نظرات اقامتگاه بوم گردی حاج محمد
استان تهران – کیلومتر 30 جاده فیروزکوه به تهران – خروجی زرین دشت به سمت خمده – روستای فرح آباد
3.3
/5خوب
از 3 نظر
3
ارزش هتل نسبت به قیمت
5
آرامش و راحتی
4.7
عملکرد کارکنان
3
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (3)
- استخر (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۹ |1 شب اقامت
امین نیک اختر
کثیف
افتضاح
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۴/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۳/۲۹ |1 شب اقامت
محمدحسن غلامعليان دهاقاني (IKD)
سفری بیاد ماندنی
یک باغ بزرگ با چند واحد دوخوابه چوبی دوطبقه با منظره کوه و درختان بلند قدیمی در کنار رودخانه و محوطه گل کاری شده. ضمنا در محوطه جای دورهمی و چای آتیشی در انتهای باغ هست و دیگه اینکه داخل واحد جکوزی داره و از همه مهمتر در نزدیکی اونجا استخر آبگرم خیلی قشنگی داره حتما حتما برید خیلی متفاوت و زیباست . استخر طبیعیه !!!! خوش باشید.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۶/۱۶ |1 شب اقامت
پروانه محمدقلیپور
با سلام بسیار عالی
سلام وقت به خیر بسیار هتل زیبا ، دنج و محیطی باصفا کنار رودخانه با درختان بسیار قدیمی و سربرافراشته
- قبلی
- 1
- بعدی

