نظرات هتل سنتی خانه گل
سمنان، شهميرزاد، خيابان ساري، خانه گل شهميرزاد
4.4
/5بسیار خوب
از 31 نظر
3.9
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.2
آرامش و راحتی
4.1
عملکرد کارکنان
3.7
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (31)
- صبحانه (8)
- امکانات (1)
- رستوران (1)
- کافی شاپ (1)
- پارکینگ (1)
- پرسنل (4)
- سرویس (3)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۵ |4 شب اقامت
محمد علی فروتن
آرام و دلنشین
ممنون از سرکار خانم آرام بابت مهمان نوازی و ایجاد محیطی صمیمانه و دوست داشتنی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۴/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۴/۷ |1 شب اقامت
محمدعلی مصباحی
بهترین انتخاب برای اقامت در شهمیرزاد
من برای بار دوم از این اقامتگاه زیبا استفاده کردم. میتونم بگم بهترین انتخاب برای اقامت در شهمیرزاد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۷ |2 شب اقامت
ابراهیم ایمانی پور
عالی
بسیار دنج بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۱۵ |1 شب اقامت
رضا صفوی پور 360
رضایت کامل
از نظر ،تمیزی ،مرتبی ،زیبایی مکان برخورد مناسب کارکنان عالی ،عالی پیشنهاد میکنم حتما بروید
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۷/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۶/۳۱ |2 شب اقامت
لیلا ببری
اینجا اصلا هتل نیست یه خونه است با سه تا اتاق
یک اقامتگاه به صورت گروهی با سه اتاق که استقلال و راحتی ندارد برای بیرون از اتاق مهمانها همدیگر رو میبینند و هیچ گونه امنیت و راحتی ندارد جای پارک به سختی جای سه وسیله را دارد ، کیفیت صبحانه ابتدایی ، نگهبانی و سرایدار ۲۴ ساعته ندارد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۵/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۴/۲۴ |1 شب اقامت
عادله صفری امین
بسيار لذت برديم
بسيار عالي
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۸/۷
تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۸/۳ |1 شب اقامت
شیما شیرزاد
عااااااالی
خیلی خیلی خیلی خوب.فوق العاده زیبا
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۶/۱۷
تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۶/۱۳ |1 شب اقامت
هاله سهرابی
هتل شهمیرزاد خانه گل
از لحاظ فضای بیرونی هتل عالی و بسیار باصفا و اتاق بسیار کوچک بود و وسایل بهداشتی نظیر شامپو و صابون و حوله در داخل اتاق وجود نداره برخورد کارکنان مناسب و صبحانه موردقبول بود، وای فای در هتل موجود نبود
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۷/۲۵
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۷/۱۱ |1 شب اقامت
پگاه فروهر
هتل خانه گل
بسیار تمیز و همه چیز کاملا با سلیقه و مرتب بود کارکنان هتل بسیار مودب بودند و در هر زمینه ایی راهنمایی کردند. غذای هتل کاملا خانگی بود و فضای کاملا پر از آرامش بود
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۷/۵
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۶/۱۲ |3 شب اقامت
محمد حسن برادران قاسمی
محل مناسب پذیرایی گرم
کارکنان کمال محبت را داشتند. سپاسگزارم.
- قبلی
- 1
- 2
- بعدی

