶ |2 شب اقامت

مرتضي قلي‌نژاد (IKD)

نسبتا خوبه

کیفیت غذا میتونست بهتر باشه

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۵ |3 شب اقامت

محیا غیاثی

میزان رضایت مندی

بسیار عالی ... آسانسور کند است . با سپاس از میزبانی شما

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 18