نظرات هتل دایان

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.6

/5

عالی

از 8 نظر

4.5

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.6

آرامش و راحتی

4.6

عملکرد کارکنان

4.5

کیفیت غذا

امکانات هتل

4.5

موقعیت مکانی

4.8

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.6

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

0

برای خانواده ها

4.6

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (8)
  • صبحانه (4)
  • پارکینگ (4)
  • پرسنل (2)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۱۷ |5 شب اقامت

منصور نوردانش

بسیارخوب

خوب بود ورودی پارکینگ مشکل داشت

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۲۰ |1 شب اقامت

سامان دادجو

بسیار راضی کننده

با توجه به سه ستاره بودن هتل در حد بین المللی بود. نوساز و بسیار تمیز و شیک. فکر همه جا رو کردن. حوله ها تمیز و مرتب وکیوم شده پارکینگ اختصاصی صبحانه در حد خیلی خوب گرم و سرد شامل عدسی تخم مرغ پخته سوسیس و تخم مرغ املت و چندین دمنوش در کنار چای با فضای عالی جهت دیدن کوه دماوند. برخورد پرسنل عالی و مینی بار تقریبا کامل به همراه چای ساز و چای و قهوه..در کل هتل بسیار خوبی بود و قطعا جهت اسکان در فیروزکوه این هتل انتخاب اول می باشد..با تشکر از مدیریت هتل. همچنان همینطور باقی بمانید

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۸ |1 شب اقامت

علیرضا صالح زاده

رضایت از هتل

با تشکر

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۷ |1 شب اقامت

سیده راضیه خالقی امری

سفری لذت بخش

با توجه به سه ستاره بودن کیفیت مطلوبی داشت. صبحانه میتونست بهتر باشه ولی در حالت کلی خوب بود.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ |1 شب اقامت

محمدشریف سرسالاری

نتونستم در هتل اقامت کنم

من برای دفاع رساله دکتری ۲اتاق رزرو کرده بودم که قرار بود سه شنبه تا چهارشنبه صبح اقامت کنم به علت شخصی نتونستم به هتل برم و مستقیم رفتم دانشگاه ولی قبلا دوستانم به هتل رفته بودن براساس نظر اونها من هتل رو انتخاب کردم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۵ |1 شب اقامت

امیر مصباح

.

در هوای سرد و یخبندان فیروزکوه خیلی تمیز و گرم بود. پارکینگ گرم و مناسب برای ماشین خیلی خوب بود. پرسنل عزیز، بسیار متین و موقر و عالی بودند. صبحانه هم خیلی عالی بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲ |1 شب اقامت

مهشید میرزامحمدی

هتل دایان فیروزکوه

با اینکه هتل ۳ ستاره ست چون نوساز هست قابل قبول هست. ملحفه ها تمیز و ....صبحانه هم در حد سه ستاره خوب بود. لابی کوچک و جمع و جور

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ |1 شب اقامت

علیرضا قوی

تقدیر و تشکر

همه چیز عالی ، فقط فضای ورود ی و خروجی پارکینگش کمی مشکل داره

  • 1