نظرات هتل لاله

آذربايجان شرقي - بنـاب - ميدان معلم

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3

/5

خوب

از 5 نظر

2.4

ارزش هتل نسبت به قیمت

2.8

آرامش و راحتی

3.6

عملکرد کارکنان

2.2

کیفیت غذا

امکانات هتل

2.2

موقعیت مکانی

4.2

پاکیزگی هتل و اتاق ها

2.2

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

0

برای خانواده ها

0

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (5)
  • صبحانه (2)
  • امکانات (3)
  • استخر (1)
  • پرسنل (1)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۵ |1 شب اقامت

پروین فرخنده نژاد

رسیدگی به تمیزی ملحفه ها

تمیز نبودن تخت ها

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۸ |1 شب اقامت

حسن بیداد

متوسط رو به پایین

برخورد پرسنل بسیار خوب بود ولی از لحاظ کیفیت امکانات در حد مسافرخانه بهداشت خیلی ضعیف ملحفه ها تمیز نبود دمپاییها پر از باکتری شیرآلات خراب سیفون خراب. صبحانه بسیار ضعیف و ….

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۵/۲۱ |1 شب اقامت

اکبر شاکری387

ضعیف

امکانات معمولی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۵/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۵/۸ |1 شب اقامت

رامین مجلل

هتل لاله بناب

نسبت به شهر بناب و قیمت هتل خوبی بود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۶/۱/۱۷

تاریخ ورود: ۱۳۹۶/۱/۱۰ |1 شب اقامت

فرزاد رضائی

بدون استخر و بدون صبحانه

البته هتل دارای استخر میباشد ولی به صورت اختصاصی اجاره داده می شود لذا بهتر است در شرایط و مشخصات هتل قید گردد تا موجب اشتباه در تصمیم گیری نشود. صبحانه بسیار ضعیف و در حد هیچ. به افراد ساکن پیشنهاد می شود خواب صبح را جهت صرف صبحانه قطع نکنند چون ارزش آن را ندارد. البته شرایط این انحراف را ایجاد کرده به طوری که هتلی با آن امکانات که تا حدودی در منطقه مناسب و ایده آل می باشد بدون مسافر و مشتری می باشد و در روز اقامتمان شخص دیگری غیر از خودم در هتل به عنوان مسافر ندیدم.

  • 1