نظرات هتل آپارتمان وزرا

تهران - خیابان وزرا - پایین تر از بیمارستان گاندی - پلاک 124

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.6

/5

عالی

از 36 نظر

4.3

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.5

آرامش و راحتی

4.4

عملکرد کارکنان

4.1

کیفیت غذا

امکانات هتل

4.4

موقعیت مکانی

4.4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.6

برای کسب و کارها

4.3

برای دوستان

0

برای خانواده ها

5

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (36)
  • صبحانه (9)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (4)
  • پذیرش (4)
  • رستوران (5)
  • پارکینگ (4)
  • استخر (2)
  • پرسنل (8)
  • سرویس (3)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۲۱ |1 شب اقامت

مسعود شاهقلیان

عالی

همه چیز عالی، تمیزی و نظافت عالی، صبحانه کامل و عالی و خوشمزه، پارکینگ عالی، غذای رستوران عالی، رفتار پرسنل بسیار خوب، حتما مجدد به این هتل خواهم رفت.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۲ |2 شب اقامت

جمشید دهقان

عالی

یک آپارتمان شیک و راحت با پرسنل مجرب و خوش برخورد پارکینگ تمیز و مرتب با متصدی متین منو صبحانه متنوع و خوب از بابت نظافت و تمیزی حرف نداشت

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۸ |1 شب اقامت

سولماز هاشمی

بسیار تمیز و عالی

سلام سفر کاری داشتم دو‌روز این هتل بودم همه چیز عالی تمیز و در بهترین شکل عملکرد بسیار بالا هم کارکنان و‌هم هتل داشتن

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۵ |1 شب اقامت

محمود شاهرخی

خیلی خوب بود

قطعا بازهم به این هتل خواهم رفت

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۴ |3 شب اقامت

افسانه عشقی زاده343

هتل خوبی هست

از نظر پاکیزگی و اخلاق پرسنل عالی هست ولی آپارتمان‌های سمت خیابان خیلی سرو صدا زیاد هست انگار وسط خیابان نشستین غذا هم کیفیت مناسبی نداره

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۷ |2 شب اقامت

محمد حسینخانی

عالی

همه چیز عالی و درجه یک نظافت اتاق ها برخورد پرسنل همه عالی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۸ |1 شب اقامت

امید مقتدر

عالی

از همه لحاظ عالی بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۴/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۴/۸ |1 شب اقامت

ساره طرخورانی

فوق العاده

عالی و تمیز

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۶ |2 شب اقامت

فاطمه سادات حسینی

هتل آپارتمان وزرا تهران

همه چیز فوق العاده تمیز

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۱۷ |1 شب اقامت

ساجد بهشتی

تشکر

بسیار عالی،میزبانی فوق العاده بسیار تمیز و شکیل و بسیار ممنون از مسئولین پذیرش و مسئولین سرو صبحانه و خدمات هتل که بسیار زیاد خوشرو مودب و از هر نظر عالی بودند

  • 1
  • 2