3.5
/5خوب
از 2 نظر
5
ارزش هتل نسبت به قیمت
5
آرامش و راحتی
3.5
عملکرد کارکنان
3
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
همه
تاریخ ( جدید به قدیم )
- همه نظرات (2)
- صبحانه (1)
- موقعیت هتل (1)
- امکانات (1)
- پذیرش (1)
- پرسنل (1)
3.0
خوبتاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۹ |2 شب اقامت
امیررضا جاهد آزاد
متوسط
ساختمان و موقعیت هتل خوب بود، امکانات با توجه به قیمت خوب بود و بیشتر انتظار نمی رفت، تنها نقطه ضعفی که خیلی تو ذوق میزد مسئول پذیرش شیفت شب بود که فوق العاده ناآگاه و بی خبر بود و اصلا نمیدونست چی به چیه و توضیح مکرر واضحات به ایشون موقع ورود و خروج اذیت کننده بود. باقی کارکنان بسیار باشخصیت و مهربان و خونگرم بودند.
4.0
بسیار خوبتاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۹ |1 شب اقامت
مریم آبرومند
بسیار عالی
همه چی تقریبا خوب بود، پرسنل مهربون و خوش برخورد، نظافت خیلی خوب، صبحانه سلف نبود و فقط یه مدل به انتخاب خودمون می اوردن، در کل راضی بودم
- قبلی
- 1
- بعدی

