4.5
/5عالی
از 103 نظر
4.1
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.3
آرامش و راحتی
4.4
عملکرد کارکنان
4.1
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (103)
- کیفیت غذا (2)
- صبحانه (30)
- تمیزی اتاق (1)
- امکانات (3)
- پذیرش (2)
- رستوران (3)
- پارکینگ (18)
- آرامش و راحتی (1)
- خانه داری (2)
- رفتار کارکنان (2)
- پرسنل (32)
- خانوادگی (1)
- سرویس (3)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۶ |1 شب اقامت
نیاور رازیاب
هتل خوبی بود
برخورد خوب، تمیز و جدید ساخت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۴ |1 شب اقامت
عمران حدادي
ارزش رفتن داره
خوب بودش
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۳۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۲۵ |3 شب اقامت
فرشید مصطفوی
عالی
همه چی عالی بود تمیزی هتل و اتاق ها و صبحانه کامل
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۹ |3 شب اقامت
محمدجواد نیک فرد 430
خوب
به دلیل مجاورت با خیابان بهتر است پنجره ها دوجداره پی وی سی شود صدای خیابان مزاحم استراحت میباشد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۵ |2 شب اقامت
فرزاد فهیم
مثبت
فشار آب کم و زیاد میشد که البته قابل تحمل بود نظم هتل و تسهیلاتش هم خوب بود اتاقها هم تمیز بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۹ |2 شب اقامت
رضا فضلی
هتل مناسب
هتل خوبی بود توصیه میکنم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۳ |1 شب اقامت
بهزاد قوامی
کیفیت خدمات
با سلام : محاصن :برخورد پرسنل عالی؛ تمیزی و نظافت خیلی خوب ؛ موقعیت مکانی خوب؛ بوفه صبحانه خیلی خوب؛ کیفیت غذا در رستوران خوب معایب: موقعیت بد پارکینگ و زمان بد سونا، تایم سونا حداقل مانند هتلهای دیگر تا ساعت ۲۰ زمان داشته باشد ساعت ۱۷/۳۰ تایم سونا تمام میشود ممنونم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۲۵ |2 شب اقامت
زینب طالبی343
عالی
عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۶ |1 شب اقامت
داود غلامی
هتل خيلي معمولي
آب حمام دائم سرد و گرم ميشد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۵ |1 شب اقامت
علی زندی خواه 564
عالی
پرسنل عالی،نظافت عالی،امکانات عالی،موقعیت جغرافیایی عالی،
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 5
- بعدی

