75220

نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن

image

هتل بوتیک عمارت سهروردی اصفهان

4.2

بسیار خوب

8 نظر واقعی

"خوب و تمیز"

هتل خوبی بود و خیلی تمیز هست صبحانه عالی بود کیفیتش پذیرش هتل بسیار محترم و مودب بودند و کمک کردن در بردن وسایل به اتاق قیمت هتل عالی بوده نسبت به خدمات بسیار هتل خوبی بوده و پیشنهاد میشه

ابوالفضل
۱۴۰۵/۰۴/۰۱ | 1 شب اقامت

هتل چهارباغ اصفهان

4.6

عالی

82 نظر واقعی

"عالی"

همه چیز خوب بود

کیهان
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ | 3 شب اقامت

هتل جنت اصفهان

4.7

عالی

27 نظر واقعی

"بسیار تمیز"

هتل بسیار تمیز واقعا سه ستاره کمه براش چهار حداقلش هست به نظرم حتما توصیه میکنم

محمدعلی
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 1 شب اقامت

هتل سنتی ساباط اصفهان

4.6

عالی

7 نظر واقعی

"ضعف کارکنان هتل"

برخورد کارکنان پذیرش از لحاظ برخورد ظاهری بسیار خوب .ولی در ارائه خدمات بسیار ضعیف.شارژ رایگان روزانه انجام نمی شد.ودر صورت درخواست بسیار نامحترمانه خواسته را اجابت می کردند صبحانه ضعیف و موزیک بسیار نامناسبی در هنگام صرف صبحانه پخش می شد که باعث ناراحتی می شد.و....

مسعود
۱۴۰۵/۰۳/۲۱ | 3 شب اقامت

هتل پارسیان کوثر اصفهان

4.1

بسیار خوب

443 نظر واقعی

"عالی و مطلوب"

با سلام. در نگاه کلی همه موارد عالی بودند فقط امکان استفاده از پارکینگ طبقاتی وجود داشت (نه در حیاط) از تابش و گرمای آفتاب به ماشین جلوگیری می شد.

بیتا
۱۴۰۵/۰۳/۲۰ | 1 شب اقامت

هتل پارسیان کوثر اصفهان

4.1

بسیار خوب

443 نظر واقعی

"اتاقها کمی بوی بد،حوله ها آکبند نبود"

هتل بسیار خوبی بود صبحانه بسیار عالی کارکنان بسیار مودب وحرفه ای بخاطر این هتل دلم میخواد به اصفهان برگردم

عباس
۱۴۰۵/۰۳/۱۶ | 3 شب اقامت

هتل باران اصفهان

4.6

عالی

61 نظر واقعی

"عالی"

اتاق بسیار زیبا و جادار و امکانات یه خونه، احساس بودن در خونه رو داشتیم. فقط از بعد مسافت یکم برای کسانی که برای تفریح اومدن دور هستش وگرنه به غیر از اون ایرادی نمی شه گرفت پرسنل هم که مودب

مهدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵ | 1 شب اقامت

هتل آفتاب اصفهان

4.6

بسیار خوب

48 نظر واقعی

"خوب بود"

همه موارد خوب بود ولی اینکه ساعت ۸ صبح صبحانه سرو میشد خیلی بد بود و من نتونستم استفاده کنم و اینکه صبح آب حمام سرد بود

مهرداد
۱۴۰۵/۰۳/۱۳ | 1 شب اقامت

هتل خواجو اصفهان

4

بسیار خوب

139 نظر واقعی

"عالی بود "

واقعا سفر بیاد ماندنی داشتم جزو معدود دفعاتی بود که در هتل اقامت داشتم بدون اینکه موضوعی روی اعصاب باشه همه چیز به نسبت خوب بود بدون سر و صدای اضافی و آزار دهنده از اتاق های مجاور ،پذیرش بسیار مودب و باشخصیت ،پارکینگ خوب و خیابان بدون ترافیک کلا همه چیز خوب بود

محمود رضا
۱۴۰۵/۰۳/۲۵ | 2 شب اقامت

هتل سنتی عتیق اصفهان

3.7

بسیار خوب

92 نظر واقعی

"خوب بود"

نظافت رعایت شده بود رفتار پرسنل خوب بود صبحانه تقریبا کامل بود

محمود
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ | 2 شب اقامت

هتل کارون اصفهان

4.5

عالی

2 نظر واقعی

"عالی"

هتل بسیار تمیز و مرتبی بود کارکنان بسیار خوش اخلاق و با شخصیتی داشت

امیرعباس
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 1 شب اقامت

هتل سفیر اصفهان

3.9

خوب

61 نظر واقعی

"تمیز هست "

دوبار طی دو سال که به اصفهان اومدم در این هتل اقامت داشتم ،اگه بازهم اصفهان برم حتما برای اقامت همین هتل می رم ،البته ما تمیزی برامون خیلی خیلی مهم هست که هتل سفیر واقعا از این نظر عالی ست

سمیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۱ | 1 شب اقامت

هتل پارسیان کوثر اصفهان

4.1

بسیار خوب

443 نظر واقعی

"عملكرد هتل"

عالي

اميرحسين
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ | 1 شب اقامت

هتل آرماندیس اصفهان

4.4

عالی

103 نظر واقعی

"هتل خوبی بود"

برخورد خوب، تمیز و جدید ساخت

نیاور
۱۴۰۵/۰۳/۱۶ | 1 شب اقامت

هتل پارسیان کوثر اصفهان

4.1

بسیار خوب

443 نظر واقعی

"یک خاطره جذاب از اصفهان زیبا"

هتل بسیار زیبا و امن با کارکنان مودب و فضای جذاب بیرونی همراه با یک کافه عالی به نام فیل که اسموتی و سوخاری هاش حرف نداشت صبحانه هتل خیلی عالییییی بود در مجموع راضی بودیم و به امید دیدار مجدد در این مجموعه

فرشاد
۱۴۰۵/۰۳/۱۵ | 3 شب اقامت

هتل چهارباغ اصفهان

4.6

عالی

82 نظر واقعی

"اقامت عالی"

دسترسی به مکانهای دیدنی و بازار ،خدمات ،بهداشت و رفتار پرسنل همه عالی بود و صددرصد توصیه میکنم

هلنا
۱۴۰۵/۰۳/۱۳ | 1 شب اقامت

هتل جنت اصفهان

4.7

عالی

27 نظر واقعی

"یک هفته اقامت"

به لحاظ کیفیت خدمات و ادب پرسنل در حد هتل 4 ستاره بود. رستوران خوب بود. صبحانه فقط یک قدم تا بی‌نقصی فاصله داشت. نزدیکی به زاینده‌رود و مادی نیاصرم هم که معرکه‌اش کرده بود. فقط بالش‌هاش خیلی نرم بود که اگه عادت ندارید، قطعا اذیت می‌شید. به جز اون اشکال دیگه‌ای نداشت.

مهدیار
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ | 6 شب اقامت

هتل پارسیان کوثر اصفهان

4.1

بسیار خوب

443 نظر واقعی

"بررسی کامل هتل"

تمیزی و عملکرد کارکنان فوق العاده بود صبحانه عالی بود فقط برای ناهار و شام پیشنهاد نمیکنم زیاد جالب نبود درکل خوب بود باز هم انتخابش میکنم

محدثه
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 2 شب اقامت

اقامتگاه بوم گردی چیلا اصفهان

5

عالی

3 نظر واقعی

"فضا و جو خودمونی و دوستانه"

فضا و جو خودمونی و دوستانه بسیار عالی بود

علی
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 2 شب اقامت

هتل بوتیک عمارت شهسواران اصفهان

4.8

عالی

36 نظر واقعی

"رضایت بخش"

برخورد پرسنل و پیگیری بسیار عالی محیط و لوکیشن خوب نقاط ضعف :صبح ساعت ۸ شروع به پخش موسیقی میکنن وبرای کسانی که میخوان بیشتر استراحت کنن مشکل ساز هست

جواد
۱۴۰۵/۰۳/۲۰ | 4 شب اقامت

هتل بوتیک هزار و یک شب چهار باغ اصفهان

4

بسیار خوب

5 نظر واقعی

"صبحانه"

اتاق و سرویس تمیز بود. برخورد میزبان خوب بود. صبحانه یکم مختصر بود.

فاطمه
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ | 3 شب اقامت

هتل پارت اصفهان

3.3

خوب

159 نظر واقعی

"برای اقامت کوتاه و و توقعات زیاد خوب "

برای اقامت کوتاه و و توقعات زیاد خوب

مهدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶ | 2 شب اقامت

هتل بوتیک عمارت سهروردی اصفهان

4.2

بسیار خوب

8 نظر واقعی

"ضعیف"

صبحانه خیلی ضعیف و معمولی انگار تو خونه داری صبحانه میخوری وخیلی کم از ظرف هر چیزی برمیداشتی ظرف خالی میشد واینکه اصلا جایی اعلام نکردن پارکینگ ندارن وقتی وارد میشی برای اقامت اعلام میکنن پارکینگ ندارن وباید بری یک زمین خالی جلو تر از عمارت با مسئولیت خودت پارک کنی

دنیا
۱۴۰۵/۰۳/۱۳ | 1 شب اقامت

هتل سنتی ساباط اصفهان

4.6

عالی

7 نظر واقعی

"عالی"

این هتل در حد ۵ ستاره هست وهمه چیز عالی بود صبحانه هم خیلی خوب بود تمیزی محیط و‌اتاقها خیلی خیلی خوب بود رفتار پرسنل هم خیلی عالی ومحترمانه بود نزدیک بودن به اماکن تفریحی هم از دیگر ویژگی های این هتل بود ومن این هتل را پیشنهاد میکنم وانشالله در سفرهای بعدی انتخاب من همین هتل خواهد بود با تشکر از مدیریت وپرسنل بسیار محترم این مجموعه

سمیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ | 2 شب اقامت

هتل بوتیک آرمنیا اصفهان

4.3

عالی

14 نظر واقعی

"عالی"

یکی از بهترین بوتیک هتل‌های اصفهان خیلی تمیز و عالیه تجربه اقامت تو محله جلفا براتون خاطره‌ساز میشه من دومین بار هست که میام اینجا

زهرا
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 2 شب اقامت

مهمانپذیر نمونه اصفهان

3.5

خوب

21 نظر واقعی

"اطاق که نظافت نشده بود ، با توجه به فصل گرما ساعت‌هایی که کولر خاموشه امکان استفاده از پنجره های روبه خیابون نیست کلأ مسدود شده "

۱ـاطاق که نظافت نشده بود ۲ـ با توجه به فصل گرما و خاموش شدن کولر در ساعاتی از روز به دلیل مسدود بودن پنجره ها امکان باز کردن پنجره ها نبود

حسین
۱۴۰۵/۰۳/۲۱ | 1 شب اقامت

هتل عباسی اصفهان

4.3

بسیار خوب

474 نظر واقعی

"بسیار عالی "

در نگاه کلی بسیار تجربه خوب و عالی بود اما نکاتی هم داشت از جمله تعطیل زود هنگام شب نشینی و پذیرایی در حیاط مجموعه در شب که بعد از 11 به اتمام می رسید. همچنین از سرویس بهداشتی اتاق دونفره چشم انداز تمیز اما قدیمی هستندو امکانات اتاق هم ساده و ابتدایی هستند. اما محیط لابی و حیاط بسیار دلنشین و آرامش بخش و سنتی هستند که عالی است.

Bita
۱۴۰۵/۰۳/۲۰ | 1 شب اقامت

هتل پیروزی اصفهان

3.9

بسیار خوب

175 نظر واقعی

"صبحانه"

واقعا صبحانه هتل توهین آمیز بود . ظرفها با حجم خیلی کم بودند. وقتی هم خالی میشد با اینکه مدام داخل ظرفها توسط کارکنان چک میشد ،اما شارژ با تاخیر انجام می‌شد. هر چهار روز چایی بسیار کم رنگ و بی مزه بود . کیفت نان خوب نبود. انگار ته مونده روز های قبل رو سرو می کردند . رستوران هم بسیار گران بود.

مرضیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷ | 4 شب اقامت

هتل جنت اصفهان

4.7

عالی

27 نظر واقعی

"هتل جنت اصفهان "

هتل جنت بسیار عالی بود . موقعیت قرار گیری هتل عالی و دسترسی راحت به زاینده رود و سی و سه پل و پل خواجو و باغ گلها و میدان نقش جهان و مرکز شهر فراهم میباشد. اتاقها بسیار تمیز و شیک و نور خوب و دارای امکانات کامل بود. صبحانه و نهار و شام و فضای رستوران بسیار عالی و رفتار و برخورد پرسنل رستوران بسیار عالی بود. رفتار و برخورد مسئول پذیرش و مسئول پارکینگ بسیار عالی بود. پارکینگ سرپوشیده و خیلی تمیز بود. فضای حیاط و لابی و راهروها بسیار عالی و تمیز بود. هیچ نکته منفی وجود نداشت. با تشکر از مدیریت و پرسنل هتل جنت و سایت ایران هتل آنلاین

سعید
۱۴۰۵/۰۳/۱۶ | 2 شب اقامت

هتل پارسیان کوثر اصفهان

4.1

بسیار خوب

443 نظر واقعی

"رسپشن"

رفتار رسپشن غير حرفه اي و غير محترمانه بود انگار خسته بودن و بالاجبار جوابگو هستن اولين هتلي بود كه همچين برخوردي رو ميديدم

الناز
۱۴۰۵/۰۳/۱۳ | 1 شب اقامت