نظرات هتل ارگ جدید

بم - شهرک ارگ جدید - کیلومتر 11 جاده بم به زاهدان

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.2

/5

بسیار خوب

از 13 نظر

3.3

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.9

آرامش و راحتی

4.2

عملکرد کارکنان

3.1

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.8

موقعیت مکانی

3.2

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.4

برای کسب و کارها

4.7

برای دوستان

4

برای خانواده ها

5

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (13)
  • صبحانه (4)
  • تمیزی اتاق (1)
  • پذیرش (1)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (1)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۶ |1 شب اقامت

نواب امیرزاده

بسیار خوب

بسیار تمیز و‌مرتل

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۶/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۲/۱۱ |1 شب اقامت

مهدی یزدیان

کیفیت خوب

مثبت

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۴/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۱/۵ |2 شب اقامت

محسن قنبری

پرسنل خوب

پرسنل خوب بودند. نظافت ضعیف.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۹/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۸/۱۲ |1 شب اقامت

نازنین شایق مروستی

از اقامت در این هتل بسیار راضی بودیم

کارکنان، بسیار محترم بودند، پروتکلهای بهداشتی عالی اجرا میشد، از محدود هتلهایی هستند که کارت واکسن درخواست کردند، و همه ی وسایل و افراد را قبل از ورود ضد عفونی کردند، اتاق ها هم تمیز و خوب بودند.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱/۲ |1 شب اقامت

محمدعلی قلمقاش

اینترنت و صبحانه

همه چی خوب بود به جز اینترنتش و تنوع پایین صبحانه

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱/۸ |1 شب اقامت

محمد مهدی شفازند

خیلی خوب بود

متاسفانه فقط بخاطر موقعیت اب وهوایی مگس داشت هنگام غذا خوردن

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱/۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱/۱ |2 شب اقامت

روزبه تهرانی راد

متاسفانه خیلی چیز ها پولی شده!

کیفیت و ... عالی بود اما اینترنت پولی بود آب داخل یخچال پولی بود اما به نظرم خیلی خوب بود بقیه چیزها تنوع صبحانه هم کم بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۱۵

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۶ |1 شب اقامت

Saeed Sattari

خوب هست

هتلی فقط برا ماشین دارها

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۰/۹

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۹/۲۵ |1 شب اقامت

الهام اسدی

خوب

صبحانه هتل ضعیف بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۸/۲۷

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۷/۲۲ |1 شب اقامت

پژواک اروین

همه چی خوب به جز صبحانه

صبحانه خوب نبود و راضی نبودم .

  • 1