5
/5عالی
از 3 نظر
4.7
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.7
آرامش و راحتی
4.3
عملکرد کارکنان
4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
همه
تاریخ ( جدید به قدیم )
5.0
عالیتاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۳ |2 شب اقامت
علی بشری
فضا و جو خودمونی و دوستانه
فضا و جو خودمونی و دوستانه بسیار عالی بود
5.0
عالیتاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۷ |2 شب اقامت
زهرا ارمیون
عالی
جای بسیار تمیز و خوبی بود دسترسیش عالی بود و اگر خانم هستین بسیار جای امنی بود
5.0
عالیتاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۲/۲۰ |1 شب اقامت
مسعود مختاری
تجربه متفاوت
برای اولین بار بود هاستل میرفتم اما تجربه خوبی بود و مدیریت بسیار خوش برخورد بودن. از لحاظ مکانی به میدان نقش جهان خیلی نزدیک هست و ویژگی خوبیه. اتاق ها و تخت ها تمیز و مرتب بود
- قبلی
- 1
- بعدی

