نظرات هتل آرماندیس

.

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.5

/5

عالی

از 103 نظر

4.1

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.3

آرامش و راحتی

4.4

عملکرد کارکنان

4.1

کیفیت غذا

امکانات هتل

4.2

موقعیت مکانی

4.2

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.5

برای کسب و کارها

4.2

برای دوستان

5

برای خانواده ها

4.4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (103)
  • کیفیت غذا (2)
  • صبحانه (30)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (3)
  • پذیرش (2)
  • رستوران (3)
  • پارکینگ (18)
  • آرامش و راحتی (1)
  • خانه داری (2)
  • رفتار کارکنان (2)
  • پرسنل (32)
  • خانوادگی (1)
  • سرویس (3)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۶ |1 شب اقامت

نیاور رازیاب

هتل خوبی بود

برخورد خوب، تمیز و جدید ساخت

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۴ |1 شب اقامت

عمران حدادي

ارزش رفتن داره

خوب بودش

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۳۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۲۵ |3 شب اقامت

فرشید مصطفوی

عالی

همه چی عالی بود تمیزی هتل و اتاق ها و صبحانه کامل

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۹ |3 شب اقامت

محمدجواد نیک فرد 430

خوب

به دلیل مجاورت با خیابان بهتر است پنجره ها دوجداره پی وی سی شود صدای خیابان مزاحم استراحت میباشد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۵ |2 شب اقامت

فرزاد فهیم

مثبت

فشار آب کم و زیاد میشد که البته قابل تحمل بود نظم هتل و تسهیلاتش هم خوب بود اتاقها هم تمیز بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۹ |2 شب اقامت

رضا فضلی

هتل مناسب

هتل خوبی بود توصیه میکنم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۳ |1 شب اقامت

بهزاد قوامی

کیفیت خدمات

با سلام : محاصن :برخورد پرسنل عالی؛ تمیزی و نظافت خیلی خوب ؛ موقعیت مکانی خوب؛ بوفه صبحانه خیلی خوب؛ کیفیت غذا در رستوران خوب معایب: موقعیت بد پارکینگ و زمان بد سونا، تایم سونا حداقل مانند هتلهای دیگر تا ساعت ۲۰ زمان داشته باشد ساعت ۱۷/۳۰ تایم سونا تمام می‌شود ممنونم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۲۵ |2 شب اقامت

زینب طالبی343

عالی

عالی

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۶ |1 شب اقامت

داود غلامی

هتل خيلي معمولي

آب حمام دائم سرد و گرم ميشد

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۵ |1 شب اقامت

علی زندی خواه 564

عالی

پرسنل عالی،نظافت عالی،امکانات عالی،موقعیت جغرافیایی عالی،

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5