نظرات مهمانپذیر نمونه

اصفهان – خیابان مسجد سید – جنب بانک رفاه کارگران

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.2

/5

خوب

از 21 نظر

3.4

ارزش هتل نسبت به قیمت

3

آرامش و راحتی

3.4

عملکرد کارکنان

3.4

کیفیت غذا

امکانات هتل

2.8

موقعیت مکانی

3.9

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3

برای کسب و کارها

3.2

برای دوستان

2.8

برای خانواده ها

0

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (21)
  • پذیرش (1)
  • پرسنل (2)
  • خانوادگی (1)
  • سرویس (1)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۹ |1 شب اقامت

حسین عباسی

اطاق که نظافت نشده بود ، با توجه به فصل گرما ساعت‌هایی که کولر خاموشه امکان استفاده از پنجره های روبه خیابون نیست کلأ مسدود شده

۱ـاطاق که نظافت نشده بود ۲ـ با توجه به فصل گرما و خاموش شدن کولر در ساعاتی از روز به دلیل مسدود بودن پنجره ها امکان باز کردن پنجره ها نبود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۰ |1 شب اقامت

هادی نظری322

قدردانی

بدور از ادب و وجدانه,از بانویی که واسه نهایی کرردن رزرو بنده تماس گرفتن قدردانی نکنم..سرشار از انرژی و مهربان و مودب بودن!!،بدون شک پرسنلی با این میزان تسلط و روابط عمومی بالا ،و مردم دار باعث پیشرفت و موفقیت هرمجموعه ای خواهدشد..متاسفانه نام خانوادگی ایشون را نمیدونم،..از مدیریت خوش انصاف مهمانپذیر نمونه تشکر میکنم ،واقعأ قیمتهای مناسبی دارن.با اوضاع بد اقتصادی کشور وهزینه های بالا،قطعأ ب فکر مردم بودن ریشه در اصالت وبزرگی ایشان داره.اگر.کم وکاستی هم باشه ،سخاوت ایشون باعث میشه ب چشم نیاد. هرمیزان کیفیت اتاق ، بعداز مدتی فراموش میشه اما بزرگی شما هرگز..سپاسگزارشما....نظری

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۸ |1 شب اقامت

سعید باقری

خوب

به نسبت هزینه خوب بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۳۰ |3 شب اقامت

رضا شهیاد

قیمت خوب

با توجه به قیمتش خوبه

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۶ |1 شب اقامت

گوهر خیری

خیری

بسیار کادر خوب و مسولیت پذیر و همچنین مهمان‌نوازی تمیز و مرتب و آرامش در یک شبانه روز اقامت مورد قبول من و دوستان بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۹ |2 شب اقامت

الناز سلیمانی

خوب

خوب

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۱۲ |1 شب اقامت

محمد جعفری فشارکی

نظرسنجی

پنکه سقفی خیلی صدا میداد بشدت بوی سیگار میداد باید اتاق سیگاری را از غیر سیگاری تفکیک کرد

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ |1 شب اقامت

مجتبی اشرفی زاد

کثیف بود

پنجره نداشت ، اتاق بوی سیگار و قلیان میداد و نظافت نشده بود. اما طی درخواست اتاق را عوض کردند و یک اتاق تمیز تحویل دادند

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۱۶ |1 شب اقامت

مهین رحیمی

خوب بود، تمیز بود

با توجه به اینکه به مهمانپذیر بود، به نطر شخصه من، خوب تمیز بود، رفتار پرسنل خوب بود، فقط تنها مشکلی داشت این بود که با توجه به طبقه فوقانی یه کاراژ، با تعمیرگاه بود، صبح در وقت کار سر وصدا بود، وگرنه همه چیز خوب بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۵/۱۵ |2 شب اقامت

محمد ابراهیم نژاد

عالی

من ۴ سال دارم میرم فقط میتونم بگم عالیه

  • 1