نظرات هتل آنزان
خوزستان - ایذه - خیابان امام - بین میدان گاز و میدان امام علی - رو به روی کوچه زمزم
1.8
/5ضعیف
از 14 نظر
1.5
ارزش هتل نسبت به قیمت
1.8
آرامش و راحتی
2.3
عملکرد کارکنان
1.6
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (14)
- صبحانه (1)
- امکانات (2)
- آسانسور (1)
- پارکینگ (2)
- پرسنل (1)
- سرویس (3)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۵ |1 شب اقامت
نواب رستمی
خوب بود
خوب بودتقریبآ باردوم بودرفتم نسبت به باراول خدماتشون بهتربود،ممنونم ازپرسنل محترم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۸ |1 شب اقامت
لیلا ایزدی
هتل آنزان ایزه
به شدت افتضاح و کثیف
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۹ |1 شب اقامت
مهدی عسگرخانی
هتل آنزان ایذه
زیاد تمیز نبود میتوانست بهتر باشه ولی برخورد کارکنان مناسب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۰ |1 شب اقامت
محمد عامری
کاشکی آدما برای هم نوع خود شون ارزش قائل شوند
کثیف ، در و دیوار ا خراب ، یک شب خوابیدم حالمون بد شد . فرار کردیم خواهشا در این جور جاهارو ببندین . به خاطر احترام به انسانیت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۸/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۶ |4 شب اقامت
محمد بدخشان
محمد بدخشان
فقط بدرد جای خواب میخورد و نه چیز دیگه...
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۱ |1 شب اقامت
پژمان اسدی
افتضاح
فاجعه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۲/۱ |2 شب اقامت
نعیمه قوچانی
هتل افتضاح آنزان
هتل که چه عرض کنم در حد طویله بود پارکینگ نداره سرویس بهداشتی افتضاح حموم مشترک آشپزخونه داغون سیستم گرمایش و سرمایش ناامید کننده آسانسور نداره صدای کوچه تا صبح میومد تختها بسیار بی کیفیت
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۹/۲۳
تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۹/۱۹ |1 شب اقامت
محمد شهریاری
بسیار ضعیف
از لحاظ بهداشتی واقعا غیر قابل تحمل حیف از ایذه
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۱۸
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۱ |1 شب اقامت
حمید بهره مند
ضعیف
در حد مسافرخانه
تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۱۱
تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۴ |1 شب اقامت
فرجام مهدوی
خیلی ضعیف
امکانات کم سرویس بهداشتی اشتراکی. پنجره های بد. در های داخلی بسته نمیشدن
- قبلی
- 1
- بعدی

