نظرات مهمانپذیر شهرداری

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.5

/5

خوب

از 2 نظر

5

ارزش هتل نسبت به قیمت

5

آرامش و راحتی

3.5

عملکرد کارکنان

3

کیفیت غذا

امکانات هتل

3

موقعیت مکانی

5

پاکیزگی هتل و اتاق ها

5

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

0

برای خانواده ها

4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (2)
  • صبحانه (1)
  • موقعیت هتل (1)
  • امکانات (1)
  • پذیرش (1)
  • پرسنل (1)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۹ |2 شب اقامت

امیررضا جاهد آزاد

متوسط

ساختمان و موقعیت هتل خوب بود، امکانات با توجه به قیمت خوب بود و بیشتر انتظار نمی رفت، تنها نقطه ضعفی که خیلی تو ذوق میزد مسئول پذیرش شیفت شب بود که فوق العاده ناآگاه و بی خبر بود و اصلا نمیدونست چی به چیه و توضیح مکرر واضحات به ایشون موقع ورود و خروج اذیت کننده بود. باقی کارکنان بسیار باشخصیت و مهربان و خونگرم بودند.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۹ |1 شب اقامت

مریم آبرومند

بسیار عالی

همه چی تقریبا خوب بود، پرسنل مهربون و خوش برخورد، نظافت خیلی خوب، صبحانه سلف نبود و فقط یه مدل به انتخاب خودمون می اوردن، در کل راضی بودم

  • 1