نظرات هتل ارگ جدید
بم - شهرک ارگ جدید - کیلومتر 11 جاده بم به زاهدان
4.2
/5بسیار خوب
از 13 نظر
3.3
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.9
آرامش و راحتی
4.2
عملکرد کارکنان
3.1
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (13)
- صبحانه (4)
- تمیزی اتاق (1)
- پذیرش (1)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۶ |1 شب اقامت
نواب امیرزاده
بسیار خوب
بسیار تمیز ومرتل
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۶/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۲/۱۱ |1 شب اقامت
مهدی یزدیان
کیفیت خوب
مثبت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۴/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۱/۵ |2 شب اقامت
محسن قنبری
پرسنل خوب
پرسنل خوب بودند. نظافت ضعیف.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۹/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۸/۱۲ |1 شب اقامت
نازنین شایق مروستی
از اقامت در این هتل بسیار راضی بودیم
کارکنان، بسیار محترم بودند، پروتکلهای بهداشتی عالی اجرا میشد، از محدود هتلهایی هستند که کارت واکسن درخواست کردند، و همه ی وسایل و افراد را قبل از ورود ضد عفونی کردند، اتاق ها هم تمیز و خوب بودند.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱/۲ |1 شب اقامت
محمدعلی قلمقاش
اینترنت و صبحانه
همه چی خوب بود به جز اینترنتش و تنوع پایین صبحانه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱/۸ |1 شب اقامت
محمد مهدی شفازند
خیلی خوب بود
متاسفانه فقط بخاطر موقعیت اب وهوایی مگس داشت هنگام غذا خوردن
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱/۱ |2 شب اقامت
روزبه تهرانی راد
متاسفانه خیلی چیز ها پولی شده!
کیفیت و ... عالی بود اما اینترنت پولی بود آب داخل یخچال پولی بود اما به نظرم خیلی خوب بود بقیه چیزها تنوع صبحانه هم کم بود
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۱۵
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۶ |1 شب اقامت
Saeed Sattari
خوب هست
هتلی فقط برا ماشین دارها
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۰/۹
تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۹/۲۵ |1 شب اقامت
الهام اسدی
خوب
صبحانه هتل ضعیف بود
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۸/۲۷
تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۷/۲۲ |1 شب اقامت
پژواک اروین
همه چی خوب به جز صبحانه
صبحانه خوب نبود و راضی نبودم .
- قبلی
- 1
- بعدی

