نظرات هتل پارس ائل گلی

تبريز - اتوبان شهید کسائی - جنب پارک ائل گلی

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.2

/5

بسیار خوب

از 367 نظر

3.8

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.2

آرامش و راحتی

4.2

عملکرد کارکنان

3.8

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.9

موقعیت مکانی

4.2

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.2

برای کسب و کارها

4

برای دوستان

4

برای خانواده ها

4.2

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (367)
  • کیفیت غذا (17)
  • صبحانه (86)
  • موقعیت هتل (3)
  • تمیزی اتاق (3)
  • امکانات (37)
  • پذیرش (18)
  • رستوران (44)
  • کافی شاپ (5)
  • آسانسور (1)
  • پارکینگ (11)
  • استخر (17)
  • ترانسفر (3)
  • ویو (10)
  • خانه داری (8)
  • رفتار کارکنان (10)
  • پرسنل (54)
  • خانوادگی (1)
  • سرویس (30)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۶ |1 شب اقامت

داود رضایی

هتل ائل گلی

ساختمان هتل و تجهیزات قدیمی هست ولی بی کیفیت نیست. سرویس بهداشتی بخاطر قدیمی بودن کمی نا مناسبه.دوش توی وانه و بخواین دوش بگیرین باید توی وان وایستین و بیرون اومدن از وان خودش یه مصیبته که سر نخورین.توالت فرنگی کهنه هست و وایب تمیزی نمیده.بقیه اتاق اوکی و خوبه و تمیزی اتاق هم محسوسه.لابی و برخورد پذیرش خوبه ولی برای بردن چمدانها بلبوی ها همکاری نکردن و خودمون چمدانها رو آوردیم و بردیم. در صورتیکه که تو بقیه هتل‌ها بزور میان چمدان رو میگیرن از آدم صبحانه و کیفیت صبحانه خوب و در حد خوبی بود و لذت بردیم از صرف صبحانه و فضای سالن.کیفیت غذا در رستوران گردان هتل خوب نبود و گران هم بود و توصیه نمیشه.موقعیت مکانی و منظره هتل خیلی خوبه

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۴ |4 شب اقامت

رامین ناصری

خوب

با توجه به هتل ۵ ستاره بودن اتاق کوچک کیفیت غذا قابل تعریف نبود امکانات داخلی اتاق محدود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |2 شب اقامت

فاطمه نورائی امجد

عالی بود

هتل عالی بود هم تمیز بود هم صبحانه خوبی داشت دسترسی و پارکینگ خوب ویو پارک ائل گلی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۸ |1 شب اقامت

مصطفی بازقندی

هتل با موقعیت خوب

هتل با موقعیت خوب

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۲ |2 شب اقامت

وحید صفوی مشکانی

عالی

هتل خوبیه تمیزی و امکانات هتل در حد انتظار

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۸ |1 شب اقامت

علی افشین

عالی

هتل بسیار خوب با ویو بینظیر هستش حتما به رستوران گردانش برید. تنها عیب صدای کارکنان خانه داری هستش که با صدای بلند با همدیگه حرف میزنن

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۱ |3 شب اقامت

بهروز ايزدي

برای اقامت یک هفته ای پیشنهاد میگردد

من تاکنون سه مرتبه در این هتل اقامت داشتم این هتل را به سایر هتل های تبریز ترجیح میدم صبحانه اش کامل و متنوع است.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۵ |1 شب اقامت

شایان فولاد پیشگام575

هتل همیشه با وایب خوب

محیط خوب و آرام حس خوب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۴ |2 شب اقامت

شركت كيان ترخيص ايمن شركت كيان ترخيص ايمن

بسیار خوب

از نظر كلي هتل ائل گلي هميشه تجربه خوبيه تنها هتلي تو تبريز هست كه لذت اقامت رو داره

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۵ |2 شب اقامت

امین انصاری

ایل گلی

خوب بود در کل

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 16