209

نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن

image

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"جای دنج و زیبا"

هتل به لحاظ تمیزی خوب ملحفه ها تمیز و لوازم داخل اتاقها خوب ولی نیاز به توجه بیشتر و بعضا تعمیر و یا حتی تعویض مثل میز جلومبلی .مایع ظرفشویی و یک سبد جهت تفاله چای در کنار سینک ظرفشویی کم بود. اینترنت داخل اتاق خوب . پارکینگ روباز با فضای ناکافی . صبحانه برای هتل ۲ ستاره مناسب ولی قابل بهبود .رفتار کارکنان خوب .دسترسی به دریا و مراکز خرید عالی درکل هتل خوبی است

سیدحمید
۱۴۰۵/۰۳/۲۴ | 4 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"اصلا توصیه نمیکنم"

اصلا در حد هتل نیست ، مسافرخانه است

بابک
۱۴۰۵/۰۲/۰۴ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"بسیارخوب"

اتاقهای تمیز، صبحانه خوب، نزدیک ساحل. دارای پارکینگ.

احمدرضا
۱۴۰۴/۱۲/۲۴ | 2 شب اقامت

ویلا نخل فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

23 نظر واقعی

"عالی"

عالی بود

مصطفی
۱۴۰۴/۱۱/۰۳ | 5 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"بسیار خوب"

همه چی خوب و عالی پیشنهاد میکنم

محمد
۱۴۰۴/۰۸/۰۵ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"هتل نسبتا خوبی است"

فقط صابون مایع و مایع ظرفشویی که بیشتر هتلها می دهند وجود نداشت.بهتر بود هم توالت ایرانی هم توالت فرنگی کار میشد که فقط دو عدد توالت فرنگی داشت و سرویس بهداشتی همکف هم که ایرانی بود درش بسته نمی شد.در کل امکانات هتل نسبت به دفعه قبل کمی افت کرده بود

ندا
۱۴۰۴/۰۷/۱۴ | 3 شب اقامت

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"موقعیت خوب"

ظاهرا هتل تغییر مدیریت داشته که به بخش خصوصی شرکت پردیسان طوس مشهد اجاره داده شده است . تنوع صبحانه از زمان مدیریت دانشگاه بهتر و درحال تغییر ولی هنوز جای کار دارد نظافت اتاقها خوب پرسنل خوب و مودب تجهیزات کهنه (میز و صندلی های شکسته و لق لامپ های سوخته ، ...) باید تعویض شوند .اینترنت داخل اتاق خوب ، پارکینگ همچان روباز و کم ،پیشنهاد می کنم چون هتل آپارتمان است مایع ظرفشویی باید به آشپزخانه اضافه شود ، ظاهر پرسنل رستوران کمی آراسته تر شود کافی شاپ مجددا فعال شود ، خودروی پرسنل هتل در محوطه هتل ظاهر خوبی ندارد و به نظرم باید از محوطه خارج شوند ، ورودی پارکینگ نیاز آسفالت دارد در کل این هتل را پیشنهاد می کنم

سیدحمید
۱۴۰۴/۰۶/۲۱ | 3 شب اقامت

هتل آپارتمان سیکا فریدونکنار

2

متوسط

1 نظر واقعی

"آرمان "

به هیچ وجه پیشنهاد نمی دهم چرا که اصلا هتل یا حتی هتل آپارتمان هم نیست یک سوئیت مسکونی بسیار معمولی با هزینه گران هتل

حمید
۱۴۰۴/۰۵/۰۳ | 1 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"متوسط"

من مهر ۱۴۰۴ به مدت سه شب توی هتل همیاران فریدونشهر رزرو داشتم و به جرات میتونم بگم این هتل یکی از بدترین هتل هایی بود که رفته بودم اول از همه اینکه مهر ماه هوای شمال سرد و بارونیه ما اتاق ۴ تخته گرفته بودیم ولی ۳ تا پتو با یه پتوی مسافرتی نازک توی اتاقمون بود وقتی رفتیم از پذیرش پتو بگیریم بهمون پتو ندادند و گفتند ما توی اتاق ها به تعداد پتو گذاشتیم!! تا فردا صبح که شیفت عوض شد به ما پتو ندادند! این مورد بدترین کاری بود که یه هتل میتونست با مهمانش انجام بده! سایر نکته های منفی: هتل قدیمی و بی کیفیته صبحانه ها تکراری و کم تنوع نوشتند اتاق تراس رو به دریا داره ولی نداره (باید سرت رو ببری بیرون تا دریا رو ببینی) پرسنل آموزش ندیدند نظافت هتل دلچسب نبود

یاسمن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶ | 3 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"اتاق ها فاقد امکانات کامل"

سوییت طبقه چهارم عالی است و با توجه به قیمت ارزش دارد

سهیل
۱۴۰۵/۰۲/۰۲ | 1 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"عالی"

کیفیت هتل خوب و برخورد پرسنل عالی و محترمانه

آرزو
۱۴۰۴/۱۲/۲۴ | 2 شب اقامت

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"رضایت وقدر دانی"

رفتار وبرخورد همه مسئولین وپرسنل هتل عالی از ریاست وپذیرش ورستوران وخدمات رضایت کامل داریم

طلایه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹ | 2 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"ارزش نداره"

تجربه یک شب اقامت ۱. اتاق معمولی رو به پایین ۲. علی رغم ادعای دید دریا اتاق رو به دریا نبوده و باید سرک بکشی تا دریا ببینی ۳. اخذ هزینه آب جوش و تاخیر حتی یکساعت . ۴. هنگام خروج گفتن اتاق یک پتو مسافرتی داشته که نیست . بدون اینکه تحویل داده باشن و اصلا ما به پتو های آنها دست نزده بودیم . بعد هم که معلوم شد اشتباه کردن هیچ اقدامی نکردن ... باعث تاسف است که پرسنل هتل نه آموزش ارتباط با افراد را ندیده اند البته شاید باید از مدیر هتل شروع شود ... به هرحال اگر می‌خواهید با تهمت زدن و اعصاب خردی هتل بگیرید انتخاب خوبی است...

علی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹ | 1 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"هتل تمیز و خوب"

هتل تمیز و خوبی بود از همه مهمتر نزدیک به دریا بود و امکاناتش مثل رستوران و پارکینگ و..خوب بود

maryam
۱۴۰۴/۰۶/۲۷ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"بهداشت غذا و امکانات هتل"

پکیج خراب بود و پس از دو ساعت تعمیر کار جهت تعمیر آمد و سپس آب حمام بسیار سرد یا بسیار داغ بود و شیر مخلوط حمام عملکرد درستی نداشت.

مهدی
۱۴۰۴/۰۶/۱۴ | 1 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"عالی"

همه چی عالی بود

محمد حسن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"هتل خوب"

اتاق ها و هتل تمیز و‌ برخورد پرسنل عالی

سید علی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"نسبت به قیمتش خیلی خوبه"

پرسنل محترم موقعیت خوب ودر حد مبلغی که پرداخت میکنید خوبه

مهدی
۱۴۰۵/۰۱/۲۵ | 1 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"رفتار پرسنل عالی مخصوصا در بدو ورود و پذیرش"

نداشتن حوله وکیوم، سشوار و ملحفه وکیوم شارژ نشدن مواد بهداشتی در سرویس

حمیدرضا
۱۴۰۴/۱۲/۱۷ | 3 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"هتل همیاران "

بار دوم بود که این هتل رو رزرو کردیم . این بار درخواست کرده بودیم که اتاق از سالن جشن دور باشه که همکاری کردن که سر و صدا خیلی کم بود . نزدیک بودن به دریا و امکانات شهری برای ما مهم بود که این هتل از لحاظ خیلی موقعیت خوبی داره

مطهره
۱۴۰۴/۰۸/۱۸ | 3 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"امکانات"

تو اتاق حوله نبود و بعد از درخواست ۲ عدد حوله تحویل شد پتو داخل اتاق وکیوم نبود

سعید
۱۴۰۴/۰۷/۱۷ | 1 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"پنج شب اقامت در شهریور ماه سال ۱۴۰۴"

به مدت پنج شب به همراه خانواده در هتل همیاران اقامت داشتیم. هتل ویو خوبی داشت و رفتار و برخورد پذیرش هتل خیلی خوب بود و ازشون ممنونم اما متاسفانه با توجه به هزینه پرداختی در مقایسه با هتل های هم سطح ، از اقامت در این هتل اصلا راضی نبودیم و به هیچ عنوان برای اقامت مجدد انتخاب ما نخواهد بود. نقاط ضعف هتل: سرویس‌دهی بسیار ضعیف بود. حوله و سشوار در اتاق نبود و باید درخواست میکردیم. اتاق ها مسواک و رخت آویز نداشت. کف اتاق مورچه راه میرفت. روی تشک ها حشرات ریزی راه می‌رفت. بعضی از ملحفه ها زرد و غیربهداشتی بود. سرو صبحانه فوق العاده ضعیف با تنوع بسیار کم بود. راهروی هتل هم شب ها خیلی تاریک بود و نور مناسبی برای رفت و آمد نداشت. امیدوارم برای مسافرانی که در آینده با صرف وقت و هزینه این هتل رو برای اقامت انتخاب میکنن به این موضوعات رسیدگی کامل بشه. با تشکر

نوید
۱۴۰۴/۰۶/۲۳ | 3 شب اقامت

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"خوب"

خوب

میلاد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"اتاق 104 چسبیده به خانه داری افتضاح."

هتل خوبی هست با موقعیت خوب صبحانه قابل قبول متاسفانه اتاق 104 رو به ما دادن که با یه در معمولی از خانه داری تفکیک شده هیچگونه پرایوسی وجود نداشت. کاملا صدای خانه داری تو اتاق ما بود. در این حد که انگار افراد تو اتاق ما صحبت می کردن و تردد می کردن خانه داری هم از هشت صبح تا ساعت هشت شب فعالیت داشت. تجربه افتضاحی بود. سایر اتاق های دور از خانه داری بدون نقص.

سمانه
۱۴۰۵/۰۲/۱۹ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"محیط آرام و دلنشین"

در مجموع هتل آپارتمان خوبی بود نزدیک به دریا. متاسفانه گاز سوییت را قطع بود و امکان پخت و پز نبود

صادق
۱۴۰۵/۰۱/۱۶ | 1 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"خوب"

خوب

محمد رضا
۱۴۰۴/۱۱/۲۵ | 1 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"متوسط"

سلام برای اقامت های کوتاه مدت و اقتصادی با کیفیت متوسط پیشنهاد میدم. صبحانه ضعیف هست. سرویس ها با وجود بازسازی جای کار دارن و کیفیت اتاق هم متوسط هست. پرسنل پذیرش بسیار مودب هستند اما سایر پرسنل نیاز به اموزش بیشتر دارن. کیفیت لابی در حد متوسط هست. پارکینگ نسبتا خوب هست.

سعید
۱۴۰۴/۰۸/۱۸ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"هزینه خردسال"

سلام موقع رزرو در سایت برای سوئیتی که گرفتم نوشته بود دونفر بزرگسال و یک خردسال ولی موقع چک اآوت اتاق از من مبلغ ۵۷۰ هزارتومان بابت کودک خرسالمون که چهار سالش هست گرفتند آیا واقعا این هزینه رو باید می پرداختم یا هتل از پیش خود این مبلغ رو دریافت کرده؟

احسان
۱۴۰۴/۰۷/۱۵ | 2 شب اقامت

هتل همیاران فریدونکنار

3.6

خوب

67 نظر واقعی

"ضعیف بود"

امکانات هتل و صبحانه ضعیف بود.

سمیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۳ | 2 شب اقامت

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

4.2

بسیار خوب

80 نظر واقعی

"رضایتمندی عالی"

عالی همه چیز مرتب بود

سعیده
۱۴۰۴/۰۵/۱۱ | 1 شب اقامت