نظرات هتل جهانگردی

استان کرمان - بم - بلوار امام خمینی - جنب فرمانداری سابق

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.7

/5

خوب

از 40 نظر

3.6

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.7

آرامش و راحتی

3.7

عملکرد کارکنان

3.1

کیفیت غذا

امکانات هتل

3

موقعیت مکانی

4.2

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.6

برای کسب و کارها

3.7

برای دوستان

4

برای خانواده ها

3.5

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (40)
  • کیفیت غذا (1)
  • صبحانه (7)
  • امکانات (5)
  • پذیرش (1)
  • رستوران (3)
  • آسانسور (1)
  • پارکینگ (2)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (5)
  • سرویس (4)
2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۱۵ |1 شب اقامت

جواد عالی مقدم

نظافت کامل نبود صبحونه های گرم هم سرد بود با اینکه اولین نفراتی بودیم که برای صبحونه رفتیم

خیلی معمولی و قدیمی بود امکانات خیلی کم بود توی پارکینگ هم ماشین رو کلی خط کشیده بودن

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۰ |2 شب اقامت

زهرا دانش پژوه

نظر

در خرداد ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در این هتل اقامت داشتم. از برخورد خوب کارکنان هتل سپاسگزارم. امکانات و تمیزی هتل خوب بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۳ |2 شب اقامت

امیر مقدم

هتل جهانگردی بم

رضایت مندی خود از هتل جهانگردی بم

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۱۹ |1 شب اقامت

مهران لقمانی (354)

بد

اتاقها و وسایل قدیمی و کهنه سرویس بهداشتی و حمام کثیف و بسیار کوچک بوی بد اتاق انگار ۵۰ساله اونجا سیگار کشیدن صبحانه ضعیف ملحفه ها کثیف

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۷ |1 شب اقامت

سهراب صابری

خوب بود

با توجه به قیمت خوب و تمیز بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ |1 شب اقامت

علیرضا صابونچی

خوب

نسبت به قیمت خوب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ |1 شب اقامت

اسدالله گرامی

مناسب

نسبت به قیمت می ارزید

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۶/۱۷ |1 شب اقامت

محمدعلی نجفی

هتل خوبی بود

هتل خوبی بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۳/۶ |1 شب اقامت

محمدعلی نجفی

هتل خوبی بود

هتل خوبی بود

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۹/۱۶ |1 شب اقامت

قاسم مرادلو

از بد ترین هتل های ایرانگردی بود

موقع ورود مسئول پذیرش می‌گفت رزرو شما یک ماه پیش انجام شده و باطل هست با وجودی که کل مبلغ را داده بودم .شب توی هتل تا نصف شب عروسی و سر و صدا و بزن و بکوب بود.انگار دیسکو بود. هیچ احدی هم توی پذیرش پاسخ گو و مسعولیت پذیر نبود.هیچ وقت دیگه آنجا نمی‌رم .

  • 1
  • 2