15
نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن
هتل ستاره خلیج فارس گناوه هتل ستاره خلیج فارس گناوه
3
خوب
12 نظر واقعی
"رزرواسیون"
اتاق از طریق ایرانرهتل رزرو شده بود ولی کارکنان هتل رزرو را قبول نمی کردند ، بالاخره قبول کردند اشتباه شده ولی کلی وقت ما را گرفتند
سيدمحسن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱ | 1 شب اقامت
هتل ستاره خلیج فارس گناوه هتل ستاره خلیج فارس گناوه
3
خوب
12 نظر واقعی
"بسیارمهمان نواز وبامحبت"
صبحانه معمولی، نظافتهتلخوب، رفتارکارکنان بسیارخوب، لوکیشن عالی
غلامحسین
۱۳۹۷/۰۷/۰۴ | 1 شب اقامت
هتل ستاره خلیج فارس گناوه هتل ستاره خلیج فارس گناوه
3
خوب
12 نظر واقعی
"خوب در حد خودش"
در مجموع میانگین نمره خوب را می دهم. با توجه به نرخ و تعداد ستاره هتل نمره من برای این هتل خوب است.
رامین
۱۳۹۶/۰۷/۱۵ | 1 شب اقامت
هتل ستاره خلیج فارس گناوه هتل ستاره خلیج فارس گناوه
3
خوب
12 نظر واقعی
"امکانات کم هتل"
به نسبت دو ستاره بودن، میتونست خیلی بهتر باشه. از تمیزی اتاق راضی نیستم، امکانات هتل هم کم بود
حامد
۱۳۹۵/۱۰/۰۹ | 1 شب اقامت
هتل ستاره خلیج فارس گناوه هتل ستاره خلیج فارس گناوه
3
خوب
12 نظر واقعی
"رضایت بخش بود."
خوب بود. کارکنانش عالی بودند مهربون و فهمیده
سینا
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ | 1 شب اقامت
هتل ستاره خلیج فارس گناوه هتل ستاره خلیج فارس گناوه
3
خوب
12 نظر واقعی
"هتل خوبی نبود."
بیشتر شبیه یک مسافرخونه بود. بوی بد سیگار شیفت شب تو لابی هتل همیشه هست. واقعا در سطح یک هتل نبود.
محمد
۱۳۹۶/۰۸/۲۵ | 1 شب اقامت
هتل ستاره خلیج فارس گناوه هتل ستاره خلیج فارس گناوه
3
خوب
12 نظر واقعی
"یه جای خوب برای اقامت"
یک شب در هتل خلیج فارس اقامت داشتیم امکانات هتل و رفتار کارکنان هتل واقعا بی نظیر بود طوری که خاطره ای خوش از مسافرت من و خانواده ام در ذهنمون بجا مونده .
سجاد
۱۳۹۶/۰۷/۱۲ | 1 شب اقامت
هتل آپارتمان دهدشتی گناوه هتل آپارتمان دهدشتی گناوه
1.5
متوسط
1 نظر واقعی
"مسافر"
مسافر خانه درجه ۲ نظافت ۵۰٪ امکانات ۴۰٪ برخورد ۶۰٪ در شرایط اب وهوایی متعادل میباشد ودر شرایط بد آب وهوایی ۲۰٪ از ضرائب داده شده کم کنید
منوچهر
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ | 3 شب اقامت
هتل ستاره خلیج فارس گناوه هتل ستاره خلیج فارس گناوه
3
خوب
12 نظر واقعی
"به نسبت هتل های این منطقه خوب بود"
در کل رضایت داشتم. هتل رستوران نداشت و آسانسور هم در حال تعمیر بود که این نکته منفی هست.
محمود
۱۳۹۶/۰۸/۱۵ | 1 شب اقامت
هتل ستاره خلیج فارس گناوه هتل ستاره خلیج فارس گناوه
3
خوب
12 نظر واقعی
"خوب بود"
خوب
مرتضی
۱۳۹۶/۰۶/۲۶ | 1 شب اقامت
هتل ستاره خلیج فارس گناوه هتل ستاره خلیج فارس گناوه
3
خوب
12 نظر واقعی
"برخورد پرسنل و همکاری آنها عالی بود "
بیشتر مسافرخانه بود سرویس دستشویی ها نیاز به بازدید دارند
محمد
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ | 1 شب اقامت
هتل ستاره خلیج فارس گناوه هتل ستاره خلیج فارس گناوه
3
خوب
12 نظر واقعی
"هتل قابل قبول"
در مجموع هتل خوبی است. رفتار کارکنان عالی است. هتل تمیز است.
محمد
۱۳۹۶/۰۸/۰۱ | 2 شب اقامت
هتل ستاره خلیج فارس گناوه هتل ستاره خلیج فارس گناوه
3
خوب
12 نظر واقعی
"نسبت به دوستاره بودن خوب بود "
همه خوب بودن ولی مدیریت محترم سرکار خانم احمدی عالیو قابل احترام


