نظرات هتل ارگ گوگد
اصفهان - گلپایگان - گوگد - ارگ تاریخی گوگد
3.4
/5خوب
از 47 نظر
2.9
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.6
آرامش و راحتی
3.4
عملکرد کارکنان
3.2
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (47)
- کیفیت غذا (3)
- صبحانه (16)
- موقعیت هتل (2)
- تمیزی اتاق (1)
- امکانات (8)
- پذیرش (10)
- رستوران (7)
- پارکینگ (5)
- لاندری (1)
- خانه داری (2)
- پرسنل (7)
- سرویس (12)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |1 شب اقامت
مرتضی صباغی
خوب
هتل از نظر این که در فضای تاریخی واقع شده جای قشنگ و جذابیه ولی متاسفانه مدیریت بهرهبرداری هتل ضعیف بوده و در حد پولی که دریافت میشود خدمات ارائه نمیدن.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۹ |2 شب اقامت
حمیدرضا شیبانی 430
هتل ارگ گوگد
سلام …. این هتل در شهری مجاور به شهر گلپایگان قرار دارد . هتل در یک مجموعه تاریخی قرار دارد من ۳ روز و دو شب را در این هتل اقامت داشتم نکات مثبت ومنفی هتل را به شرح زیر عنوان می کنم + هتل در بنایی تاریخی است اگر به این نوع بناها علاقه مند هستید قشنگ وجذبه دار است + موسیقی زنده و تقریبا سنتی در شب برپا است که سرگرمکننده می تواند باشد + من اتاق یه تخته زمرد را گرفته بودم محوطه اتاق تمیز بود + ملافه و بالش و پتو ها تمیز بودند + پنجره ها چوبی و سبک قدیمی دارند قشنگ هستند - سرویس بهداشتی وحمام رضایت بخش نیست کهنه هستند و جالب نبود - برخورد پرسنل ، در صبحانه و …. مناسب بود - پذیرش هتل که گمان کنم سرپرست مجموعه هم بودند خیلی آشنا به نحوه برخورد با مهمان های هتل نبودند …. بی احترامی نداشتند اما به زور پاسخ بدهند و …. پارکینگ هتل حصاری ندارد اما امنیت ظاهرا برقرار است - غذای هتل کیفیت آنچنان ندارد و به نسبت گرانتر از بیرون است توصیه می کنم در گلپایگان نهار و شام را صرف نمایید - کتری برقی که از ضروریات است در اتاق موجود نیست در مجموع از نمره ۲۰ ، نمره ای حدود ۱۴ تا ۱۵ را به هتل می دهم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۱۳ |1 شب اقامت
سیدعلی یاسینی322
هتل ارگ گوگد
از نظر محیطی زیبا، از نظر هتلداری ضعیف و بسیار معمولی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۱۳ |2 شب اقامت
آرش امام جمعه
خوب
من دو شب اینجا بودم با خانواده محیط عالی و باصفا صبحانه خوب ، چند تا نکته کمد لباس ها خیلی کوچک بود ، جایی برای آویزان کردن حوله ها نبود ، بابت محلفه یک بار مصرف ودمپایی رو فرشی هتلی باید پول پرداخت کنید که از اول به ما نگفتند
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۳ |1 شب اقامت
مینا ناعمی
کیفیت متوسط
کیفیت خدمات در این هتل نسبت به هتل های سه ستاره خیلی کمتر هست حتی در مقایسه با هتل جهانگردی که در شهر هست هم ضعیف تر هستش منظور از خدمات اینکه صبحانه , تجهیزات و لوازم داخل اتاق و ... ولی خب به لحاظ فضای باز و تاریخی قشنگه و اینکه انتخاب هتل در این شهر محدود هست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۲۶ |1 شب اقامت
مهدی چایچیان
خوب
مثبت : فضای نوستالوژیک و قدیمی- کیفیت صبحانه خوب منفی : سر و صدای موزیک زنده چایخانه تا نیمه شب برای یک شب اقامت میان راه خوب است
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۷ |1 شب اقامت
رامین عبدلی
بسیار خوب
عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲ |1 شب اقامت
مجید سجادی322
مجموعهای زیبا ولی با مدیریت نامناسب بخصوص با صدای بلند آزاردهنده موسیقی تا نیمه شب شب
برخورد اولیه پذیرش چندان جالب نبود و بجای استقبال با خروج مسئولین پذیرش همزمان با ورود مهمانان احساس بیاعتنایی و بی توجهی ایجاد میکنه و همینطور پاسخ های نامربوط در توجیه تماسهای بی پاسخ قبلی برای رزرو اتاق جدید، گفته شد باید به موبایل مدیریت زنگ میزدید نه به شماره هتل!!
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۳ |1 شب اقامت
شهلا موسوی
قشنگ بود ولی کثیف امکانات صفر
کثیف بی امکانات پر سرو صدا پذیرش بسیار ضعیف و ب شدت بی در وپیکر
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲ |1 شب اقامت
مجید سجادی472
محیط خوبی است ولی برخورد با مهمان مناسب نیست
مکان تاریخی زیبایی است. نورپردازی زیبایی در شب خودنمایی میکند. برخورد مسئولین پذیرش نامطلوب و بی انگیزه بود . نیاز به آموزش دارند. وایفای و اینترنت نداشت. امکانات رفاهی بسیار ضعیف. سر و صدای موسیقی تا نیمه شب آزاردهنده است و حتی در طی روز. در اتاق بوی نم و هوای نامطبوع آزاردهنده بود. تنوع صبحانه بسیار ضعیف بود. ولی کیفیت غذای رستوران خوب بود.
- قبلی
- 1
- 2
- بعدی

