نظرات اقامتگاه های بوم گردی کیان
استان یزد - مهریز - خیابان مصطفی خمینی - کوچه فتحی (محسن زاده) پلاک 2
4.7
/5عالی
از 3 نظر
4
ارزش هتل نسبت به قیمت
5
آرامش و راحتی
5
عملکرد کارکنان
4.5
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (3)
- خانوادگی (1)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۲/۵
تاریخ ورود: ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ |1 شب اقامت
امید ادیبزاده
اقامتگاه باصفایی بود
از اقامتمون رضایت داشتیم همه چی خوب بود اما ما چون 3 یا 4 ساعت دیگرتر چک اوت کردیم، مبلغ 50 هزار تومن اضافه تر گرفتن که با اینکه منطقی بود گرفتن این مبلغ، ما حس خوبی نداشتیم چون اقامتگاه برای تایم عصر خالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱/۹
تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱/۱ |3 شب اقامت
علیرضا رافعی
انتقاد
تنها مشكلي كه داشت سرويس بهداشتي عمومي و نبودن تابلو كوچه ها
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱/۵
تاریخ ورود: ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ |1 شب اقامت
hadi attaran
اقامت در بومگردی کیان مهریز
در مجموع محل خیلی مناسبی بود برای اقامت و تجربه خوبی بود. البته نکاتی وجود داشت: 1. پیدا کردن آدرس دشوار و سخت بود و حدود نیم ساعتی در جستجوی محل بودیم. کوچه ها تابلوی اسم نداشت و البته اقامتگاه نیز تابلوی اسم اقامتگاه نداشت و با پرس و جو پیدا کردیم. 2. دسترسی به سرویس بهداشتی دشوار بود و با توجه به معماری ساختمان مشترک بودن سرویس مناسب نبود. 3. رفتار و برخورد کارکنان هتل بسیار خوب و محترمانه بود و با روی گشاده انتقادات را شنیدند و پاسخ های مناسبی هم ارائه کردند. 4. اقامتگاه خیلی تمیز و خوب بود و صفای خاصی داشت. 5.نوع معماری ساختمان جوری بود که اگر گروه های نا آشنا هم زمان در آنجا اقامت داشته باشند شاید احساس راحتی نکنند. ما چون خانوادگی بودیم و گروه دیگری مستقر نبود مشکلی نداشتیم 6. در مجموع تجربه خوبی بود و اقامت در انجا را توصیه میکنم
- قبلی
- 1
- بعدی

