نظرات هتل چهارباغ

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.7

/5

عالی

از 82 نظر

4.5

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.7

آرامش و راحتی

4.6

عملکرد کارکنان

4.4

کیفیت غذا

امکانات هتل

4.6

موقعیت مکانی

4.6

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.7

برای کسب و کارها

5

برای دوستان

5

برای خانواده ها

4.8

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (82)
  • کیفیت غذا (2)
  • صبحانه (21)
  • موقعیت هتل (1)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (9)
  • پذیرش (2)
  • رستوران (14)
  • کافی شاپ (1)
  • آسانسور (1)
  • پارکینگ (10)
  • استخر (5)
  • ویو (2)
  • خانه داری (2)
  • رفتار کارکنان (2)
  • پرسنل (18)
  • خانوادگی (1)
  • سرویس (5)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۳ |3 شب اقامت

کیهان پورعلی

عالی

همه چیز خوب بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |1 شب اقامت

هلنا قطريي 324

اقامت عالی

دسترسی به مکانهای دیدنی و بازار ،خدمات ،بهداشت و رفتار پرسنل همه عالی بود و صددرصد توصیه میکنم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۷ |1 شب اقامت

مهرداد حسینی

بسیار خوب در حد ۵ ستاره

هتل خوبیه و در منطقه چهارباغ هست صبحانه مفصل و کامل با هزینه نسبتا بالا اکثر اطاقها پنجره به پاسیو باز میشه و این تنها نقص این هتل هست

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ |2 شب اقامت

سجاد وفاداران

بسیار عالی از همه نظر

تمیز و شیک و عالی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۵ |1 شب اقامت

امیررضا نساغی اصل

همه چیز عالی

واقعا همه چیز عالی و بدون نقص طراحی بسیاز رزیبای لابی هتل خدمات بسیار خوب و امکانات در خور ستاره های هتل

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۹ |1 شب اقامت

وحیده طبیبی راد

هتلی شیک و تمیز

لابی شیک رفتار محترمانه کارکنان صبحانه خوب هتل تمیز و نوساز دارای استخر و سالن ورزشی مجهز -تقریبا حیاط نداره ولی پارکینگ دارد

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۲ |2 شب اقامت

محمدجواد مروارید

خوب

کیفیت هتل

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ |2 شب اقامت

حجت پرنيان

هتل خوب اما اتاق بد بود

اتاق طبقه اول رو به دیوار بود یعنی در واقع پنجره نه تنها هیچ ویویی نداشت حتی نور هم نداشت یخچال هنگام خاموش شدن با صدایی بلند می لرزید و خواب را آشفته میساخت که با پیگیری روز دوم تعویض شد اما دومی هم توفیر زیادی نداشت

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۳ |2 شب اقامت

نسرین نامداری

بهترین هتلی که رفتم

ما معمولا در شهر های مختلف هتل های خوب رو انتخاب میکنیم با تجربه ما هتل چهارباغ بهترین هتلی هست که تا حالا رفتیم از هر نظر..انتخاب همیشگی ما در سفر اصفهان هست.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۳ |2 شب اقامت

امین نظمی

هتل مجللی که صدای اتاق بغلی را میشنیدی

هتل مجلل و شیک- سایز اتاق خوب - تمیزی عالی- رفتار پرسنل عالی- نقطه منفی عایق نبودن دیوار ها که باعث رد شد صدا بین اتاقها بود

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4