2
/5متوسط
از 2 نظر
4
ارزش هتل نسبت به قیمت
4
آرامش و راحتی
3
عملکرد کارکنان
4.5
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
همه
تاریخ ( جدید به قدیم )
- همه نظرات (2)
- سرویس (1)
1.0
ضعیفتاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۶ |1 شب اقامت
میثم مجنونی
افتضاح
بهداشت صفر، سرویس بهداشتی تمیز و ضدعفونی نشده بود. ملحفهها چرک مرده شده بودن.
3.0
خوبتاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۸ |1 شب اقامت
مریم فیضی
معمولی
بنظرم بیشتر شبیه مسافرخونه بود.
- قبلی
- 1
- بعدی

