15

نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن

image

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

3

خوب

12 نظر واقعی

"رزرواسیون"

اتاق از طریق ایرانرهتل رزرو شده بود ولی کارکنان هتل رزرو را قبول نمی کردند ، بالاخره قبول کردند اشتباه شده ولی کلی وقت ما را گرفتند

سيدمحسن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱ | 1 شب اقامت

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

3

خوب

12 نظر واقعی

"بسیارمهمان نواز وبامحبت"

صبحانه معمولی، نظافت‌هتل‌خوب، رفتارکارکنان بسیارخوب، لوکیشن عالی

غلامحسین
۱۳۹۷/۰۷/۰۴ | 1 شب اقامت

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

3

خوب

12 نظر واقعی

"خوب در حد خودش"

در مجموع میانگین نمره خوب را می دهم. با توجه به نرخ و تعداد ستاره هتل نمره من برای این هتل خوب است.

رامین
۱۳۹۶/۰۷/۱۵ | 1 شب اقامت

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

3

خوب

12 نظر واقعی

"امکانات کم هتل"

به نسبت دو ستاره بودن، میتونست خیلی بهتر باشه. از تمیزی اتاق راضی نیستم، امکانات هتل هم کم بود

حامد
۱۳۹۵/۱۰/۰۹ | 1 شب اقامت

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

3

خوب

12 نظر واقعی

"رضایت بخش بود."

خوب بود. کارکنانش عالی بودند‌ مهربون و فهمیده

سینا
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ | 1 شب اقامت

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

3

خوب

12 نظر واقعی

"هتل خوبی نبود."

بیشتر شبیه یک مسافرخونه بود. بوی بد سیگار شیفت شب تو لابی هتل همیشه هست. واقعا در سطح یک هتل نبود.

محمد
۱۳۹۶/۰۸/۲۵ | 1 شب اقامت

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

3

خوب

12 نظر واقعی

"یه جای خوب برای اقامت"

یک شب در هتل خلیج فارس اقامت داشتیم امکانات هتل و رفتار کارکنان هتل واقعا بی نظیر بود طوری که خاطره ای خوش از مسافرت من و خانواده ام در ذهنمون بجا مونده .

سجاد
۱۳۹۶/۰۷/۱۲ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان دهدشتی گناوه

1.5

متوسط

1 نظر واقعی

"مسافر"

مسافر خانه درجه ۲ نظافت ۵۰٪ امکانات ۴۰٪ برخورد ۶۰٪ در شرایط اب وهوایی متعادل میباشد ودر شرایط بد آب وهوایی ۲۰٪ از ضرائب داده شده کم کنید

منوچهر
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ | 3 شب اقامت

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

3

خوب

12 نظر واقعی

"به نسبت هتل های این منطقه خوب بود"

در کل رضایت داشتم. هتل رستوران نداشت و آسانسور هم در حال تعمیر بود که این نکته منفی هست.

محمود
۱۳۹۶/۰۸/۱۵ | 1 شب اقامت

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

3

خوب

12 نظر واقعی

"خوب بود"

خوب

مرتضی
۱۳۹۶/۰۶/۲۶ | 1 شب اقامت

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

3

خوب

12 نظر واقعی

"برخورد پرسنل و همکاری آنها عالی بود "

بیشتر مسافرخانه بود سرویس دستشویی ها نیاز به بازدید دارند

محمد
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ | 1 شب اقامت

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

3

خوب

12 نظر واقعی

"هتل قابل قبول"

در مجموع هتل خوبی است. رفتار کارکنان عالی است. هتل تمیز است.

محمد
۱۳۹۶/۰۸/۰۱ | 2 شب اقامت

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

3

خوب

12 نظر واقعی

"نسبت به دوستاره بودن خوب بود "

همه خوب بودن ولی مدیریت محترم سرکار خانم احمدی عالیو قابل احترام

مجید
۱۳۹۶/۰۴/۱۹ | 2 شب اقامت