نظرات هتل ویونا

كيلومتر 70 آزاد راه كاشان به اصفهان - روستاي ابيانه

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.5

/5

خوب

از 107 نظر

3.3

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.7

آرامش و راحتی

3.5

عملکرد کارکنان

3.2

کیفیت غذا

امکانات هتل

3

موقعیت مکانی

4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.4

برای کسب و کارها

4

برای دوستان

4

برای خانواده ها

3.3

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (107)
  • کیفیت غذا (3)
  • صبحانه (22)
  • موقعیت هتل (1)
  • امکانات (16)
  • پذیرش (6)
  • رستوران (20)
  • کافی شاپ (1)
  • پارکینگ (4)
  • ویو (22)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (17)
  • خانوادگی (2)
  • سرویس (13)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۳ |1 شب اقامت

مهدی داوری

بهشت ابیانه

محیطی بسیار دنج و آرامش بخش هتلی مناسب با مدیریت عالی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت

مریم جمشیدیان ثالث

خوب

با عرض سلام روی هم رفته سفر خوبی بود لذت بردم اگر فرصت بشه باز هم میرم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۷ |1 شب اقامت

علی احمدیان

عالی

ویوو عالی هتل هم خوب بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |1 شب اقامت

علی صالحی مهر

خوب

هتل از نظافت مقداری ضعیف اما برخورد کارمندان بسیار عالی صبحانه بد نبود نسبت به درجه هتل

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۱۱ |2 شب اقامت

عباس حضوری

عالی

بسیار خونگرم ، مهربان و با اصالت

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۶ |1 شب اقامت

درسا دیبازر

هتل ویونا ابیانه

هتل خوبی بود منظره خیلی خوبی در زمستان داره، انتظار یه هتل لوکس را نداشته باشین

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۹ |1 شب اقامت

مینا مهرنژاد

سلام م

سلام ما فصل زمستون رفتیم هتل مسافری نداشت ولی از لحاظ تمیزی وگرمایش خوب بود صبحانه اکی بود درحد هتل فضای سنتی هتل زیبا وقشنک بود وویوی برف وطبیعت بسیار زیبایی داشت ما سفر بادوستان خانوادگی رفتیم ودر ارامش هتل سنتی زیبا ریلکس کردیم.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۲۵ |1 شب اقامت

ندا رحیمیان

خوب

صبحانه در سفر قبلی سلف سرویس بود ولی این بار معمولی بود با تنوع کم ولی در کل بسیار دنج و تمیز هست

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۴ |1 شب اقامت

هما عقیقی

مکان هتل و طراحی و امکانات بسیار عالی

آقای بنیامین بسیار مهمان نواز و خوش برخورد بودند در کنار تمام زیبایی ها ی مکان و طبیعت اعجاب انگیز

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۵ |1 شب اقامت

ویدا هنرور

رضایت دارم

هتل تمیز بود رفتارپرسنل خوب و محترمانه . اگه دوباره بخواهم به ابیانه سفر کنم حتما همینجا رو انتخاب خواهم کرد

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5