نظرات هتل آنزان

خوزستان - ایذه - خیابان امام - بین میدان گاز و میدان امام علی - رو به روی کوچه زمزم

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

1.8

/5

ضعیف

از 14 نظر

1.5

ارزش هتل نسبت به قیمت

1.8

آرامش و راحتی

2.3

عملکرد کارکنان

1.6

کیفیت غذا

امکانات هتل

1.6

موقعیت مکانی

2.8

پاکیزگی هتل و اتاق ها

1.7

برای کسب و کارها

1

برای دوستان

2

برای خانواده ها

2

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (14)
  • صبحانه (1)
  • امکانات (2)
  • آسانسور (1)
  • پارکینگ (2)
  • پرسنل (1)
  • سرویس (3)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۵ |1 شب اقامت

نواب رستمی

خوب بود

خوب بودتقریبآ باردوم بودرفتم نسبت به باراول خدماتشون بهتربود،ممنونم ازپرسنل محترم

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۸ |1 شب اقامت

لیلا ایزدی

هتل آنزان ایزه

به شدت افتضاح و کثیف

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۹ |1 شب اقامت

مهدی عسگرخانی

هتل آنزان ایذه

زیاد تمیز نبود میتوانست بهتر باشه ولی برخورد کارکنان مناسب بود

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۰ |1 شب اقامت

محمد عامری

کاشکی آدما برای هم نوع خود شون ارزش قائل شوند

کثیف ، در و دیوار ا خراب ، یک شب خوابیدم حالمون بد شد . فرار کردیم خواهشا در این جور جاهارو ببندین . به خاطر احترام به انسانیت

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۸/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۶ |4 شب اقامت

محمد بدخشان

محمد بدخشان

فقط بدرد جای خواب میخورد و نه چیز دیگه...

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۱ |1 شب اقامت

پژمان اسدی

افتضاح

فاجعه

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۲/۱ |2 شب اقامت

نعیمه قوچانی

هتل افتضاح آنزان

هتل که چه عرض کنم در حد طویله بود پارکینگ نداره سرویس بهداشتی افتضاح حموم مشترک آشپزخونه داغون سیستم گرمایش و سرمایش ناامید کننده آسانسور نداره صدای کوچه تا صبح میومد تختها بسیار بی کیفیت

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۹/۲۳

تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۹/۱۹ |1 شب اقامت

محمد شهریاری

بسیار ضعیف

از لحاظ بهداشتی واقعا غیر قابل تحمل حیف از ایذه

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۱۸

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۱ |1 شب اقامت

حمید بهره مند

ضعیف

در حد مسافرخانه

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۱۱

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۴ |1 شب اقامت

فرجام مهدوی

خیلی ضعیف

امکانات کم سرویس بهداشتی اشتراکی. پنجره های بد. در های داخلی بسته نمیشدن

  • 1