4.7
/5عالی
از 82 نظر
4.5
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.7
آرامش و راحتی
4.6
عملکرد کارکنان
4.4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (82)
- کیفیت غذا (2)
- صبحانه (21)
- موقعیت هتل (1)
- تمیزی اتاق (1)
- امکانات (9)
- پذیرش (2)
- رستوران (14)
- کافی شاپ (1)
- آسانسور (1)
- پارکینگ (10)
- استخر (5)
- ویو (2)
- خانه داری (2)
- رفتار کارکنان (2)
- پرسنل (18)
- خانوادگی (1)
- سرویس (5)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۳ |3 شب اقامت
کیهان پورعلی
عالی
همه چیز خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |1 شب اقامت
هلنا قطريي 324
اقامت عالی
دسترسی به مکانهای دیدنی و بازار ،خدمات ،بهداشت و رفتار پرسنل همه عالی بود و صددرصد توصیه میکنم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۷ |1 شب اقامت
مهرداد حسینی
بسیار خوب در حد ۵ ستاره
هتل خوبیه و در منطقه چهارباغ هست صبحانه مفصل و کامل با هزینه نسبتا بالا اکثر اطاقها پنجره به پاسیو باز میشه و این تنها نقص این هتل هست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ |2 شب اقامت
سجاد وفاداران
بسیار عالی از همه نظر
تمیز و شیک و عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۵ |1 شب اقامت
امیررضا نساغی اصل
همه چیز عالی
واقعا همه چیز عالی و بدون نقص طراحی بسیاز رزیبای لابی هتل خدمات بسیار خوب و امکانات در خور ستاره های هتل
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۹ |1 شب اقامت
وحیده طبیبی راد
هتلی شیک و تمیز
لابی شیک رفتار محترمانه کارکنان صبحانه خوب هتل تمیز و نوساز دارای استخر و سالن ورزشی مجهز -تقریبا حیاط نداره ولی پارکینگ دارد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۲ |2 شب اقامت
محمدجواد مروارید
خوب
کیفیت هتل
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ |2 شب اقامت
حجت پرنيان
هتل خوب اما اتاق بد بود
اتاق طبقه اول رو به دیوار بود یعنی در واقع پنجره نه تنها هیچ ویویی نداشت حتی نور هم نداشت یخچال هنگام خاموش شدن با صدایی بلند می لرزید و خواب را آشفته میساخت که با پیگیری روز دوم تعویض شد اما دومی هم توفیر زیادی نداشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۳ |2 شب اقامت
نسرین نامداری
بهترین هتلی که رفتم
ما معمولا در شهر های مختلف هتل های خوب رو انتخاب میکنیم با تجربه ما هتل چهارباغ بهترین هتلی هست که تا حالا رفتیم از هر نظر..انتخاب همیشگی ما در سفر اصفهان هست.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۳ |2 شب اقامت
امین نظمی
هتل مجللی که صدای اتاق بغلی را میشنیدی
هتل مجلل و شیک- سایز اتاق خوب - تمیزی عالی- رفتار پرسنل عالی- نقطه منفی عایق نبودن دیوار ها که باعث رد شد صدا بین اتاقها بود
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- 4
- بعدی

