نظرات هتل تابان
خیابان انقلاب – بین ویلا و میدان فردوسی – کوچه شاهرود – پلاک 1
3.1
/5خوب
از 33 نظر
3.1
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.2
آرامش و راحتی
3.7
عملکرد کارکنان
3.3
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (33)
- صبحانه (3)
- موقعیت هتل (1)
- امکانات (4)
- پذیرش (2)
- رستوران (4)
- پارکینگ (1)
- لاندری (1)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (4)
- سرویس (4)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۵ |1 شب اقامت
امید اورکی
هتل تابان
یخچال نداشت و اصلا اتاق فضای مناسبی نداشت فضا برای کودک نداشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۲ |1 شب اقامت
مریم دهقان نیری
افتضاح
کثیف و غیر بهداشتی، اتاق تاریک واقعا حالم بد شد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۳۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۶ |2 شب اقامت
عبدالهادی عالی زاده
به نسبت قیمت امکانات خوبی نداشت
دارای امکانات متوسط رو به پایین است
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۳ |1 شب اقامت
جواد عالی
افتضاح
بي لول ترين كثيف ترين و بي نظم ترين جايي كه فكرشو نميكني اينجاست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۷ |1 شب اقامت
میلاد کریمی322
خوب
دوستان جای خوبیه .ازنظر نظافت مورد قبوله.ب اندازه پولی ک میدید خوبه بد نیست.من ۲ شب مختلف گرفتم راضی کنندس
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۱ |1 شب اقامت
حسن پورمعصومی 380
نسبت به پولی که میدی خوبه
نسبتا خوبه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۹ |1 شب اقامت
زلیخا علی پور
متوسط
اولا که برخورد پذیرش خیلی بد بود دوما اتاق فاقد یخچال و کمد و آینه بود سوما نایلون تشک ها رو برنداشته بودن تا صبح چند بار بیدار شدم چهارما داخل اتاق خیلی سرد بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۷ |1 شب اقامت
فرهاد سپهوند
امکانات
از لحاظ امکانات ضعیف در حد مهمانسرا
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۴/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۴/۲ |1 شب اقامت
نیلوفر جعفری 380
هتل تابان تهران
خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۱ |1 شب اقامت
علی آزادی (493)
اتاقها کمد جالباسی و آینه نداشتن
مدیریت روزانه هتل بسیار خوب است
- قبلی
- 1
- 2
- بعدی

