نظرات ویلا نخل
فریدونکنار - 24 متری ساحلی - رو به رو هنرستان نریمانی
4.3
/5بسیار خوب
از 23 نظر
3.9
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.2
آرامش و راحتی
4
عملکرد کارکنان
3.2
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (23)
- امکانات (7)
- پذیرش (1)
- پارکینگ (4)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (6)
- خانوادگی (1)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۲۷ |5 شب اقامت
مصطفی پیرمحمدی قیداری
عالی
عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۴ |4 شب اقامت
الهام اسماعیلی
عالی بود
همه چیز خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۴ |3 شب اقامت
کبری حسین نژاد
منل نخل فریدونکنار
خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۴/۳۰ |1 شب اقامت
ایوب بیک نژاد
تمیزی قابل قبول
تمیزی قابل قبول بود موقعیت مکانی بسیار عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۶/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۶/۲۰ |2 شب اقامت
محمد جواد فیضی
محیطی اختصاصی در ویلا نخل
برخورد مدیریت و پرسنل محترمانه وخوب بود دسترسی به دریا نزدیک بود ساحلی ارام وخلوت و نسبتا تمیزی داشت اتاق ها تمیز و پارکینگ اختصاصی خوبی دارد در کل خیلی خوب بود .
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۴/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۴/۹ |3 شب اقامت
سعید بیات
بسیار خوب
نقاط قوت. کارکنان دارای برخورد عالی. هتل نزدیک دریا. وجود اجاق گاز و امکانات پخت و پز. آرامش موجود در محوطه. نقاط ضعف : عدم تعویض ملافه ها در طول اقامت. وجود حشرات کوچک اما بی آزار در اتاق. وجود یک پتوی کوچک برای یک اتاق دو نفره. اگر دوباره فریدونکنار سفر کنیم متل نخل را انتخاب میکنیم.
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۴/۶
تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۳/۲۱ |1 شب اقامت
آرش منوچهری
معمولی بود
یک شب اقامت در سوئیت دوتخته این متل رو تجربه کردیم که خب به نسبت قیمت و اینکه متل هستش ،مرتب و با امکانات بود و تا نسبتی تمیز بود اما مشکلاتی داشت از قبیل اینکه پر از پشه ریز و مگس بود و آرامش رو تحت تاثیر قرار میداد و اینکه آب حمام یا زیادی سرد میشد یا زیادی داغ، کولر گازی هم بادش مستقیم رو به تخت بود یا خیلی سرد میشد یا خیلی گرم ،ولی خب جای پارک اختصاصی داشتیم و نزدیک دریا بود و برخورد پرسنل هم خوب بود.
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۳/۲۰
تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۳/۱۳ |3 شب اقامت
عیسی معقولی
نخل
همه موارد خوب بود به خصوص دسترسی، تمیزی و آرامش خوبی داره ولی قیمت نسبتا بالایی داره
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۳/۱۹
تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۳/۱۴ |2 شب اقامت
فرزانه فتحعلی زاده
هتل بسیار تمیزهمراه با پرسنل خوش رفتار و نزدیکی به دریا
هتل بسیار تمیز بود ودسترسی به دریا عالی بودوبرخورد کارکنان خوب بود.هتل پارکینگ اختصاصی داشت برای کسانی که دنبال ارامش باشن واقعا پیشنهادمیشه.
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۹/۱۹ |1 شب اقامت
شهاب الدین خاموشی
سوئیت نخل فریدونکنار
در کل خوب و آرام و تمیزبود. امکانات داشت. فقط نتوانستیم ماشین خود را در پارکینگ پارک کنیم . به دریا هم نزدیک بود.
- قبلی
- 1
- بعدی

