نظرات هتل جهانگردی
استان کرمان - بم - بلوار امام خمینی - جنب فرمانداری سابق
3.7
/5خوب
از 40 نظر
3.6
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.7
آرامش و راحتی
3.7
عملکرد کارکنان
3.1
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (40)
- کیفیت غذا (1)
- صبحانه (7)
- امکانات (5)
- پذیرش (1)
- رستوران (3)
- آسانسور (1)
- پارکینگ (2)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (5)
- سرویس (4)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۱۵ |1 شب اقامت
جواد عالی مقدم
نظافت کامل نبود صبحونه های گرم هم سرد بود با اینکه اولین نفراتی بودیم که برای صبحونه رفتیم
خیلی معمولی و قدیمی بود امکانات خیلی کم بود توی پارکینگ هم ماشین رو کلی خط کشیده بودن
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۰ |2 شب اقامت
زهرا دانش پژوه
نظر
در خرداد ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در این هتل اقامت داشتم. از برخورد خوب کارکنان هتل سپاسگزارم. امکانات و تمیزی هتل خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۳ |2 شب اقامت
امیر مقدم
هتل جهانگردی بم
رضایت مندی خود از هتل جهانگردی بم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۱۹ |1 شب اقامت
مهران لقمانی (354)
بد
اتاقها و وسایل قدیمی و کهنه سرویس بهداشتی و حمام کثیف و بسیار کوچک بوی بد اتاق انگار ۵۰ساله اونجا سیگار کشیدن صبحانه ضعیف ملحفه ها کثیف
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۷ |1 شب اقامت
سهراب صابری
خوب بود
با توجه به قیمت خوب و تمیز بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ |1 شب اقامت
علیرضا صابونچی
خوب
نسبت به قیمت خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ |1 شب اقامت
اسدالله گرامی
مناسب
نسبت به قیمت می ارزید
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۶/۱۷ |1 شب اقامت
محمدعلی نجفی
هتل خوبی بود
هتل خوبی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۳/۶ |1 شب اقامت
محمدعلی نجفی
هتل خوبی بود
هتل خوبی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۹/۱۶ |1 شب اقامت
قاسم مرادلو
از بد ترین هتل های ایرانگردی بود
موقع ورود مسئول پذیرش میگفت رزرو شما یک ماه پیش انجام شده و باطل هست با وجودی که کل مبلغ را داده بودم .شب توی هتل تا نصف شب عروسی و سر و صدا و بزن و بکوب بود.انگار دیسکو بود. هیچ احدی هم توی پذیرش پاسخ گو و مسعولیت پذیر نبود.هیچ وقت دیگه آنجا نمیرم .
- قبلی
- 1
- 2
- بعدی

