نظرات مجتمع گردشگری همای سعادت

کیلومتر 3 جاده دلیجان - سلفچگان جنب پارک جنگلی پانزده خرداد

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.2

/5

بسیار خوب

از 19 نظر

3.8

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.1

آرامش و راحتی

4

عملکرد کارکنان

4.1

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.7

موقعیت مکانی

4.2

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4

برای کسب و کارها

4.5

برای دوستان

0

برای خانواده ها

4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (19)
  • صبحانه (5)
  • امکانات (1)
  • رستوران (1)
  • پرسنل (3)
  • سرویس (2)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۷ |1 شب اقامت

ابراهیم دعایی

مجتمع همای سعادت

نصبت به قیمت از همه نظر عالی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۰/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۱۳ |1 شب اقامت

امیررضا ربیعی

با توجه به امكانات در ان منطقه خوب بود

پرسنل عالی، رزروشن عالی، غذای عالی، ايتم های صبحانه كم بود و انتخاب صبحانه ضعيف ، با توجه به امكانات و فضای بسيار زياد رستوان خيلی ميتونه جای پيشرفت داشته باشد، امكانات اتاق جای بهتر شدن دارد، tv كوچك بود و انتن تلويزيون كار نميكرد و فوتبال داشت نشد ببينم. امكانات گرمايشی شوفاژ بود ولی اتاق كمی سرد بود ، البته دمای بيرون منفی ٩ بود.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۵ |1 شب اقامت

نادر فرزانه

تمیز و مرتب و فضای خوب

عالی بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۲/۷ |1 شب اقامت

محمدصادق مظفر

متل بین راهی خوب

با سلام ، ما یک شب تو این متل اقامت داشتیم، به عنوان یک اقامتگاه بین راهی امتیاز قابل قبولی میگیره، ما از صبحانه اش استفاده نکردیم ولی رستوران فوق العاده ای داره ، از کلبه عوامل و پرسنل مجموعه کمال تشکر را دارم.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۲/۲ |1 شب اقامت

فریبرز خلیلی

مهمان

پیشنهاد میکنم تجربه کنید بخصوص سلف سرویس صبحانه و سالاد بار در کل نسبت به هزینه خوب بود.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۹/۲۱ |1 شب اقامت

نادر فرزانه

خوب بود

خوب بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۷/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۲/۲۴ |1 شب اقامت

رضا صادقی

خوب و تمیز و گران

از بهترین اقامتگاهها و هتلهای بین راهی میباشد هم تمیز و هم راحته امکاناتش در حد یک هتل سه تا چهار ستاره ست محیطش هم خوبه و صبحانه خوب و قابل قبولی داره ولی متاسفانه از تیر ۱۴۰۱ تا شهریور که دوباره رفتم قیمت رو نزدیک به ۶۰ درصد افزایش داده بودند که واقعا بی انصافیه هر چند که فکر میکنم کلیه هتلها قیمتهاشون رو افزایش داده بودند ولی مطمئن نیستم که سراسری بوده باشه به هر حال قیمت هتلینگ تو ایران نسبت به امکاناتشون و درآمد مردم خیلی زیاده

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۲/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۲/۱۲ |1 شب اقامت

محمد امین رعایایی

بسیار محیط زیبا و لذت بخشی بود تمام تصاویر سایت واقعیت داشت

پرسنل خیلی خوش برخورد هتل تمیز و زیبا سرویس صبحانه عالی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۴/۱۱

تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۴/۷ |1 شب اقامت

شرکت سیمان ممتازان باقرزاده

همای سعادت

با توجه به قیمت وضعیت بهتری نسبت به دیگر هتل های شهر دلیجان دارد

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۲۴

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۱۲ |1 شب اقامت

غلامحسین صادقی زاده

درحال‌فرسوده‌شدن

متاسفانه‌ درمقایسه‌ به‌ سفری‌که‌ تابستان‌ گذشته‌ داشتم‌‌ به‌هتل‌ رسیدگی‌ نمیشود‌ و درحال‌ فرسوده‌ شدنه

  • 1