نظرات هتل جهانگردی
استان فارس - شهرستان فیروزآباد - میدان گاز(میدان هنگ)
3.8
/5خوب
از 14 نظر
3.6
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.9
آرامش و راحتی
4.1
عملکرد کارکنان
3.5
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (14)
- صبحانه (4)
- امکانات (2)
- رستوران (2)
- پارکینگ (1)
- پرسنل (3)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۳۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۸ |1 شب اقامت
محمد فریدونی 468
بسیار ضعیف
بسیار ضعیف
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۱۴ |2 شب اقامت
پروین حیدری 468
به عنوان هتل کم و کسری داشت کتری برقی نداشت از لحاظ بهداشت از ۱۰ بنده ۳ میدم روشویی کثیف بود کف اتاق کثیف بود آب سرد حمام نداشت فقط اتاق دوتخته داشتن متاسفانه یه سوسک هم داخل حمام بود
به عنوان هتل کم و کسری داشت کتری برقی نداشت از لحاظ بهداشت از ۱۰ بنده ۳ میدم روشویی کثیف بود کف اتاق کثیف بود آب سرد حمام نداشت فقط اتاق دوتخته داشتن متاسفانه یه سوسک هم داخل حمام بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۳۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۲۳ |1 شب اقامت
امیرحسین معظمی 343
تمیز و معمولی
ما در مسیر جنوب یک شب اقامت داشتیم؛ ملافه ها و تخت تمیز و مرتب بود؛ صبحانه کره و پنیر آماده و عدسی؛ تنوع خاصی نداشت ؛ نیمرو هم دادند؛ برخورد پرسنل محترمانه بود ولی سرد و بی روح ؛ در محوطه هتل جای پارک خودرو بود؛ فقط در نظر داشته باشید که سرویس فرنگی داخل اتاق نبود؛ تهویه هم کولر گازی داشت که خیلی خنک بود؛ تلویزیون هم که کلا تصویر پارازیت داشت که گفتن کل شهر اینجوریه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۲۴ |1 شب اقامت
اعظم جورکش
هتل جهانگردی فیروزآباد
فوق العاده تمیز بود پرسنل مودبی داشت صبحانه عالی بود من واقعا راضی بودم و به بقیه توصیه می کنم محل هتل هم خوب بود نزدیک نانوایی و بقالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۲۷ |1 شب اقامت
حميدرضا ربيعيان
سر و صدا و شلوغی اتاقها و راهرو
شلوغی و سر و صدا داخل اتاقها و راهرو در ساعات استراحت شبانه خيلی خيلی باعث آزار و اذيت خانواده گرديد و اصلا نتونستيم كه بخوابيم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۱۶ |1 شب اقامت
روح اله بهرامی
مسافر
باسلام فشار آب حمام خیلی کم هست به نظرم نیاز هست پمپ نصب شود.سایر موارد رضایت بخش است.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۲/۱ |1 شب اقامت
ایمان رستمی
هتل جهانگردی فیروزآباد
این هتل رو پیشنهاد می کنم.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۱۰/۸ |1 شب اقامت
دینیس نافیکوف
هتل خوب در شهر تاریخی فیروزآباد
هتلی با ارزش مناسب نسبت به قیمت با همه امکانات لازم برای اقامت یکی دو روزه: صبحانه کامل خوب،آب گرم، شوفاژ، کولر، تلویزیون. دارای رستوران و پارکینگ اختصاصی می باشد.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۱/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ |1 شب اقامت
علی ایروانی
امکانات ضعیف. رفتارپرسنل خوب. کمیت غذا ضعیف(باتوجه به قیمت)
ما دونفربزرگسال ویک بچه ۹ساله بودیم. اتاق دوتخته فقط دارند. یه تشک بهمون دادن که پهن کنیم کف اتاق. اصلا جا نبود تشک را پهن کنیم. تشک هم بسیار نازک وضعیف بود. ازطرفی شام را دررستوران سفارش دادیم. قیمت بالا ولی کمیت غذا پایین بود. یعنی خیلی کم بود. اما رفتار پرسنل خوب بود. مودب بودند. صبحانه هم بسیار ضعیف بود. فقط کره ومربا وپنیر. ممنونم از ایران هتل انلاین.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۹/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۹/۱۹ |1 شب اقامت
امیرحسین نباتی
هتل معمولی
یک عدد چسب زخم هتل نداشت نظافت خوب بود هتل کمی داره مستهلک میشه برخورد ها خوب بود
- قبلی
- 1
- بعدی

