نظرات هتل آپارتمان خاتون
اصفهان - خیابان شمس آبادی - بین چهارراه قصر و خیابان کوالالامپور - مقابل بانک سینا - کوچه جهان آرا (شماره 17) - جنب داروخانه میردامادی
4
/5بسیار خوب
از 146 نظر
4
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.9
آرامش و راحتی
4.2
عملکرد کارکنان
3.6
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (146)
- کیفیت غذا (2)
- صبحانه (25)
- موقعیت هتل (3)
- تمیزی اتاق (4)
- امکانات (20)
- پذیرش (4)
- رستوران (4)
- کافی شاپ (1)
- آسانسور (5)
- پارکینگ (7)
- رفتار کارکنان (2)
- پرسنل (27)
- خانوادگی (3)
- سرویس (12)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۶ |3 شب اقامت
عباس روحی فر 380
همه چی عالی
نظافت عالی ،رفتار پرسنل حرفه ای،قیمت مناسب،دسترسی به نقاط دیدنی فوق العاده
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۰ |3 شب اقامت
هادی شفیعی
عالی
خیلی راضی بودیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱ |1 شب اقامت
الهام کدخداپور
معطلی کارکنان
درخواست دمپایی برای سرویس و حمام داشتم یک ساعت طول کشید تا بیارن بعد از ۳ بار تماس گرفتن
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۹ |1 شب اقامت
محمد مهدی معصومی پور
هتل آپارتمان خاتون اصفهان
مورد تایید بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۱۱ |1 شب اقامت
محمد مردانی
رضایت از هتل
با سلام به نظرم نسبت به قیمت هتل ، همه چی خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۹/۷ |1 شب اقامت
سارا بیک محمدی
پاکیزگی عالی. امکانات. داخلی متوسط
از لحاظ پاکیزگی هتل خوبیه از لحاظ برخورد پرسنل خوبه اما. اصولا یک دوتا آب بطری هست اما همه پولی بود حتی یک چای تی بگ در آشپزخانه نبود دستمال. کاغذی در پذیرایی نبود مبلها کاملا کهنه و فرو رفته بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ |4 شب اقامت
سمیه مهتدی
خوب
هتل خیلی تمیز است. دسترسی و محل هتل عالیست. فقط واقعا نیاز به تعمیرات داره و حیفه که بهشرسیدگی نمیشه.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۹/۲۷ |3 شب اقامت
سجاد رجبی
شرایط خوب و معقول بود
نقاط قوت: رفتار بسیار محترمانه پرسنل نظافت تخت و سرویس بهداشتی نقاط ضعف: نبودن قوری و ماهیتابه در داخل اتاق(باید به پذیرش اطلاع بدید) مبلمان و فرش داخل اتاق بسیار کثیف و غیر بهداشتی بود بجای مایع دستشویی صابون در سرویس بهداشتی بود ظروف داخل آشپزخانه را حتما قبل از استفاده بشورید چون کثیف بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۹/۲۳ |3 شب اقامت
پژمان فارسی
هتلی با امکانات معمولی
نظافت هتل، دسترسی هتل به اماکن تارخی خوب بود. ولی نحوه محاسبه قیمت مطلوب نیست. کودک زیر دو سال رو هم یکنفر حساب می کنند.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۶/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۲/۶ |3 شب اقامت
سعید صفاری
خوب بود
همه چی در حد معقول بود
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 7
- بعدی

