2
/5متوسط
از 1 نظر
1
ارزش هتل نسبت به قیمت
3
آرامش و راحتی
4
عملکرد کارکنان
3
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
همه
تاریخ ( جدید به قدیم )
2.0
متوسطتاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱ |1 شب اقامت
حمید رضائی
آرمان
به هیچ وجه پیشنهاد نمی دهم چرا که اصلا هتل یا حتی هتل آپارتمان هم نیست یک سوئیت مسکونی بسیار معمولی با هزینه گران هتل
- قبلی
- 1
- بعدی

