1
/5ضعیف
از 1 نظر
1
ارزش هتل نسبت به قیمت
1
آرامش و راحتی
2
عملکرد کارکنان
3
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
همه
تاریخ ( جدید به قدیم )
- همه نظرات (1)
- سرویس (1)
1.0
ضعیفتاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۴ |2 شب اقامت
بابک علیپور محمد موتابی
باب
سرویس بهداشتی بسیار کثیف ، مایع دستشویی و دستمال نداشت ، کف کلا موکت یه قالی نداشت که بشه نشست ، صندلی برای نشستن نداشت ، تلویزیون خراب ، آب گرم کلا تعطیل ، یه دونه لیوان برای آب خوردن نداشت، آب برای خوردن نداشت ، بوی فاضلاب میومد تو اتاق ، کلا کلاهتون افتاد اونجا تشریف نبرید !!!
- قبلی
- 1
- بعدی

