لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> 5 تور گردشگری كه حتماً باید در دهه بیست سالگی خود، از آنها بهره مند شوید
5 تور گردشگری كه حتماً باید در دهه بیست سالگی خود، از آنها بهره مند شوید

5 تور گردشگری كه حتماً باید در دهه بیست سالگی خود، از آنها بهره مند شوید

5 تور گردشگری كه حتماً باید در دهه بیست سالگی خود، از آنها بهره مند شوید

سفر كردن در دهه بیست سالگی، بهترین زمان برای دیدن و درك جهان اطراف، توسعه شبكه ای جهانی از دوستان مختلف و از همه مهمتر شانسی برای آشنایی با فرهنگ های مختلف و یا حتی شاید داشتن شغلی در خارج از كشور محل اقامت می باشد! شاید عبارت “همه كلاس ها چهار دیوار ندارند” را قبلاً شنیده باشید، و آیا واقعاً این جمله صحیح هم است؟ دهه بیست سالگی عمر شما، زمان مناسب برای ورود به جهان اطراف و كندوكاو آن است. با قدم گذاشتن در این دهه از زندگیتان، پنج تور گردشگری كه باید حتماً در آنها شرکت نمایید را برای شما دست چین نموده ایم. البته، هر كسی با هر سن و سالی می تواند در یكی از این تورها شركت نماید، اما اگر در این دهه از زندگیتان قرار دارید، زمان آن فرارسیده كه جهان باورنكردنی كه در آن زندگی می كنید را مورد كاوش قرار دهید. با این وجود، تنها توری كه به خاطر آن احساس پشیمانی خواهید كرد، همانی خواهد بود كه رزرو نكرده اید! برای بهره مندی از تورهای تفریحی داخلی می توانید از طریق رزرو هتل در شهرهای ایران مانند رزرو هتل در اصفهان، اقدام نمایید.

1. تور قایق رانی
آیا كسی هم هست كه آب های آبی بلورین، قایق های تفریحی و روزهای گرم تابستانی را در كنار هم و به صورت یکجا دوست نداشته باشد؟ اگر از طریق انتخاب یك تور تفریحی، به دنبال ثبت بهترین هفته زندگیتان هستید، پس وقت آن رسیده كه از قطب نمای خود استفاده کرده و به سمت مناطق آبی بروید تا در این دسته از تورها شركت نمایید. تصور كنید بدون لحظه ای فکر کردن به دنیای اطراف، در حالی كه با همسفرانی شبیه به خودتان سوار بر یك قایق هستید، با سرعت زیاد بر روی آب های كرواسی، یونان یا تركیه در حال حركت هستید! بگذریم كه انواع غذاهای دریایی باورنكردنی، نوشیدنی های خنك و یخی و توقف هایی منظم برای شنا جزئی از برنامه این تور خواهد بود! این تجربه چیزی شبیه به بهشت است، مگر نه؟ این نوع از سفر حتی در دنیای واقعی، لذت بخش تر نیز می باشد.
رزرو هتل در کیش این امکان را برای مسافران علاقه مند به سفرهای دریایی فراهم می کند که در تورهای کشتی رانی و قایق سواری حضوری فعال داشته باشند.
قبل از ارائه توضیحات بیشتر، باید به این نكته اشاره كنیم كه منظور ما این نبوده كه سفرهای ماجراجویانه با قایق های تفریحی تنها در انحصار مسافرانی است كه دهه بیست سالگی عمر خود را می گذرانند، بلكه هدف، گفتن این موضوع بسیار مهم بوده كه تنها تعداد کمی از گردانندگان این تورها، به گردشگران جوان ارائه خدمت می نمایند، این در حالی است كه بخش اعظمی از فعالین حوزه گردشگری برای تمام رده های سنی این تورها را اجرا می نمایند.

10 مورد از با اهمیت ترین فواید سفر
ادامه مطلب

بسته به سبك مسافرت كردن شما، برخی از تورها نسبت به دیگران فعال تر هستند و این یعنی، شما احتمالاً در برخی از امورات مربوط به قایق رانی مشاركت و همكاری داشته باشید. برخی دیگر از سفرهای اینچنینی بسیار راحت بوده و تنها كاری كه مسافر انجام می دهد تكیه دادن به صندلی و استراحت كردن است، این سفرها دارای یك كادر خدمه كامل می باشد (شامل سرآشپزها، ملوان و راهنمای تور)، و این یعنی اینكه این امكان فراهم شده كه تمام طول سفر خود را بدون دغدغه خاصی، از نور آفتاب لذت ببرید.
با توجه به اندازه قایق، تعداد مسافران 8 الی 16 نفر خواهد بود و در صورتی كه دلتان می خواهد كه در طول سفرتان، دوستان بیشتری پیدا كنید، برخی از كشتی های بزرگ تر می توانند تا 40 نفر را نیز در خود جای دهند (و این یعنی آشنایی با افراد بیشتر). از همه مهمتر، اگر در مورد این موضوع كه اوقات خود را بر روی كشتی یا قایق به چه شکلی خواهید گذراند، مطمئن نیستید، به خاطر داشته باشید كه به عنوان مثال قایق كلاسیك كروات،‌ هر شب در بندرگاه لنگر می اندازد و به این ترتیب می توانید شانس این را داشته باشید كه تقریباً در طول روز از قایق پیاده شده و در خشكی گردشی داشته باشید.
تنها مشكلی كه در چنین سفری رخ می دهد؟ تنها مشکل این است كه هرگز دلتان نمی خواهد سفرتان به انتها برسد …!
2. سفر با اتوبوس های شهری برای بازدید از مكان های مختلف
طبیعتاً بسیاری از جوانان بیست تا سی ساله ترجیح می دهند كه خودشان نقاط مختلف یک منطقه را مورد كندوكاش قرار دهند، با سرعت دلخواه خود از مسیرها عبور نمایند و آهنگ مورد علاقه خود را گوش كنند. داشتن این علایق مترادف با سفر كردن به تنهایی نیست. در حالی كه بسیاری از مسافران با دوره سنی مذكور، یك یا دو ماه را به تنهایی گذرانده و با چشم اندازی جدید از دنیای اطراف به خانه باز می گردند، اما با این وجود بسیاری از گردشگران صادق، به شما خواهند گفت كه درست است که این نقطه نظرات و تجربه های جدید را در شرایط سفر انفرادی می توان به دست آورد، اما تحقیق و برنامه ریزی (به صورت انفرادی) تأثیر منفی بر روی این تجارب می گذارند.
عالی ترین واسطه بین تورهای گروهی و گشت و گذارهای انفرادی، همین گردش های با اتوبوس می باشد كه از آن با عنوان گردشگری مستقل نیز یاد می شود. سفرهای اینچنینی این امكان را برای شما فراهم می آورند كه در مكان هایی كه دوست دارید، برای مدت بیشتری توقف داشته و زمانی كه احساس آمادگی كردید، به مسیرتان ادامه دهید، اما هنوز هم می توانید از راهنمایی راهنماهای محلی استفاده نموده و در حمل و نقل از طریق اتوبوس های مزبور شركت كنید، بنابراین نیازی نیست كه همه كارها را خودتان به تنهایی انجام دهید. این یك تعادل فوق العاده بین آزادی و كسب راهنمایی می باشد، كه وضعیتی ایده آل برای مسافرانی است كه برای مرتبه اول سفر می كنند.
3. تورهای داوطلبانه و انجمنی
چه راهی بهتر از این راه که برای گسترش افق های ذهنیتان، نسبت به ادغام ماجراجویی بعدیتان با یك تور داوطلبانه و انجمن محور اقدام کنید؟ از طریق كار كردن با گروه های داوطلب بومی به منظور كمك به مردم، یاری رساندن به پروژه های توسعه محلی یا آموزش مهارت های جدید به دانش آموزان، می توانید وارد یك فرهنگ جدید بشوید. پیوندهایی كه نه تنها با مردمان محلی بلكه با داوطلبانی كه همراه شما هستند، ایجاد می كنید، جزء تجربه هایی هستند كه تا آخر عمر فراموش نخواهید كرد.
برای ورود به شغل جدید در آینده، حضور در نوع درستی از انجمن ها و یا تجربه های داوطلبانه و انعکاس آن در رزومه کاری، می تواند توجه ها را به آن جلب كرده و به كارفرماهای آینده نگر این علامت را بدهد كه سطح فكری شما جهانی بوده و كارمندی روشنفكر و مخلص می باشید.
دهه بیست سالگی
4. تورهای صحرانوردی و بیابان گردی
به چالش كشیدن خود، چیزی است كه همیشه باید برای انجام آن در طول زندگی بی تاب باشیم، اما هرچقدر زودتر این موضوع را آغاز نماییم، همانقدر بهتر است! تورهای بیابان گردی و صحرا نوردی، می توانند از نظر فیزیكی و ذهنی چالش برانگیز باشند، به طوری كه بسیاری در اردو زدن های شبانه و سفرهای طولانی با خودروی صحرایی شركت می كنند اما پاداش و نتیجه مربوطه بسیار با ارزش تر است. از خودرو پیاده شوید و از مسیرهای مخصوص راه رفتن، همراه با تعدادی از همسفرانی كه شبیه خودتان فكر می كنند، حركت نمایید. اگر به دنبال خلق تجربه هایی هستید كه خاطراتی برای تمام عمر و داستان هایی جذاب برای تعریف كردن برای نوه هایتان ایجاد نمایند – به دنبال چیزی بیش از این نوع از گردشگری نباشید.
این گزینه یك تجربه بسیار عالی برای بسط و گسترش ذهنی و روشی عالی برای فكر كردن و بررسی قدم های بعدی زندگی پس از بازگشت به خانه می باشد.
5. تور جشنواره
آیا فقط برای یك سفر كوتاه و سریع زمان در اختیار دارید؟ در مواقعی كه وقت كافی برای یك سفر در اختیار نداشته باشید، جشنواره ها یكی از بهترین راه ها برای تجربه كردن سنت های محلی (در کوتاه ترین زمان) هستند، با این وجود برنامه ریزی مستقل برای این سفر، می تواند موجب فریب شما شود. در این مواقع تقاضا برای هتل ها بسیار بالا بوده و شركت در برخی از جشنواره ها نیز كار سختی است، اما از طریق رزرو یك تور جشنواره، می توانید خودتان بنشینید و از دیدن اینكه چگونه همه چیز را برایتان برنامه ریزی می نمایند، ‌لذت ببرید.
دهه بیست سالگی
جشنواره ها فقط محلی برای برگزاری میهمانی های مختلف نیستند – با این وجود مطمئناً اشخاص معروف هم در آن حضور خواهند داشت – اما برای هر كس یك رویداد جذاب، ویژه و مخصوص به او وجود دارد! تورهای جشنواره می توانند شما را به نقاط مختلف جهان (برای شرکت در مراسم های گوناگون) ببرند، از مراسم روز مردگان در مكزیك گرفته تا مراسم منحصربفرد سال نو در اسكاتلند به نام هاگمنای. بسیاری از آنها دارای قدمتی به طول قرن های متمادی هستند؛ شما هم می توانید با توجه به روش برگزاری مراسم ها توسط مردمان محلی، با چگونگی برگزاری آنها آشنا شوید!

بیمه های مسافرتی چه مواردی را پوشش می دهند؟
ادامه مطلب
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر