نظرات هتل آپارتمان بهاران مالمیر

استان خوزستان - ایذه - بزرگراه انقلاب - مقابل نمایندگی سایپا

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

2.2

/5

متوسط

از 5 نظر

1.8

ارزش هتل نسبت به قیمت

1.5

آرامش و راحتی

2

عملکرد کارکنان

1

کیفیت غذا

امکانات هتل

2

موقعیت مکانی

2.8

پاکیزگی هتل و اتاق ها

2

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

0

برای خانواده ها

0

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (5)
  • امکانات (2)
  • سرویس (1)
2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۳/۲۲

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۳/۱۵ |1 شب اقامت

فريدون لايقي

امكانات ضعيف

حتي روشنايي راهروها را تأمين نكرده بودند رژه مورچه ها در واحد ها خود حكايت از ميزان نظافت دارد بيشتر شبيه يك مسافرخانه با امكانات ضعيف ميباشد

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۲۱

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۶ |2 شب اقامت

حسین حسینی

متل بی کیفیت

بنظرم این هتل نیست و بیشتر شبیه متل و یا سوئیت هست. چون امکانات اولیه یک هتل حتی یک ستاره رو هم نداره. سوئیت بدون چای ساز ، بدون اجاق گاز. یخچال خراب. سرویس های غیر استاندارد و همچنین آشپزخانه که در لابی هتل هست ضعیف بود و خیلی هم گران. حتی پول ظرف یکبار مصرفی که غذا اوردن هم از ما گرفتن.

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۱۴

تاریخ ورود: ۱۳۹۸/۱/۵ |1 شب اقامت

الهام رضایی

هتل تمیزی نبود

فضای سوئیت ها خوب بود اما ملحقه ها اصلا تمیز نبود دستشویی خیلی خیلی کوچیک بود و سطل توش جا نمی شد بیرونش یه سطل کوچیک گذاشته بودند

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۲/۹

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ |1 شب اقامت

بابک حمزه لو

تمیز ونوساز

هتل نوساز و تمیزی بود ولی صافکاری روبروی هتل تا صبح مشغول کار بود و نتونستیم بخوابیم.

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ |1 شب اقامت

نادر نادری

بدترین هتل

این هتل علاوه بر اینکه هیچ گونه امکانات اولیه ای ندارد، کثیف است و اصلا برای خانواده مناسب نیست. در ضمن توالت واحد که ایرانی است آنقدر کوچک است که اگر درب آن را ببندید یک آدم بالغ در آن جا نمی شود.

  • 1