3.6
/5خوب
از 5 نظر
3.4
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.4
آرامش و راحتی
4.4
عملکرد کارکنان
4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ |1 شب اقامت
سید احمد صدری طبایی
متوسط
اتاق خوب بود دو بار دیگه هم یک شب اقامت داشتم قبلا بهتر بود دستشویی بو می داد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۱ |1 شب اقامت
منصور امیرپور
سلام بدنبودفقط بوی شدیدفاضلاب تواتاق بودکه مجبورشدم روی دهنه سیفون حمام پلاستیکی بزارم حوله ها بوی تندصابون میدادبعداز شستشو درست خشک نشده بودن
درکل زیادجالب نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۸ |1 شب اقامت
مجید مومنی سراجاری
راضی بودم
واقعا مناسب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲۳ |1 شب اقامت
مونا نریمانی
کیفیت هتل
روی هم رفته خوب بود. نسبت به قیمت، خدمات مناسب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۲ |1 شب اقامت
شايان وردي زاده
اقامت نوروزی ١٤٠٤
هتل جهانگردی اردستان نياز به بازسازی و رسیدگی بيشتر دارد. حيف است برای شهری به زیبایی اردستان و در جوار شهر زواره با اثار باستانی شگفت انگيز چنين اقامتگاهی داشته باشد
- قبلی
- 1
- بعدی

