نظرات مجتمع اقامتی وارگه سلمان

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

1

/5

ضعیف

از 1 نظر

1

ارزش هتل نسبت به قیمت

1

آرامش و راحتی

2

عملکرد کارکنان

3

کیفیت غذا

امکانات هتل

1

موقعیت مکانی

1

پاکیزگی هتل و اتاق ها

1

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

0

برای خانواده ها

1

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (1)
  • سرویس (1)
1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۴ |2 شب اقامت

بابک علیپور محمد موتابی

باب

سرویس بهداشتی بسیار کثیف ، مایع دستشویی و دستمال نداشت ، کف کلا موکت یه قالی نداشت که بشه نشست ، صندلی برای نشستن نداشت ، تلویزیون خراب ، آب گرم کلا تعطیل ، یه دونه لیوان برای آب خوردن نداشت، آب برای خوردن نداشت ، بوی فاضلاب میومد تو اتاق ، کلا کلاهتون افتاد اونجا تشریف نبرید !!!

  • 1